Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > צבא וגיבושים
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
arik
shabat shalom



Registered: Aug 2001
Location: Israel raanana

הא ובקשר ל
IQ
אני ממש מפחד לבדוק יש לי הרגשה שאני יקבל
15-50


___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!

Old Post May-06-2002 10:47  Israel
Click Here to See the Profile for arik Click here to Send arik a Private Message Visit arik's homepage! Add arik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_BoN
Senior tranceaddict



Registered: Jul 2001
Location: Tel Aviv, Israel
King

quote:
Originally posted by yahel222


אחי נתפסת על שקר כי הסיפור הזה זה אני רשמתי אותו לפני כמה זמן פה
ואני מכיר את הילדה שאמרה את זה והיא בכלל מצפון ת"א
וגם הציונים שלה גרועים
והיא הכי סתומה שראיתי בחיים שלי


אחי מי זאת? איפה היא לומדת?


___________________
Living In TEL AVIV = S-T-Y-L-E

Old Post May-06-2002 16:53 
Click Here to See the Profile for DJ_BoN Click here to Send DJ_BoN a Private Message Add DJ_BoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ariels
!Con La Nueva York!



Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב חשבתי לספר קצת עלך עצמי אבל אין לי זמן

אז שאני יחזור מהבית אני יספר גם לכם
אני מאמין מאד שיש לי אי קיו גבוה
אני יספר אחרי הלימודים

אגב קיבלתי 90 בהיסטוריה
,עוד 15 ימים מגן!


99 היה לי מגן 87 וציון בגרות
תעשה חישוב ותגלה כמה הוצאתי בבחינת בגרות
[איזה זין לי]

quote:
Originally posted by arik
הא ובקשר ל
IQ
אני ממש מפחד לבדוק יש לי הרגשה שאני יקבל
15-50


אם היה לך כזה איקיו לא היית מצליח לפתוח את המחשב


___________________

Last edited by Ariels on May-06-2002 at 23:36

Old Post May-06-2002 23:30  United States
Click Here to See the Profile for Ariels Click here to Send Ariels a Private Message Visit Ariels's homepage! Add Ariels to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

יווווווווווווווווווו אתם ממש ממש מפגרים...

אז בוא נתחיל ככה

כל המבחנים באינטרנט ששואלים אותך שאלות וזה זה ב-ו-ל-ש-י-ט

ב.
אייקייו ממוצע נע בין
100-110

מחונן זה 130
ושיא המחוננות זה 140

יש כמה גאונים שהצליחו לשבור את הטבלאות בינהם איינשטיין אבל הוא לא עובר את ה 150...

אני מדבר איתכם על מבחן מהממשלה והמכון לבחינות פסיכו-משהו

בכל מקרה, 123 זה מצוין, וזה הרבה מעל הממוצע

אז תפסיקו לזיין שכל


___________________
Never again.

Old Post May-07-2002 08:05 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Ariels


99 היה לי מגן 87 וציון בגרות
תעשה חישוב ותגלה כמה הוצאתי בבחינת בגרות
[איזה זין לי]


חבר שלי גם ככה...
הגישו אותו על 88 לבגרות וקיבל 98... זה מזה זין


אני לא יודע מה האיי קיו שלי אבל המבחנים באנטרנט באמת מפגרים...
מה שכן אני הייתי פעם במחוננים הזה ויש לי זכרון טוב מדברים ששמעתי בקושי פעם אחת... (בדרך כלל)
הוכחה לזה זה שכל החטיבה ... יעני כל השלוש שנים לא למדתי אפילו ל 5 מבחנים
והציונים שלי היו בסביבות ה 90 ככה... לפעמים יותר לפעמים טיפה פחות

וגם כל החיים שלי נכשלתי אולי בממש מעט מבחנים... אני זוכר רק איזה שניים או שלושה


___________________
.

Old Post May-07-2002 11:54 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Moriano
Surfing AddicT



Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel

quote:
Originally posted by Hell_Copter


וגם כל החיים שלי נכשלתי אולי בממש מעט מבחנים... אני זוכר רק איזה שניים או שלושה


כנראה זה בגלל שאין לך זיכרון טוב....

Old Post May-07-2002 12:03  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Moriano Click here to Send Dj Moriano a Private Message Add Dj Moriano to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

quote:
Originally posted by Dj Moriano


כנראה זה בגלל שאין לך זיכרון טוב....


חחחחחחח


___________________
Never again.

Old Post May-07-2002 12:10 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Dj Moriano


כנראה זה בגלל שאין לך זיכרון טוב....


חחח המבחנים שנכשלתי היו מבחנים שלא למדתי אליהם שיהיה ברור
אני זוכר אחד בכיתה ה בגאוגרפיה... מועד ב קיבלתי 95 ככה אולי יותר
מקנאים בי אנשים שאני לומד מ 2 עד 3 בלילה ומוציא הכי גבוה בכיתה בתנך לדוגמה


___________________
.

Old Post May-07-2002 12:11 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
clubber@work
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2002
Location: Behind Enamy Lines

אז ככה:
לי היה כבר צו ראשון וקיבלתי פרופיל 82
אם אתם שואלים למה - אז לא שברתי כלום
אין לי קוצר נשימה או אלרגיות או כל בעיה רפואית אחרת
לא משקפיים ולא עיברון צבעים...
בקיצור אני ניגש לפקידה ושואל אותה למה יש לי 82 ולא 97
אז היא אומרת לי שירד לי על "נקודות חן בגב"
באותו רגע התחלתי לצחוק
היא אמרה שאני רק צריך להביא אישור מרופא שאין לי סרטן או משהו והם
יעלו לי בחזרה אז שלחתי והם לא החזירו לי תשובה אז שלחתי שוב והתקשרתי ועדיין הם לא מקבלים את זה ולא עונים לי...
הבעסה הרצינית היא שרציתי ללכת לסיירת מובחרת אבל בגלל שקיבלתי 82 לא קיבלתי אפילו זימון ליום סיירות...
התקשרתי לשאול למה לא קיבלתי אז הם אמרו לי שאני לא עונה על הדרישות שלהם
אז חשבתי שאולי יש לי קב"א דפוקה אז ביררתי וגיליתי שיש לי 55 וגם קיבלתי
זימון למבדקי צוות אוויר (טיס)
בקיצור עד היום אני רב איתם שיעלו לי את הפרופיל כדי שאני אוכל לגשת ליום סיירות
אני מקווה שיהיה טוב כי הגיוס שלי בנובמבר...

Old Post May-07-2002 14:45  Israel
Click Here to See the Profile for clubber@work Click here to Send clubber@work a Private Message Add clubber@work to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ariels
!Con La Nueva York!



Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York

אם תתגייס פשוט אל תתפנה מהבקו"מ יש בחר"פ תא לחימה או משהו כזה, אל תתפנה ותגיע לגיוס עם כל האישורים... תוך יומיים אפשר להעלות לך פרופיל


___________________

Old Post May-07-2002 22:17  United States
Click Here to See the Profile for Ariels Click here to Send Ariels a Private Message Visit Ariels's homepage! Add Ariels to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SimonP
tranceaddict



Registered: Dec 2001
Location: Israel

quote:
Originally posted by clubber@work
אז ככה:
לי היה כבר צו ראשון וקיבלתי פרופיל 82
אם אתם שואלים למה - אז לא שברתי כלום
אין לי קוצר נשימה או אלרגיות או כל בעיה רפואית אחרת
לא משקפיים ולא עיברון צבעים...
בקיצור אני ניגש לפקידה ושואל אותה למה יש לי 82 ולא 97
אז היא אומרת לי שירד לי על "נקודות חן בגב"
באותו רגע התחלתי לצחוק
היא אמרה שאני רק צריך להביא אישור מרופא שאין לי סרטן או משהו והם
יעלו לי בחזרה אז שלחתי והם לא החזירו לי תשובה אז שלחתי שוב והתקשרתי ועדיין הם לא מקבלים את זה ולא עונים לי...
הבעסה הרצינית היא שרציתי ללכת לסיירת מובחרת אבל בגלל שקיבלתי 82 לא קיבלתי אפילו זימון ליום סיירות...
התקשרתי לשאול למה לא קיבלתי אז הם אמרו לי שאני לא עונה על הדרישות שלהם
אז חשבתי שאולי יש לי קב"א דפוקה אז ביררתי וגיליתי שיש לי 55 וגם קיבלתי
זימון למבדקי צוות אוויר (טיס)
בקיצור עד היום אני רב איתם שיעלו לי את הפרופיל כדי שאני אוכל לגשת ליום סיירות
אני מקווה שיהיה טוב כי הגיוס שלי בנובמבר...



חחחחח גם לי היה קטע עם נקודת חן..הורדתי אז הם שאלו מה זה. אמרתי להם משהו כמו "תקין אין כלום" אז הם אמרו לי טוב ונתנו לי 97 בלי סעיפים..

אגב, סיימתי גיבוש צנחנים/דובדבן!
יא איזה קשה זה. נראה לי הדבר הכי קשה שעשיתי בחיים מבחינה פיזית. כולה יומיים אבל מזיינים אותך חבל על הזמן לא עומדים אח"כ.

Old Post May-08-2002 21:36  Israel
Click Here to See the Profile for SimonP Click here to Send SimonP a Private Message Add SimonP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

כל הכבוד סיימון!!!!!!
עברת גיבוש... זה כבר מצוין!!!
מה התאריך גיוס שלך?


___________________
.

Old Post May-09-2002 09:44 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > צבא וגיבושים
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHopefully Easy tune ID. [2002] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackYork - The Awakening (Quake Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:05.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!