Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [PARTY] Nature One 03-05/08/2007, Kastellaun (D)
Pages (18): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

TT Hacky

Bon bah ca me tente bien cette histoire.

A verifier si la Street est la semaine d'apres ca va faire beaucoup

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Apr-18-2007 12:06  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sotrance
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by Cyber
J'ai un drapeau alsacien, un allemand et un suisse mais pas de français, sorry

moi j'ai celui de l'italie

quote:
Originally posted by rafon3
Il y aurait donc une suisse, une belge, et apparemment une italienne aussi....

tu parlais de moi en parlant de l'italienne ?

Old Post Apr-18-2007 13:00  Italy
Click Here to See the Profile for sotrance Click here to Send sotrance a Private Message Visit sotrance's homepage! Add sotrance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by sotrance

sans aucun doute, vu le

Old Post Apr-18-2007 13:05  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by sotrance

Putain en parlant d'Italienne là, la mienne est revenue en France mais le numéro que je lui avait filé est dead depuis une semaine, et comme un con j'avais pas pris la peine de noter le sien...

Elle est où la corde putaing?

Old Post Apr-18-2007 13:16  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cyber
Turbo tranceaddict

Registered: Jul 2005

Old Post Apr-18-2007 13:53  France
Click Here to See the Profile for Cyber Click here to Send Cyber a Private Message Add Cyber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sotrance
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by maxxyme
sans aucun doute, vu le

pas bête

cyber : mdr ça c'est dit

Old Post Apr-18-2007 14:05  Italy
Click Here to See the Profile for sotrance Click here to Send sotrance a Private Message Visit sotrance's homepage! Add sotrance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
allen scott
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by severnayaprods
Putain en parlant d'Italienne là, la mienne est revenue en France mais le numéro que je lui avait filé est dead depuis une semaine, et comme un con j'avais pas pris la peine de noter le sien...

pt1 ste rage!!

c'est l'italienne de la fac???

Old Post Apr-18-2007 14:28  France
Click Here to See the Profile for allen scott Click here to Send allen scott a Private Message Add allen scott to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by severnayaprods

Je vais finir par croire que tu le fais exprès !!!

Old Post Apr-18-2007 14:53  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
putain ! hein mais hé quoi !!

bon..

edit : trompé de thread

edit 2 : mais ca va quand meme aussi ici !!

Old Post Apr-18-2007 16:02  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
bon je remonte un thread interressant.

y'a toujours des motivés ??

non parce que ca approche

edit : ah oui, ca veut dire dire quoi abendkasse pour les ticket ?? (caisse du soir, oui merci google..) mais encore, ce sont les billets avec le camping ??

http://www.nature-one.de/events/md2007/webcam.htm
la mayday en plein préparatif

Last edited by d&b on Apr-28-2007 at 19:11

Old Post Apr-28-2007 18:59  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
allen scott
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by d&b
edit : ah oui, ca veut dire dire quoi abendkasse pour les ticket ?? (caisse du soir, oui merci google..) mais encore, ce sont les billets avec le camping ??

ça désigne le tarif "sur place", le contraire des "pré-ventes" (sans rapport avec le camping...)

EDIT: présent + 1 ou 2 comme d'hab

Old Post Apr-29-2007 11:48  France
Click Here to See the Profile for allen scott Click here to Send allen scott a Private Message Add allen scott to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Bon allez, je viens

quote:
The dimensions of the NatureOne-campsite are awesome: They are 100 hectares full of joy, love and party fun. 100 hectares full of friendship, peace and tolerance.

Bon mais comment on fait pour se faire un camping TA fr? faut arriver tous en même temps? C'est pas un peu le bordel quand on débarque au camping pour se mettre où on veut? La caisse on la met où tiens d'ailleurs? Pis pour le camping on doit prendre des préventes?

Je sais je pose beaucoup de questions mais c'est mon premier camping event

Old Post Apr-30-2007 12:29 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [PARTY] Nature One 03-05/08/2007, Kastellaun (D)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCatchy house track [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFerry Corsten - "Punk" (DJ Icey Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:33.

Forum Rules: