Ach ja, die twist zal er altijd blijven....
Mensen onder de 18 die vinden dat er niet zo moeilijk gedaan moet worden over die leeftijdsgrens en mensen boven de 18 zijn blij dat die grens er dan is zodat er niet teveel kinders (no offence) aanwezig zijn......simpel!
Ik ben dus ook blij dat ze nu streng gaan controleren..
Met vriendelijke groet.
May-11-2002 18:08
DarkHelmet
tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Rotterdam
Ja kan me voorstellen.
Liever eentje die ietsje jonger is als 18 dan een opgepompte en opgefokte 20 of 30 er...
Maar toch is het ook irritant als er van die 'tienertjes' rondlopen, doet toch beetje af aan de sfeer vind ik.
May-11-2002 19:59
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Arnhem
quote:
Originally posted by DarkHelmet
Liever eentje die ietsje jonger is als 18 dan een opgepompte en opgefokte 20 of 30 er...
Daar heb je ook weer helemaal gelijk in!! Als ik ook ergens een hekel aan heb dan zijn het wel die opgepompte mannetjes die door de zaal heen raggen alsof er verder niemand aanwezig is!!
Met vriendelijke groet.
May-11-2002 20:20
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Remy D
80.000 kaartjes in 2 weken en jij noemt het sukkeltjes whahaha. Wat een grap
Mwhja, idd......al die kiddies, spring dellen, en ondergekotste neukertjes met van die glittersticks die weten niet waar je precies de DJ's moet neerzetten op een time-table.......omdat ze niet precies weten welke stylen ze het meest/liefst draaien........komop, Chris Liebing draaid altijd flink door, over die beuk schranz komme Dana en Nerdje Mauro niet overheen......Sensation is zoiezo niets voor mij............echt gekweekt nepsfeertje......alleen maar om het feit dat het meer om de "aankleding" gaat dan de kwaliteit van la muzik....en dat blijkt maar weer eens aan de timetable.......laat ze in hun waarde en maak er geen zooitje van.........
I Distroy $ Techno
___________________
Allemaal gelul!!
May-11-2002 20:26
DarkHelmet
tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Rotterdam
Ik vind het wel leuk en gewaagd dat ze eens met een ander concept komen. Ze plaatsen zichzelf wel op de kaart zo.
Marketing = ID&T
en ik neem het ze niet kwalijk
May-11-2002 22:05
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
Nou ik heb mijn combi ticket ook al in huis! :P
Dus ik ben van de party!!!!
Al is het alleen maar om de weekenden op te vullen! whahahaha
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
May-12-2002 05:23
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Arnhem
quote:
Originally posted by DarkHelmet
Ik vind het wel leuk en gewaagd dat ze eens met een ander concept komen.
Maar dat zal niet zo snel gebeuren. Op de Sensation DVD werd al gezegd dat ID&T het bij de huidige concepten zou houden en dat er niet meer bij zouden komen. Zo konden ze namelijk de kwaliteit van de huidige concepten verbeteren.
Met vriendelijke groet.
May-14-2002 12:36
DarkHelmet
tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Rotterdam
quote:
Originally posted by mr.marcello
Maar dat zal niet zo snel gebeuren. Op de Sensation DVD werd al gezegd dat ID&T het bij de huidige concepten zou houden en dat er niet meer bij zouden komen. Zo konden ze namelijk de kwaliteit van de huidige concepten verbeteren.
Met vriendelijke groet.
Sensation IS toch een nieuw concept? Nou dat dat toevallig nu voor de 3de keer wordt gebruikt wil nog niet zeggen dat het niet apart, vernieuwend en op zichzelf staand is....
May-14-2002 15:39
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
Zo, mijn kaartje is binnen. Ben er nog nooit geweest, het lijkt me wel wat. Alleen wel fokking duur (58 pleuro's!)
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
May-14-2002 15:52
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Zo, mijn kaartje is binnen. Ben er nog nooit geweest, het lijkt me wel wat. Alleen wel fokking duur (58 pleuro's!)
ik ook nie..
wordt mijn 1e Sensation..
:P
[ben wel 's eerder op een feest geweest met 40.000+ man -> Innercity, maar dat was niet in 1 zaal.. dus ben benieuwd wat het effect is ]