Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tampax - The Greatest Hits
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by dj_tampax
Mais j'aurais aimé les régler en privé , mais monsieur Lost a préferé courageusement m'insulter sur MSN ..... c'est plus facile a une grande distance je pense

Je ne pense pas t'avoir insulté sans raison valable il me semble?

Puis merde à quoi bon se casser la tête avec des gens qui risquent d'en remettre une couche pour être sûr d'avoir le dernier mot...

Basta ahora

Adios

Old Post Jul-19-2007 22:03  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Deja le post de Lolo était tout a fait discutable (je sais pas comment vous avez fait pour poster ensuite comme si rien n'avait été dit), alors avec ca.
Facile derriere son clavier, vous n'en auriez pas fait autant face a face, sachant a quoi vous attendre.

Old Post Jul-19-2007 22:05  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU

Registered: Mar 2006

quote:
Originally posted by Kartman
Je parie que c'est Poussin et Kayrio

Mais non
en toute cas assez comique ce topic,Woké la rime

Old Post Jul-19-2007 22:05  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_tampax
Suspended User

Registered: Jul 2007
quote:
Originally posted by JLP
Deja le post de Lolo était tout a fait discutable (je sais pas comment vous avez fait pour poster ensuite comme si rien n'avait été dit), alors avec ca.
Facile derriere son clavier, vous n'en auriez pas fait autant face a face, sachant a quoi vous attendre.

LOLO ? post sur ce topic ? vois pas de quoi tu palre ? j'ai parlé d'un LOLO ??

Comme je l'ai dis plus haut , j'aurais aimé en discuter IRL mais j'ai l'impression que Lost n'est pas d'accord ...

Old Post Jul-19-2007 22:07  Antigua and Barbuda
Click Here to See the Profile for dj_tampax Click here to Send dj_tampax a Private Message Add dj_tampax to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jumptofab
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2005

quote:
Originally posted by gomez92
Mais non
en toute cas assez comique ce topic,Woké la rime

va mettre tes markus showsson toi !

Drooooooooooooooooopé la vanne !

Old Post Jul-19-2007 22:07  France
Click Here to See the Profile for Jumptofab Click here to Send Jumptofab a Private Message Visit Jumptofab's homepage! Add Jumptofab to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_tampax
Suspended User

quote:
Originally posted by lost_in_trance
Je ne pense pas t'avoir insulté sans raison valable il me semble?

Puis merde à quoi bon se casser la tête avec des gens qui risquent d'en remettre une couche pour être sûr d'avoir le dernier mot...

Basta ahora

Adios

Comme dit en PM ta raison n'etait pas valable .

Le Basta Ahora , j'ai pas compris Parles francais merci

Old Post Jul-19-2007 22:08  Antigua and Barbuda
Click Here to See the Profile for dj_tampax Click here to Send dj_tampax a Private Message Add dj_tampax to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj always ultra
Junior tranceaddict

quote:
Comme dit en PM ta raison n'etait pas valable .

Le Basta Ahora , j'ai pas compris Parles francais merci

Laisse tombe,depuis que le gars a trouve des nouveaux copains virtuels,il se sent pousse des ailes,il sait ou j'habite,mais les couilles pour venir regle ca entre hommes il en a pas.....et apres on dit que c'est nous qui parlons derriere des claviers

Old Post Jul-19-2007 22:10  Belize
Click Here to See the Profile for dj always ultra Click here to Send dj always ultra a Private Message Add dj always ultra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_tampax
Suspended User

Hey Seb sois pas deg

Rappelle toi la bonne soirée au Sottos qu'on a passé , avec la fille sur le Podium qui te plaisait tant

On avait ete à une soirée BETA à gand mais c'etait naze il y avait genre 30 personnes ce soir la .

Alors finalement on s'est tappé le Sottos et Seb s'est défoncé sur le Dance Floor , un coté de Lost_in_trance qu'on connaissait pas.

Old Post Jul-19-2007 22:17  Antigua and Barbuda
dj always ultra
Junior tranceaddict

quote:
Hey Seb sois pas deg

Rappelle toi la bonne soirée au Sottos qu'on a passé , avec la fille sur le Podium qui te plaisait tant

On avait ete à une soirée BETA à gand mais c'etait naze il y avait genre 30 personnes ce soir la .

Alors finalement on s'est tappé le Sottos et Seb s'est défoncé sur le Dance Floor , un coté de Lost_in_trance qu'on connaissait pas.

Je crois que la fille du podium aussi s'en souviens

Old Post Jul-19-2007 22:23  Belize
Click Here to See the Profile for dj always ultra Click here to Send dj always ultra a Private Message Add dj always ultra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tom Neptunes
Trance In France

Registered: Dec 2006

Old Post Jul-19-2007 22:25  France
Click Here to See the Profile for Tom Neptunes Click here to Send Tom Neptunes a Private Message Visit Tom Neptunes's homepage! Add Tom Neptunes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jumptofab
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2005

quote:
Originally posted by Tom Neptunes

ca m'donne envie de mfoutre un tampax toutes ces histoires...

Old Post Jul-19-2007 22:27  France
Click Here to See the Profile for Jumptofab Click here to Send Jumptofab a Private Message Visit Jumptofab's homepage! Add Jumptofab to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tom Neptunes
Trance In France

Registered: Dec 2006

j'ai écouté votre titre et je n'ai qu'une chose à dire... Préparer les sauts ca va degouté !

Old Post Jul-19-2007 22:31  France
Click Here to See the Profile for Tom Neptunes Click here to Send Tom Neptunes a Private Message Visit Tom Neptunes's homepage! Add Tom Neptunes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tampax - The Greatest Hits
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID from Kyau vs Albert Live [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFreek Geuze Presents Oradea - Salt lake (Club mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:51.

Forum Rules: