|
Het probleem met retro is dat iedereen daar een andere mening (lees herinnering) over nahoud. Er is geen algemeen aanvaarde definitie voor.
Voor mij persoonlijk is retro muziek die afstamt voor de periode dat house de commerciële toer opging. +/- begin van 2 Fabiola, Milk Inc, Fiocco. Als ik met niet vergis was dat vanaf 1997.
Voor het digitale tijdperk dus! Veel klassiekers werden nog op oude Amiga's gemaakt notabene, ga dus maar eens na.
Feit is gewoon maakt niet uit welk genre, als je aan het eind van de avond de mensen een leuk feestje hebt bezorgd dan heb je altijd goed gedraaid.
Retro is voor mij een oogwenk naar de clubs in de gouden periode in België, voor 1997 dus.
___________________
Check out my massive sales at http://www.discogs.com/sell/byseller?seller=A-TOM-X
|