|
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ik zitter niet meej, ik vondet echt een irritante gast, met al z'n hele leuke opmerkingen naar mij toe, power rangers kijken, ga maar in zandbak spelen.......
mjaa. het was wel duidelijk dat hij/zij geen enkel respect had voor pim, en dat schaadt mij heel erg.
en hij vondet niet erg dattie gebanned werd, dus waarom unbannen? |
Dankje
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik kan er denkik als een van de weinigen wel iets in vinden. Beetje moeilijk om uit te leggen, maar als de thread Jukx niet aanstond hattie gewoon posts waar ik me echt mateloos aan irriteer, vooral de laatste tijd. En als je er iets van zei werd er weer met een grap gereageerd wat gewoon heel erg irritant is.
|
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
joh, het is gewoon duidelijk dat 'onze' (yagh) Henkie gewoon totaal niet tegen kritiek kan, en zijn zin wil doordrijven zodra hij in een hoekje wordt geduwd. Ik heb het al vaker mee mogen maken, dat hij echt gruwelijk kinderachtig wordt, en stuurs en koppig als een klein kind.
Volgens mij is hij zo iemand die vroeger kleinere kindjes dan dat hij was ging lopen pesten op zo'n lekkere valse manier en zodra die kindjes dan wat terug deden, hij gauw naar mama liep en begon te janken en met het vingertje liep te wijzen welke bullebak hem zo ontzettend auw had gedaan 
Naja, kan ie ook niets aan doen, zulke mensen zijn er nou eenmaal..
Dat hij zich nou zo'n stoere houding moet aanmeten omdat ie anders bang is dat ie niets voorstelt en mensen niet tegen hem opkijken, moet hij weten. Jammer alleen dat ie niet doorheeft dat je maar beter jezelf kunt zijn, dat dat je veelmeer respect oplevert.. |
Ja.. alleen jammer dat alle mods dit besloten hebben. Dat jij mij niet mag.. dat weet ik al.. dus uiteraard geef jij hier je mooie objectieve mening. Dan begin je nog over allemaal dingen wat natuurlijk o zo grappig is.. probeer je hiermee je nietszeggende standpunt te verdedigen?
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik ben blij dat deze thread zoveel reacties heeft opgeroepen!!
Een tijdje terug was er al die "Nieuwe Mod" poll, maar door dat gedoe met die backup....wat natuurlijk HEEEEEEL goed uitkwam, werden alle posts tegen onze lieve Robert (Henkie) allemaal gedelete en kon hij gewoon weer zijn gang gaan.
Ik heb toen op het punt gestaan dit hele flutforum (de holland sectie WAS gewoon flut) te laten voor wat het was, omdat NIEMAND er ook weer over begon!! Iedereen dacht laat het nu ook maar zitten ofzo. Maar ik ben toch gebleven en dat komt grotendeels door de geweldige discussies die gevoerd kunnen worden met Riz, RV, Donna, Jukx, Rub, Magrec en (zelfs ) Blik. EN natuurlijk door mijn lieve maatjes Profeetrus en New Wave 
Ik weet nog dat Jukx mij gelijk geloofde toen ik zei dat Henkie mijn posts liep te deleten en dat deed me goed!
Als nu één voor één iedereen met een andere mening gebanned wordt dan vind ik jou precies DEZELFDE figuur als de moordenaar van jullie geliefde Pim, Henkie!!
Siesta...waarom jij ook gebanned moet worden? Omdat Jukx en jij elkaar niet lagen en ELKE keer als Jukx met een kritische post over jouw gedrag kwam, dan werd JIJ kwaad en ging JIJ nutteloss lopen schelden......DUS OPROTTEN
Ik ben er niet van overtuigd dat het makkelijk wordt deze sectie-ban terug te draaien, maar volgens mij kunnen we wél MET Z'N ALLEN ervoor zorgen dat er nu daadwerkelijk 2 nieuwe mods komen. En dit keer ben jij even schuldig Blik!
En met 2 nieuwe mods wil Jukx hopelijk ook weer terug komen toch? 
En degenen die bang zijn dat hun kliekje in gevaar komt.....als je niet zonder Henkie kan dan richten jullie zelf maar een gay-forum op
2 Riz: ik denk er PRECIES zo over! Meneer kleine kinderen pester BLEGH |
Ja.. k heb xpres eem wat hard drivejes kapotgemaakt.. Maarja ik weet niet of je de poll hebt gezien.. maar bij de votes waren er 2 voor nieuwe mods.. dat is dus van jou? en Rv ofzo... en 20 tegen.. Ik weet niet in hoeverre je hierin je overwinningkje ziet. Maar iedereen vond je gewoon een zijkerd.
Zoals gezegd.. is jukx niet voor zn mening gebanned.. maar als jij dit zo wil zien.. dan mag dat.. Elke vergelijking met de moordenaar op pim is het laagste wat je kan doen.. maar k had nie anders verwacht.
en de rest bla bla.. kijk maar naar je volgende post.. hoe serieus en volwasssen jij wel niet bent..
Mag ik je er trouwens nog even aan herinneren.. dat jij holland forum haatte.. ukta 4 life.. bla bla.. alle hollanders idioten niet gastvrij weet k veel wat allemaal wel niet.
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ga alsjeblieft jezelf aftrekken......
als jij dit kansloos vindt dan ben jij echt ZWAAR nutteloos voor dit forum......hoe zeg je dat ook alweer?
Jij bent de zwakste schakel....TOT ZIENS |
Kijk door dit soort replys is jukx dus gebanned.. jij hebt er ook kaas van gegeten.. of eet je geen kaas meer omdat het hollands is?
| quote: | Originally posted by Remy D
Jukx is gewoon zo'n gozer die die om wat voor reden dan ook gelijk moet hebben. Dat kan je pas weten als je zo'n discussie met hem gehad heb. En de mensen die dat gehad hebben zijn denk ik op 1 hand te tellen dus ik begrijp hier de reacties wel. Maar nog meer begrijp ik demensen die zo'n discussie met hebben gevoerd waaronder ikzelf. Heel irritant. Kan me ook nog wel discussies met RV en Akira herrineren. Nou echt wat dan allemaal lult is gewoon zielig. Dat iemand zo triest doet om een ander geen gelijk te geven is gewoon echt heel treurig. Maarja andere mensen die hem dat nooit hebben zien doen zijn begrijpelijk een beetje ontsteld. Zelf vind ik een ban wel erg overdreven. Maarja de mods zijn hier niet voor niks. Net als een scheidsrechter bij voetbal, als een speler rood krijgt is ook het andere team het er nooit me eens. |
Dankje
| quote: | Originally posted by Blik
hmm ben ff 1 avond weg....
we hebben het er met de mods van het (hele) forum over gehad, dus ook de buitenlanders, we hebben posts vertaald, uitleg gegeven etc. we hebben het er zelfs over gehad dat we het zelf ook niet leuk vonden omdat hij hier al een lange tijd member is en altijd veel gepost heeft, maar we vonden het feit dat de mods geen kritische opmerkingen meer konden maken zonder dat er een flamewar ontstond....
een goed voorbeeld hiervan is de thread van aphex waar hij een lang party-report schreef en henkie een tip gaf om er alinea's van te maken omdat het overzichtelijker was bij een groot verslag, opeens ging alle aandacht naar dat zinnetje uit en werd henkie geflamed, dit is onacceptabel, wij zijn de mods van dit forum en als we niet eens meer een tip kunnen geven zonder dat bepaalde members gaan zeiken (jukx was er één van) gaat het te ver, we hebben hem ook meerdere malen gewaarschuwd, enkele andere members ook, jukx had waarschijnlijk besloten om er niet naar te luisteren en ging gewoon lekker door.
ik heb wel besloten om me niet meer bezig te houden met discussies, zoals die discussie over Pim Fortuyn, zo probeer ik voortaan objectief te blijven...
We hebben dit ook gedaan om een punt te maken, er moet meer met respect om worden gegaan op dit forum, door onszelf, en ook door jullie, de laatste paar weken is 75% van alle threads uitgelopen in flames omdat het an respect ontbreekt hier op dit forum. |
en nog 1...
al met al.. hebben wij wel alles gelezen.. hebben alle mods hun besluit genomen.. forum wordt er heus niet fijner op met een jukx.
-
-
Rust Zacht Pim
|