Naja, hopelijk begint de dood van HD-DVD nu rap te gaan. Vanaf het begin van de formaten was ik al voor Blu-Ray dat technisch gezien sterker staat en ook eigenlijk toch sterekere support had (aantal filmstudio's die Blu-Ray ondersteunden, de PS3, en hoger aantal pc'smet ingebouwde Blu-Ray).
Jan-08-2008 09:43
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Antwerp
BeTaLAN in de maak? =)) zou ik wel zien zitten!
___________________
listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
Jan-08-2008 10:53
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium
quote:
Originally posted by Synthesia
Paramount en Dreamworks zouden mogelijk ook (terug) exclusief voor Blu-Ray gaan en HD-DVD laten vallen
Naja, hopelijk begint de dood van HD-DVD nu rap te gaan. Vanaf het begin van de formaten was ik al voor Blu-Ray dat technisch gezien sterker staat en ook eigenlijk toch sterekere support had (aantal filmstudio's die Blu-Ray ondersteunden, de PS3, en hoger aantal pc'smet ingebouwde Blu-Ray).
Idd. GO BLU-RAY!
___________________
Jan-08-2008 12:09
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
quote:
Originally posted by Bertn
Idd. GO BLU-RAY!
ge weet toch dat die moeilijker te kopieren zijn dan hd-dvd's?
Op een blue ray kan wel 50 gig aan gegevens.
Waar is den tijd dat we zaten te sukkelen met onze 486 met 500mb harde schijf
Originally posted by djcresto
als Sony de psp gaat uitrusten met skype ga ik toch ook eens overwegen om er eentje aan te kopen.
psp is echt de max hoor. Pak lemmings en wipeout erbij voor 20 Euro, en je bent vertrokken.
L.
___________________
Http://www.airwave-music.com is my new site. Djairwave.com is no more. A new era has begun
Jan-09-2008 10:37
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location:
Was zelf een Nintendo fan voor de Wii. Nu vind ik het helemaal niks.
Ben zelf altijd een PC gamer geweest en sinds kort heb ik een xbox 360. Wachten op GTA4 Ondertussen vermaakt ik me met Call Of Duty 4, Halo 3 (Nu minder door COD4), Assassins Creed en Pro Evolution 2008
Handhelds vind ik niks.
Jan-10-2008 08:19
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium
uiteindelijk toch maar voor de PS3 gegaan. Ik wou HD graphics, en de PS3 heeft een ingebouwde blu-ray speler...:-)