|
|
|
|
 |
DJ Zetski
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2004
|
|
|
Ik heb gekozen voor de Rector. Vind dat het een ideale zaal is om zo'n feestje te organiseren. Als je een grotere zaal wil huren zal je toch onmiddellijk veel meer betalen. Je hebt er misschien minder aan over, maar je zal er ook niet moeten aan toesteken.
Het enige nadeel in de Rector is het geluid :s
|
|
Apr-10-2007 14:10
|
|
|
 |
 |
Real
hi!

Registered: Feb 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik zie beiden zitten maar bvb een feestje in de Rector op zaterdag 7 juli zou ook niet misstaan |
Iedereen akkoord? Boeken maar!
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
|
|
Apr-10-2007 16:33
|
|
|
 |
 |
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Devilex
Dan mag je qua lineup wel niet onderdoen voor de 2 vorige, want dit zijn wel altijd extra argumenten om mensen te overtuigen. |
Mja, die grote namen vorige keer kwamen uit vriendelijkheid dat eens gratis doen; maar je kan daar geen misbruik van beginnen maken hé... Dat was volgens mij hoogst uitzonderlijk. In de vorige pagina's staat dat het normaal met forumdj's zou zijn.
De kwaliteit van de muziek lijdt daar toch niet onder?
|
|
Apr-10-2007 16:44
|
|
|
 |
 |
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Vishnu
Een rol wel, maar een belangrijke? Jammer dat er geen registratie is van wie er is komen opdagen, ik had het interessant gevonden om eens te zien hoeveel volk er nog zou overschieten als je de Beta's en hun vrienden zou weglaten. Nogmaals, dat belang wordt iets overschat imo. |
De laatste editie heb ik toch veel toeristen opgemerkt. Ik heb toen het grootste gedeelte van de avond achteraan doorgebracht en er is wel wat onbekend volk gepasseerd, al was het maar voor één of twee rondjes. Als je alle toeristen weglaat, zal het verschil toch merkbaar zijn, denk ik. Nu ja, het blijft gissen aangezien we niet over concrete cijfers beschikken.
Ik zie een vierde editie in de Rector wel niet zo succesvol worden als de eerste, omdat de community hier al een tijdje aan het slabakken is om één of andere reden.
| quote: | Originally posted by Push2005
Jep, das logisch natuurlijk en idd een probleemke |
De vraag is hoeveel mensen zo kieskeurig zijn op dat vlak. De personen die ik doorgaans meebreng komen louter als steun en de line-up is van secundair belang.
|
|
Apr-10-2007 17:31
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:08.
Forum Rules: