|
| quote: | Originally posted by Donna
Waar iemand me net nog op wees en wat inderdaad heel erg is van mij is dat ik iemand duidelijk laat merken dat ie ongewenst is naar mijn id als ik een jointje of iets dergelijks op heb.
Is nogal lastig als ik bij iemand op bezoek ben want ik zeg iemand rustig dat ie niet in mn hoofd past door zn gedrag en offie zich aan wil passen...
Kep laatst nog iemand verzocht op te zouten terwijl ik bij de buurvrouw zat en t haar bezoek was,die gozer was druk en deed onzin muziek (bubble) op waar ik para van werd,kep de muziek uitgepleurd en m gezegt dat ie ongelovelijk slecht imme hoofd paste en zeker geen goede toevoeging aan mn avond was,hij zegt zallik dan maar gaan,dus ik zeg,ja das 1 van je betere id-en vanavond,en hij ging.
Gelukkig kon de buurvrouw de humor er wel van inzien,maar dat doe ik dus meer wel dan niet,ik moet daar echt vanaf want t is echttttt nie lief!! |
Ik had het laatst ook, behoorlijk wat gedronken, liep ik met een vriend van me door de stad. Komt er een meisje op ons af die flyers aan het uitdelen was van een feest wat al een hele tijd aan de gang was die avond (zou nog maar een uurtje duren ofzo, het was een uur of 3 's nachts).
En ik begin helemaal tegen haar te zeiken van "JA, denk je nou ECHT dat ik GVD nog 15 euro ga neertellen voor zo'n klotefeest wat zo weer afgelopen is? Sjongejongejonge" :P Vet irritant dus eigenlijk, had er achteraf ook wel spijt van.. Maar goed, doe je nix aan he 
|