Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Eindexamens!!!
Pages (21): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by WTB
Pffffffft, Biologie was eeeeeeecht moeilijk zeg. Ik snapte er eigenlijk niets van om eerlijk te zijn. Ik heb net ff gekeken en ik had toch nog 13 van de 20 meerkeuzevragen goed, had ik zeker niet verwacht want ik heb de helft gegokt. Maar of het een voldoende wordt? Ik ben bang van niet want veel open vragen waren voor mij niet te doen. Ik moest een 5,0 halen voor een voldoende dus dat wordt nog spannend.

Nederlands vond ik net als de rest wel meevallen, heb ff gecheckt en had in die vragen maar een paar fouten. De samenvatting is niet zo goed maar ik verwacht wel een voldoende.

WTB.

bio was kut he??? ik heb ongeveer een 5,0.. zonder de open vragen nagekeken, maar daar verwacht ik niet al te veel punten te scoren:S...moest overigens een 3.9 halen dus dat zit er wel in denk ik.. maar tering wat wassie rot, en die gekke citroenzuurcycles enzow wis ik helemaal nix van (ook alles fout)

ik vond nederlands trouwens ook best pittig, examen van vorig jaar was zo veel makkelijker in verhouding tot dees.. ik heb iig 10-12 punte in et eerste deel:S (zonder open vragen) dus et moet van mn samenvatting komen hehe, naaj 3.5 is genoeg en dat moet wel lukke

op naar natuurkunde
succes met lere (of niets doen) iedereen en met je examens van morgen

ta-forum-members midi site

Old Post May-21-2002 16:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by John
ik vond nederlands trouwens ook best pittig, examen van vorig jaar was zo veel makkelijker in verhouding tot dees.. ik heb iig 10-12 punte in et eerste deel:S (zonder open vragen) dus et moet van mn samenvatting komen hehe, naaj 3.5 is genoeg en dat moet wel lukke

hoe kun je nou 10-12 punten halen uit de meerkeuze vragen halen als er maar 8 meerkeuze vragen waren....

Old Post May-21-2002 16:26 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by Blik

hoe kun je nou 10-12 punten halen uit de meerkeuze vragen halen als er maar 8 meerkeuze vragen waren....

Hij bedoelt waarschijnlijk van het tekstverklaren

Old Post May-21-2002 16:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

ja ik had dus ook examen vandaag..
nederlands en biologie.. en beide heb ik volgends mij wel genoeg gemaakt.. genoeg dat ik een voldoende op mijn eindrapport sta.. morgen geschiedenis en natuurkunde.. AAARGGG weer 8 uur pws maken! ik ben helemaal dood gewoon.. echt nie goed voor je om 2 pws te hebben + extra tijd van een uur (dyslecties ).. ik ben echt doodop maar ik moe nog wat leren dus...

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post May-21-2002 18:16  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by TimeportE
ja ik had dus ook examen vandaag..
nederlands en biologie.. en beide heb ik volgends mij wel genoeg gemaakt.. genoeg dat ik een voldoende op mijn eindrapport sta.. morgen geschiedenis en natuurkunde.. AAARGGG weer 8 uur pws maken! ik ben helemaal dood gewoon.. echt nie goed voor je om 2 pws te hebben + extra tijd van een uur (dyslecties ).. ik ben echt doodop maar ik moe nog wat leren dus...

Ben jij dyslecties???? of was dat een geintje???? Wrom zien we dat dan nooit in jouw posts eigenlijk of hebbie alleen problemen met lezen?? Lijkt me echt heel vervelend als je dat hebt....petje af

Old Post May-21-2002 18:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by TranceFool

Ben jij dyslecties???? of was dat een geintje???? Wrom zien we dat dan nooit in jouw posts eigenlijk of hebbie alleen problemen met lezen?? Lijkt me echt heel vervelend als je dat hebt....petje af

geen geintje. maar tja, heb der ook heel lang bijles voor gehad sinds groep 3 tot 2 jaar geleden.. heb der nu nie echt problemen mee behalve met lezen. sla ik gewoon hele woorden over tijdens het lezen van een zin of zie ik het als een ander woord.. daarom was bij nl wel handig die extra tijd.. vooral met die tekst over de jeugd etc heb ik vaak moeten herlezen. wij konden trouwens kiezen uit wat voor examen we wilde, gewoon of uitvergroot (ongeveer 1 meter lang en half meter breed! )

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post May-21-2002 18:30  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by TimeportE
wij konden trouwens kiezen uit wat voor examen we wilde, gewoon of uitvergroot (ongeveer 1 meter lang en half meter breed! )

hehe die hadden ze bij ons ook, was net een krant man maar niemand hoefde hem (was wel te begrijpen )

Old Post May-21-2002 20:16 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Net ff gecheckt zit ergens tussen 6,8 en 8,8. had maar 2 m,eerkeuze vragen fout. En die samenvatting was ook niet moeilijk

Old Post May-21-2002 20:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

ik had trouwens nog een vraagje, hoe kom je erachter hoe ze rekenen, bijvoorbeeld voor nederlands kon je 49 punten halen, hoe gaan ze dit berekenen en waar kun je dit vinden....

krijg je er bijvoorbeeld 5 punten bij en dan delen door 5.4 (dit denk ik) of delen ze meteen door 4.9...??

Old Post May-21-2002 20:26 
WTB
slowPoster

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Blik
ik had trouwens nog een vraagje, hoe kom je erachter hoe ze rekenen, bijvoorbeeld voor nederlands kon je 49 punten halen, hoe gaan ze dit berekenen en waar kun je dit vinden....

krijg je er bijvoorbeeld 5 punten bij en dan delen door 5.4 (dit denk ik) of delen ze meteen door 4.9...??

Ehm, kijk hier maar ff: http://www.citogroep.nl/vo/actueel/faqs/faqs.htm

Daar zou het antwoord moeten staan. Op woensdag 12 juni, uiterlijk om 08.00 uur staan de normen en tabellen op internet. Hiermee kun je dus je cijfer bepalen maar van mijn school krijg ik op die dag ook al te horen of ik geslaagd ben of niet dus dan boeit mij die normering niet echt meer.

WTB.

Old Post May-21-2002 20:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for WTB Click here to Send WTB a Private Message Visit WTB's homepage! Add WTB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by TranceFool

Hij bedoelt waarschijnlijk van het tekstverklaren

jah et eerste deel van et examen

dis trouwens wel geinig:
http://www.eindexamen.nu/nieuws/#Wa...20verder%20over

ta-forum-members midi site

Old Post May-21-2002 21:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

Lekker na1,2 strax! jippieeeeeeee

Tis te belachelijk veel!

Old Post May-22-2002 07:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Eindexamens!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack from Stadium, Jakarta. #2 [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKay Cee - "I Feel You" (Vocal Club Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:44.

Forum Rules: