ja denk ook dat er volgend jaar een hele boel risicowedstrijden bij gaan komen, aangezien ongeveer iedere wedstrijd van ADO Den Haag een risicowedstrijd is
Originally posted by Blik
ja denk ook dat er volgend jaar een hele boel risicowedstrijden bij gaan komen, aangezien ongeveer iedere wedstrijd van ADO Den Haag een risicowedstrijd is
word flink rellen in de binnenstad bij FCDB - ADO
komen jullie buurten bij mij met ADO uit?
May-14-2002 18:00
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
hehe er zijn nu al zat rellen joh ....die Ado gasten kenne dr ook nog wel bij
Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
quote:
Originally posted by -=WVG=-
WvG
heeft zich nu officieeël bij deze topic aangemeld
Willem, bekijk het zo, nu degraderen, volgend jaar weer mooi medoen om het kampioenschap.
En als je het wordt, flink zuipen !!!!!!
Das een veel mooier seizoen dan afgelopen seizoen waarin je 17 keer verliest.
Ik probeer je alleen maar te troosten