Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
sinds wanneer worden de kaarten geprint?? (niet dat ik er veel verstand van heb)..
en even voor de handigheid: heb vanavond 3/4 broek aan met mijn paarse TA-shirt! ben dus nie zo moeilijk te onderscheiden toch??
en wie neemt nog meer oordopjes mee? basvh en kolkie doen het beide, ik heb der nie echt aan gedacht. ach ja anders eff wat pleepapier meenmen en natmaken en in je oren steken!
Heb trouwens ook geen oordopen mee hoor, die oortjes van mij overleven het vast wel
Wel weer heel vertieft dat ze kaartje hebben ingenomen, nog ff wat van gezegt, gast gelijk helemaal pissed...
Ik heb trouwens witte blouse aan, en ook cam bij me, dus ff wat chicks op foto zetten en natuurlijk voor de meeting
Heb er alleen nog maar 9 opstaan nu.
Dus die chicks wel echt uitzoeken dus, want het is weer smullen hier hoor
See ya all op de meeting, maar denk al wel wat eerder.
Jun-01-2002 19:15
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
zooooooooooooo ben net binnen
alles lijkt ok!
beide zalen zijn net precies begonnen... nog nix bekends gezien maar er is ook nog maar iets van 100 man binnen ofzo
WEEEEEER DIE FOKKING TICKET INGELEVERD wat een neukregel is dat toch ook zeg
bij de weg, mochten ze het nog lezen: me loopt in lichtblauw t-shirt met donkerblauwe mouwen, lichte broek en normale schoenen
cu @ the meeting
en ik heb nog een extra paar oordoppe bij me
ok, en dan is het tijd om te feesten
Jun-01-2002 19:15
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Stampse jongens!!!
ik WEET wat ik mis
next time dan maar
Jun-01-2002 19:47
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
hier even een berichtje aan alle zielige thuisblijvers,
Qlubtempo= WREEEEED
sta herlijk te beuken met mn feestmjaatje TimeportE, Basvh, kolkiewolkie en dr kuipers
Ik neem aan dat het ook uitgezonden wordt op ID&T Radio
Gaat nu weer verder stampen met Luna, tering nog maar 2 uurtjes...
Jun-02-2002 03:17
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
iedereen die hier niet is is een
LOSER
zo, das duidelijk
dat loser bedoel ik dan letterlijk, niet figuurlijk... tis hier echt MEGAWREED mensen!!!!
kheb de hele crew ongeveer gesproken... alleen scul is niet te vinden, mede omdat niemand weet hoe ie eruit ziet
muziek is echt UBERBEUKEN!!
niet voor softies dus
verder moet ik nog vermelden dat het vrouwelijk schoon hier te heet is om zonder ovenwanten aan te pakken
overigens hing er bij justin (dr. kuipers dus) net een UBERGEIL wijffie om de nek.... NIET NORMAAAAAAAL!!
goed, nog iets minder dan 2 uur....
QT = PHAT
voor de mensen in maastricht: kai tracid is in goede doen vandaag... echt weer een masterset neergezet.. met natuurlijk trance and acid als openingsnummer.. hoe verassend
that's it for now
EDIT: total woot is vergeten uit te loggen... sukkeltje ==>> post om 3.00 ofzo, tis nu 5 uur en hij is nog STEEDS op het forum