Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > [31.01.2008] Cologne-Drums @ Alter Wartesaal, Köln
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Juli32
tranceaddict



Registered: Jul 2007
Location: the house next door

Ach Jörg!!!!!! Wat bin ich ein wenig traurig nicht nach Köln kommen zu können. Aber wie im letzten Jahr, wirst Du nicht alleine sein. Ich freue mich echt riesig, dass wir uns dort getroffen haben.

Dir und allen anderen eine ganz tolle Zeit und grüßt mir den André

Old Post Jan-30-2008 22:34  Germany
Click Here to See the Profile for Juli32 Click here to Send Juli32 a Private Message Add Juli32 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vandit_freak
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: GTA #27

Wann schlagt ihr alle in Köln auf?

Old Post Jan-30-2008 22:57  Germany
Click Here to See the Profile for vandit_freak Click here to Send vandit_freak a Private Message Add vandit_freak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JeSsY0182
Capi & Salva Fan :D



Registered: Apr 2006
Location: Hochschwarzwald | GTA #309

Viel Spaß wünsch ich euch!

Old Post Jan-30-2008 22:58  Germany
Click Here to See the Profile for JeSsY0182 Click here to Send JeSsY0182 a Private Message Visit JeSsY0182's homepage! Add JeSsY0182 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vanditine
Welcome...



Registered: Aug 2005
Location: Leiden/Amsterdam (GTA #293)

so, ich hab ein Kostüm ^^ Also ich werd dann morgen vermutlich so ganz anders aussehen als sonst ^^

Ich hab hier irgendwie noch gar keine Planung. Irgendwie schlagen alle zwischen 11 und 12 bei mir inner Wohnung auf und dann gehts Richtung ... joa... weiß auch noch nicht. Erstmal vor die Tür - wohn ja recht zentral Cologne Drums wird dann wohl recht zeitig, sprich ich denk schon, dass wir 15-16 uhr rum da sein werden. Irgend nen Vorschlag für Treffen vorher? Wäre nicht abgeneigt...


___________________
I don't know where I'm going from here. But I promise it won't be boring!

Old Post Jan-31-2008 00:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Vanditine Click here to Send Vanditine a Private Message Add Vanditine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hueppemann
olle Partysau



Registered: Oct 2007
Location: Köln

quote:
Originally posted by Juli32
Ach Jörg!!!!!! Wat bin ich ein wenig traurig nicht nach Köln kommen zu können. Aber wie im letzten Jahr, wirst Du nicht alleine sein. Ich freue mich echt riesig, dass wir uns dort getroffen haben.

Dir und allen anderen eine ganz tolle Zeit und grüßt mir den André

Wie es aussieht, wird es wohl wieder so eine Art Familientreffen werden. Schade, dass Du diesmal nicht dabei sein wirst. Aber bei Arminonly werden wir uns auf jeden Fall wieder sehen.


___________________

Old Post Jan-31-2008 02:10  Germany
Click Here to See the Profile for Hueppemann Click here to Send Hueppemann a Private Message Add Hueppemann to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hueppemann
olle Partysau



Registered: Oct 2007
Location: Köln

quote:
Originally posted by Vanditine
so, ich hab ein Kostüm ^^ Also ich werd dann morgen vermutlich so ganz anders aussehen als sonst ^^

Ich hab hier irgendwie noch gar keine Planung. Irgendwie schlagen alle zwischen 11 und 12 bei mir inner Wohnung auf und dann gehts Richtung ... joa... weiß auch noch nicht. Erstmal vor die Tür - wohn ja recht zentral Cologne Drums wird dann wohl recht zeitig, sprich ich denk schon, dass wir 15-16 uhr rum da sein werden. Irgend nen Vorschlag für Treffen vorher? Wäre nicht abgeneigt...

Kostüm habe ich bei den Cologne-Drums noch nie getragen. Dafür gibt es ja noch andere Tage. Jetzt liegt das Intuition-Shirt schon bereit.


___________________

Old Post Jan-31-2008 02:12  Germany
Click Here to See the Profile for Hueppemann Click here to Send Hueppemann a Private Message Add Hueppemann to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjDiPain
aka Nils van Bruuk



Registered: Nov 2004
Location: Cologne & Schwerin | GTA #311

So, vielleicht komm ich noch nach, ma sehen wie mein Zustand heute ist wenn ich aus der Kaserne komme

btw.



Meint ihr ich komme damit rein?

Old Post Jan-31-2008 08:39 
Click Here to See the Profile for DjDiPain Click here to Send DjDiPain a Private Message Add DjDiPain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nz-fan
= whale -> NLITGTA *gg*



Registered: Sep 2004
Location: Ruhrpott Valley / Germany

quote:
Originally posted by Hueppemann
Jetzt liegt das Intuition-Shirt schon bereit.



Das wird den Andre freuen hihihihihi

grüß mir CG und Andre mal von mir falls du denen über die Füsse läufst


___________________
"Originally posted by FerryTayle

So it's official everybody

If the next Le Saux & Tayle is not FF & TOTW on ASOT, ROTW & WW on TATW, Extrema Winner, Manny & me will start to produce Ragga/Dancehall "

Support the Artists and www.crystalclouds.com !! Thanks all

Old Post Jan-31-2008 08:39  Germany
Click Here to See the Profile for nz-fan Click here to Send nz-fan a Private Message Add nz-fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vandit_freak
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: GTA #27

quote:
Originally posted by Vanditine
so, ich hab ein Kostüm ^^ Also ich werd dann morgen vermutlich so ganz anders aussehen als sonst ^^

Ich hab hier irgendwie noch gar keine Planung. Irgendwie schlagen alle zwischen 11 und 12 bei mir inner Wohnung auf und dann gehts Richtung ... joa... weiß auch noch nicht. Erstmal vor die Tür - wohn ja recht zentral Cologne Drums wird dann wohl recht zeitig, sprich ich denk schon, dass wir 15-16 uhr rum da sein werden. Irgend nen Vorschlag für Treffen vorher? Wäre nicht abgeneigt...


Also ich bin so gegen 13.15 am Hauptbahnhof...Können gerne vorher was trinken etc

Old Post Jan-31-2008 10:29  Germany
Click Here to See the Profile for vandit_freak Click here to Send vandit_freak a Private Message Add vandit_freak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
schlauf
innercity addict



Registered: Aug 2003
Location: Germany

quote:
Originally posted by DjDiPain
So, vielleicht komm ich noch nach, ma sehen wie mein Zustand heute ist wenn ich aus der Kaserne komme


Zustand? Kaserne? Damit kann doch eigentlich nur die UHG in Wahn gemeint sein, oder?


___________________
GTA #151

Old Post Jan-31-2008 12:20  Germany
Click Here to See the Profile for schlauf Click here to Send schlauf a Private Message Add schlauf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Desperado22
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2006
Location: Hamburg

Viel Spass euch allen in Köln Ich trink grad schon mal nen bischen Sekt hier Und bei mir gehts auch hier in 1-2 Stunden los.


___________________

Old Post Jan-31-2008 13:07  Germany
Click Here to See the Profile for Desperado22 Click here to Send Desperado22 a Private Message Add Desperado22 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vanditine
Welcome...



Registered: Aug 2005
Location: Leiden/Amsterdam (GTA #293)

aaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh das ist die geilste preparty aller zeitewn VIVAAAAAAAAAAAAAAAAAA COLONIAAAAAAAAAAAAAAAAAA


___________________
I don't know where I'm going from here. But I promise it won't be boring!

Old Post Jan-31-2008 14:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Vanditine Click here to Send Vanditine a Private Message Add Vanditine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > [31.01.2008] Cologne-Drums @ Alter Wartesaal, Köln
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease help: 1997 hard trance track [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlphazone - "Rockin'" (Matt Silver vs Tony Burt Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:41.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!