הא ובקשר ל
IQ
אני ממש מפחד לבדוק יש לי הרגשה שאני יקבל
15-50
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
May-06-2002 10:47
DJ_BoN
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Tel Aviv, Israel
quote:
Originally posted by yahel222
אחי נתפסת על שקר כי הסיפור הזה זה אני רשמתי אותו לפני כמה זמן פה
ואני מכיר את הילדה שאמרה את זה והיא בכלל מצפון ת"א
וגם הציונים שלה גרועים
והיא הכי סתומה שראיתי בחיים שלי
אחי מי זאת? איפה היא לומדת?
___________________
Living In TEL AVIV = S-T-Y-L-E
May-06-2002 16:53
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב חשבתי לספר קצת עלך עצמי אבל אין לי זמן
אז שאני יחזור מהבית אני יספר גם לכם
אני מאמין מאד שיש לי אי קיו גבוה
אני יספר אחרי הלימודים
אגב קיבלתי 90 בהיסטוריה
,עוד 15 ימים מגן!
99 היה לי מגן 87 וציון בגרות
תעשה חישוב ותגלה כמה הוצאתי בבחינת בגרות
[איזה זין לי]
quote:
Originally posted by arik
הא ובקשר ל
IQ
אני ממש מפחד לבדוק יש לי הרגשה שאני יקבל
15-50
אם היה לך כזה איקיו לא היית מצליח לפתוח את המחשב
___________________
Last edited by Ariels on May-06-2002 at 23:36
May-06-2002 23:30
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
יווווווווווווווווווו אתם ממש ממש מפגרים...
אז בוא נתחיל ככה
כל המבחנים באינטרנט ששואלים אותך שאלות וזה זה ב-ו-ל-ש-י-ט
ב.
אייקייו ממוצע נע בין
100-110
מחונן זה 130
ושיא המחוננות זה 140
יש כמה גאונים שהצליחו לשבור את הטבלאות בינהם איינשטיין אבל הוא לא עובר את ה 150...
אני מדבר איתכם על מבחן מהממשלה והמכון לבחינות פסיכו-משהו
בכל מקרה, 123 זה מצוין, וזה הרבה מעל הממוצע
אז תפסיקו לזיין שכל
___________________
Never again.
May-07-2002 08:05
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Ariels
99 היה לי מגן 87 וציון בגרות
תעשה חישוב ותגלה כמה הוצאתי בבחינת בגרות
[איזה זין לי]
חבר שלי גם ככה...
הגישו אותו על 88 לבגרות וקיבל 98... זה מזה זין
אני לא יודע מה האיי קיו שלי אבל המבחנים באנטרנט באמת מפגרים...
מה שכן אני הייתי פעם במחוננים הזה ויש לי זכרון טוב מדברים ששמעתי בקושי פעם אחת... (בדרך כלל)
הוכחה לזה זה שכל החטיבה ... יעני כל השלוש שנים לא למדתי אפילו ל 5 מבחנים
והציונים שלי היו בסביבות ה 90 ככה... לפעמים יותר לפעמים טיפה פחות
וגם כל החיים שלי נכשלתי אולי בממש מעט מבחנים... אני זוכר רק איזה שניים או שלושה
___________________
.
May-07-2002 11:54
Dj Moriano
Surfing AddicT
Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וגם כל החיים שלי נכשלתי אולי בממש מעט מבחנים... אני זוכר רק איזה שניים או שלושה
כנראה זה בגלל שאין לך זיכרון טוב....
May-07-2002 12:03
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
quote:
Originally posted by Dj Moriano
כנראה זה בגלל שאין לך זיכרון טוב....
חחחחחחח
___________________
Never again.
May-07-2002 12:10
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Dj Moriano
כנראה זה בגלל שאין לך זיכרון טוב....
חחח המבחנים שנכשלתי היו מבחנים שלא למדתי אליהם שיהיה ברור
אני זוכר אחד בכיתה ה בגאוגרפיה... מועד ב קיבלתי 95 ככה אולי יותר
מקנאים בי אנשים שאני לומד מ 2 עד 3 בלילה ומוציא הכי גבוה בכיתה בתנך לדוגמה
___________________
.
May-07-2002 12:11
clubber@work
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2002
Location: Behind Enamy Lines
אז ככה:
לי היה כבר צו ראשון וקיבלתי פרופיל 82
אם אתם שואלים למה - אז לא שברתי כלום
אין לי קוצר נשימה או אלרגיות או כל בעיה רפואית אחרת
לא משקפיים ולא עיברון צבעים...
בקיצור אני ניגש לפקידה ושואל אותה למה יש לי 82 ולא 97
אז היא אומרת לי שירד לי על "נקודות חן בגב"
באותו רגע התחלתי לצחוק
היא אמרה שאני רק צריך להביא אישור מרופא שאין לי סרטן או משהו והם
יעלו לי בחזרה אז שלחתי והם לא החזירו לי תשובה אז שלחתי שוב והתקשרתי ועדיין הם לא מקבלים את זה ולא עונים לי...
הבעסה הרצינית היא שרציתי ללכת לסיירת מובחרת אבל בגלל שקיבלתי 82 לא קיבלתי אפילו זימון ליום סיירות...
התקשרתי לשאול למה לא קיבלתי אז הם אמרו לי שאני לא עונה על הדרישות שלהם
אז חשבתי שאולי יש לי קב"א דפוקה אז ביררתי וגיליתי שיש לי 55 וגם קיבלתי
זימון למבדקי צוות אוויר (טיס)
בקיצור עד היום אני רב איתם שיעלו לי את הפרופיל כדי שאני אוכל לגשת ליום סיירות
אני מקווה שיהיה טוב כי הגיוס שלי בנובמבר...
May-07-2002 14:45
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
אם תתגייס פשוט אל תתפנה מהבקו"מ יש בחר"פ תא לחימה או משהו כזה, אל תתפנה ותגיע לגיוס עם כל האישורים... תוך יומיים אפשר להעלות לך פרופיל
___________________
May-07-2002 22:17
SimonP
tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by clubber@work
אז ככה:
לי היה כבר צו ראשון וקיבלתי פרופיל 82
אם אתם שואלים למה - אז לא שברתי כלום
אין לי קוצר נשימה או אלרגיות או כל בעיה רפואית אחרת
לא משקפיים ולא עיברון צבעים...
בקיצור אני ניגש לפקידה ושואל אותה למה יש לי 82 ולא 97
אז היא אומרת לי שירד לי על "נקודות חן בגב"
באותו רגע התחלתי לצחוק
היא אמרה שאני רק צריך להביא אישור מרופא שאין לי סרטן או משהו והם
יעלו לי בחזרה אז שלחתי והם לא החזירו לי תשובה אז שלחתי שוב והתקשרתי ועדיין הם לא מקבלים את זה ולא עונים לי...
הבעסה הרצינית היא שרציתי ללכת לסיירת מובחרת אבל בגלל שקיבלתי 82 לא קיבלתי אפילו זימון ליום סיירות...
התקשרתי לשאול למה לא קיבלתי אז הם אמרו לי שאני לא עונה על הדרישות שלהם
אז חשבתי שאולי יש לי קב"א דפוקה אז ביררתי וגיליתי שיש לי 55 וגם קיבלתי
זימון למבדקי צוות אוויר (טיס)
בקיצור עד היום אני רב איתם שיעלו לי את הפרופיל כדי שאני אוכל לגשת ליום סיירות
אני מקווה שיהיה טוב כי הגיוס שלי בנובמבר...
חחחחח גם לי היה קטע עם נקודת חן..הורדתי אז הם שאלו מה זה. אמרתי להם משהו כמו "תקין אין כלום" אז הם אמרו לי טוב ונתנו לי 97 בלי סעיפים..
אגב, סיימתי גיבוש צנחנים/דובדבן!
יא איזה קשה זה. נראה לי הדבר הכי קשה שעשיתי בחיים מבחינה פיזית. כולה יומיים אבל מזיינים אותך חבל על הזמן לא עומדים אח"כ.
May-08-2002 21:36
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
כל הכבוד סיימון!!!!!!
עברת גיבוש... זה כבר מצוין!!!
מה התאריך גיוס שלך?