Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Jeminee
Pages (11): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ik zitter niet meej, ik vondet echt een irritante gast, met al z'n hele leuke opmerkingen naar mij toe, power rangers kijken, ga maar in zandbak spelen.......

mjaa. het was wel duidelijk dat hij/zij geen enkel respect had voor pim, en dat schaadt mij heel erg.

en hij vondet niet erg dattie gebanned werd, dus waarom unbannen?

Dankje

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik kan er denkik als een van de weinigen wel iets in vinden. Beetje moeilijk om uit te leggen, maar als de thread Jukx niet aanstond hattie gewoon posts waar ik me echt mateloos aan irriteer, vooral de laatste tijd. En als je er iets van zei werd er weer met een grap gereageerd wat gewoon heel erg irritant is.

quote:
Originally posted by Eye-Riz
joh, het is gewoon duidelijk dat 'onze' (yagh) Henkie gewoon totaal niet tegen kritiek kan, en zijn zin wil doordrijven zodra hij in een hoekje wordt geduwd. Ik heb het al vaker mee mogen maken, dat hij echt gruwelijk kinderachtig wordt, en stuurs en koppig als een klein kind.
Volgens mij is hij zo iemand die vroeger kleinere kindjes dan dat hij was ging lopen pesten op zo'n lekkere valse manier en zodra die kindjes dan wat terug deden, hij gauw naar mama liep en begon te janken en met het vingertje liep te wijzen welke bullebak hem zo ontzettend auw had gedaan
Naja, kan ie ook niets aan doen, zulke mensen zijn er nou eenmaal..

Dat hij zich nou zo'n stoere houding moet aanmeten omdat ie anders bang is dat ie niets voorstelt en mensen niet tegen hem opkijken, moet hij weten. Jammer alleen dat ie niet doorheeft dat je maar beter jezelf kunt zijn, dat dat je veelmeer respect oplevert..

Ja.. alleen jammer dat alle mods dit besloten hebben. Dat jij mij niet mag.. dat weet ik al.. dus uiteraard geef jij hier je mooie objectieve mening. Dan begin je nog over allemaal dingen wat natuurlijk o zo grappig is.. probeer je hiermee je nietszeggende standpunt te verdedigen?

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik ben blij dat deze thread zoveel reacties heeft opgeroepen!!

Een tijdje terug was er al die "Nieuwe Mod" poll, maar door dat gedoe met die backup....wat natuurlijk HEEEEEEL goed uitkwam, werden alle posts tegen onze lieve Robert (Henkie) allemaal gedelete en kon hij gewoon weer zijn gang gaan.

Ik heb toen op het punt gestaan dit hele flutforum (de holland sectie WAS gewoon flut) te laten voor wat het was, omdat NIEMAND er ook weer over begon!! Iedereen dacht laat het nu ook maar zitten ofzo. Maar ik ben toch gebleven en dat komt grotendeels door de geweldige discussies die gevoerd kunnen worden met Riz, RV, Donna, Jukx, Rub, Magrec en (zelfs ) Blik. EN natuurlijk door mijn lieve maatjes Profeetrus en New Wave
Ik weet nog dat Jukx mij gelijk geloofde toen ik zei dat Henkie mijn posts liep te deleten en dat deed me goed!

Als nu één voor één iedereen met een andere mening gebanned wordt dan vind ik jou precies DEZELFDE figuur als de moordenaar van jullie geliefde Pim, Henkie!!

Siesta...waarom jij ook gebanned moet worden? Omdat Jukx en jij elkaar niet lagen en ELKE keer als Jukx met een kritische post over jouw gedrag kwam, dan werd JIJ kwaad en ging JIJ nutteloss lopen schelden......DUS OPROTTEN

Ik ben er niet van overtuigd dat het makkelijk wordt deze sectie-ban terug te draaien, maar volgens mij kunnen we wél MET Z'N ALLEN ervoor zorgen dat er nu daadwerkelijk 2 nieuwe mods komen. En dit keer ben jij even schuldig Blik!
En met 2 nieuwe mods wil Jukx hopelijk ook weer terug komen toch?
En degenen die bang zijn dat hun kliekje in gevaar komt.....als je niet zonder Henkie kan dan richten jullie zelf maar een gay-forum op

2 Riz: ik denk er PRECIES zo over! Meneer kleine kinderen pester BLEGH

Ja.. k heb xpres eem wat hard drivejes kapotgemaakt.. Maarja ik weet niet of je de poll hebt gezien.. maar bij de votes waren er 2 voor nieuwe mods.. dat is dus van jou? en Rv ofzo... en 20 tegen.. Ik weet niet in hoeverre je hierin je overwinningkje ziet. Maar iedereen vond je gewoon een zijkerd.

Zoals gezegd.. is jukx niet voor zn mening gebanned.. maar als jij dit zo wil zien.. dan mag dat.. Elke vergelijking met de moordenaar op pim is het laagste wat je kan doen.. maar k had nie anders verwacht.

en de rest bla bla.. kijk maar naar je volgende post.. hoe serieus en volwasssen jij wel niet bent..

Mag ik je er trouwens nog even aan herinneren.. dat jij holland forum haatte.. ukta 4 life.. bla bla.. alle hollanders idioten niet gastvrij weet k veel wat allemaal wel niet.

quote:

ga alsjeblieft jezelf aftrekken......

als jij dit kansloos vindt dan ben jij echt ZWAAR nutteloos voor dit forum......hoe zeg je dat ook alweer?

Jij bent de zwakste schakel....TOT ZIENS

Kijk door dit soort replys is jukx dus gebanned.. jij hebt er ook kaas van gegeten.. of eet je geen kaas meer omdat het hollands is?

quote:
Originally posted by Remy D
Jukx is gewoon zo'n gozer die die om wat voor reden dan ook gelijk moet hebben. Dat kan je pas weten als je zo'n discussie met hem gehad heb. En de mensen die dat gehad hebben zijn denk ik op 1 hand te tellen dus ik begrijp hier de reacties wel. Maar nog meer begrijp ik demensen die zo'n discussie met hebben gevoerd waaronder ikzelf. Heel irritant. Kan me ook nog wel discussies met RV en Akira herrineren. Nou echt wat dan allemaal lult is gewoon zielig. Dat iemand zo triest doet om een ander geen gelijk te geven is gewoon echt heel treurig. Maarja andere mensen die hem dat nooit hebben zien doen zijn begrijpelijk een beetje ontsteld. Zelf vind ik een ban wel erg overdreven. Maarja de mods zijn hier niet voor niks. Net als een scheidsrechter bij voetbal, als een speler rood krijgt is ook het andere team het er nooit me eens.

Dankje

quote:
Originally posted by Blik
hmm ben ff 1 avond weg....

we hebben het er met de mods van het (hele) forum over gehad, dus ook de buitenlanders, we hebben posts vertaald, uitleg gegeven etc. we hebben het er zelfs over gehad dat we het zelf ook niet leuk vonden omdat hij hier al een lange tijd member is en altijd veel gepost heeft, maar we vonden het feit dat de mods geen kritische opmerkingen meer konden maken zonder dat er een flamewar ontstond....

een goed voorbeeld hiervan is de thread van aphex waar hij een lang party-report schreef en henkie een tip gaf om er alinea's van te maken omdat het overzichtelijker was bij een groot verslag, opeens ging alle aandacht naar dat zinnetje uit en werd henkie geflamed, dit is onacceptabel, wij zijn de mods van dit forum en als we niet eens meer een tip kunnen geven zonder dat bepaalde members gaan zeiken (jukx was er één van) gaat het te ver, we hebben hem ook meerdere malen gewaarschuwd, enkele andere members ook, jukx had waarschijnlijk besloten om er niet naar te luisteren en ging gewoon lekker door.

ik heb wel besloten om me niet meer bezig te houden met discussies, zoals die discussie over Pim Fortuyn, zo probeer ik voortaan objectief te blijven...

We hebben dit ook gedaan om een punt te maken, er moet meer met respect om worden gegaan op dit forum, door onszelf, en ook door jullie, de laatste paar weken is 75% van alle threads uitgelopen in flames omdat het an respect ontbreekt hier op dit forum.

en nog 1...

al met al.. hebben wij wel alles gelezen.. hebben alle mods hun besluit genomen.. forum wordt er heus niet fijner op met een jukx.

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post May-09-2002 14:00 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

ja ikke, geen zak aan

Old Post May-09-2002 14:14 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sandman
Motorcycle addicted

Registered: Oct 2000

Na dit te hebben gelezen lijkt het me een duidelijk geval van: "Blame it on the messenger"-geval. De mods die alles vertaald hebben worden er de dupe van. Terwijl (zoals ik lees!) alle mods samen de beslissing hebben genomen. Dus ik vind dat je niet alle kritiek op de 2 holland mods moet geven maar ook op de andere. En als je wilt ass-kicken moet je de andere mods ook onder hun kont schoppen, die die beslissingen hebben genomen.

Verder wil ik hiermee niemand op zijn kloten / tenen trappen. dit is mijn mening na dat ik dit alles gelezen heb.
Verder ken ik die Juxk niet....dus daar kan ik niet over zeggen.

Sandman

Dj jurgen een nieuw liedje? Man die vent kan niet draaien... maar misschien is er nog hoop voor liedjes....

Ik heb hem dus nog niet gehoord.

As a final touch, God created the Dutch

Last edited by Sandman on May-09-2002 at 15:05

Old Post May-09-2002 14:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Sandman Click here to Send Sandman a Private Message Add Sandman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Heb iemand btw het nieuwe nummer van DJ Jurgen al?

Ik hebbem wel voor je (vinnem BTW beswel aardig)

Old Post May-09-2002 15:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:

ga alsjeblieft jezelf aftrekken......

als jij dit kansloos vindt dan ben jij echt ZWAAR nutteloos voor dit forum......hoe zeg je dat ook alweer?

Jij bent de zwakste schakel....TOT ZIENS

quote by henkie_henk:

Kijk door dit soort replys is jukx dus gebanned.. jij hebt er ook kaas van gegeten.. of eet je geen kaas meer omdat het hollands is?

alsof jij daar nooit last van hebt... als ik kijk naar het aantal keer dat jij zulke dingen flikt had jij jezelf ook al mogen bannen

PUNT

en Jukx heeft idd een vrij duidelijke mening en probeert deze meestal (goed) te onderbouwen.... en JA, hij kan misschien wat slecht tegen zijn verlies, en NEE, das geen goeie eigenschap... maarrrr

respect voor mekaar mensen! ieder is zoals ie is... daar heb je mee te leven, ook op een forum...

Hard = goed

Old Post May-09-2002 18:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001

wat een gezever over en weer... IK WIL GEWOON JUKX TERUG!!!!!!

Old Post May-09-2002 18:34 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

dat gaat gewoon niet lukken Opti

en nu zijn er ZOVEEL mensen die ertegen zijn....maar wedden dat als ik WEER vraag om er wat tegen te doen dat ik 0 op t rekest krijg?

Old Post May-09-2002 18:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct

Registered: Dec 2001

Ik vind dat erbij halen van de andere mods eigenlyk helemaal nerges op slaan, want die hebbe dr helemaal nix mee te maken, je moet t van dichtby hebben meegemaakt..

Bovendien dat vertalen, daar heb k ook zo m'n twijfels over want
1. Je kan ALTIJD je eigen (kleine) draai dr aan geven zodat de anderen het zien zoals je wil dat ze het zien
2. Ook al vertaal je het goed en objectief, dat kan het in die andere taal tóch anders klinken/overkomen
3. Ik geloof niet dat jullie (mods) zoveel/voldoende post hebben kunnen vertalen dat zij (andere mods) een goed overwogen standpunt hebben kunnen nemen, want dat moet echt een enorme klus zijn geweest (k weet niet in hoeveel tyd jullie dr aan hebben besteed, maar goed)

Neej, k vin idd ook dat de beslissing gemaakt had moeten worden aan de hand van de mensen die daadwerkelijk met deze sectie/forum te maken hadden vinden, en dat zyn dus de mensen die hier regelmatig komen...

ltr

Old Post May-09-2002 19:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Apoptosis Click here to Send Apoptosis a Private Message Visit Apoptosis's homepage! Add Apoptosis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Apoptosis

Neej, k vin idd ook dat de beslissing gemaakt had moeten worden aan de hand van de mensen die daadwerkelijk met deze sectie/forum te maken hadden vinden, en dat zyn dus de mensen die hier regelmatig komen...

precies, dat wil ik ook!!!

Old Post May-09-2002 19:28 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

bovendien is het nog maar de vraag of het engels niveau wel voldoende was om de posts idd op de goeie manier neer te zetten....toch?

Old Post May-09-2002 19:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Apoptosis

Hou op zeg, Waar zijn mods voor anders. Wat ik al eerder aangaf over voetbal met scheidsrechters. Die bepaald het ook alleen of met behulp van grensrechters. Of moeten ze vanaf nu dan ook mar stemkastjes gaan plaatsen in de stadions en als een scheids rood geeft mag het publiek stemmen of het terecht is. Zo kan ik er ook nog wel een paar.

quote:
bovendien is het nog maar de vraag of het engels niveau wel voldoende was om de posts idd op de goeie manier neer te zetten....toch?

Ook weer een beetje jammer deze post.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-09-2002 19:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

de andere mods moesten er zoiezo bijgehaald worden want anders word er nie gebanned, de man die uiteindelijk beslist is Swamper

Old Post May-09-2002 20:05 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Jeminee
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance Energy 2003 Track [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSaucermen - "Aquarius" (Evolution Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:04.

Forum Rules: