Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [01.03-08-08] Nature One @ Raketenbasis Pydna (Kastellaun - DE)
Pages (39): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by anne348
vous me faites peur avec votre camping

Anne, on peut se faire un TA Hostel meeting sinon, avec Florence

Old Post Mar-18-2008 19:57 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cubess
Apwallll!

Registered: May 2007
La question ultime que je pose très souvent :
Faut-il avoir la majorité ? :/
En aout me manquera encore 1 mois

Old Post Mar-18-2008 21:33  France
Click Here to See the Profile for Cubess Click here to Send Cubess a Private Message Add Cubess to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xiu
tranceaddict

Registered: Oct 2007

Pareil pour moi Cubess, à 3 mois près.

Je sais qu'à la Q base en allmeagne également c'est 18 ans accomplis je suppose que c'est pareil ici.

Je n'irai pas

Old Post Mar-18-2008 21:37  Belgium
Click Here to See the Profile for Xiu Click here to Send Xiu a Private Message Add Xiu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

Personnellement, voir des mineurs dans des events comme ça, ça me rassure pas du tout.
Quand on voit tout ce qui traine comme gens tordus et comme produits relativement faciles d'accès, je serais orga, j'interdirais clairement les mineurs.

La Nature One c'est pas la Trance Energy avec sa fouille qui te tâte les boules à l'entrée, tu peux ramener un sac à dos rempli de bouffe dans l'enceinte, même un camescope, donc accessoirement plein d'autres trucs aussi (ça a peut-être changé, la dernière fois que j'y étais c'était en 2003).

Bref, moi je te conseillerais pas d'y aller aussi "jeune".

Je sens qu'un nouveau débat va commencer sur mon discours de vieux Moi j'ai commencé les soirées électro à 21 ans, et je trouve que c'est un bon âge, à 18 ans j'aurais surement fait des abus débiles vu l'immaturité que j'avais à ce moment-là.

Old Post Mar-18-2008 21:44 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by PyrofraG
Bah t'as déjà fait du camping avec tes TA pourtant

indice : BBBRRRRROOOOAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Mar-18-2008 22:07  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by Insigma
indice : BBBRRRRROOOOAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Le cri de laloutre!!!

@Joe: oui faut voir mais qui qui conduit?

Old Post Mar-18-2008 22:18 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Le cri de laloutre!!!

@Joe: oui faut voir mais qui qui conduit?

Bob Ik or Bob Jij?

Old Post Mar-18-2008 22:22  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

quote:
Originally posted by severnayaprods
Bob Ik or Bob Jij?

"Ik" t'oublie déjà tout de suite, et "jij" c'est bien ça le problème

Old Post Mar-18-2008 22:25 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

IK --> abware!

JIJ...

Old Post Mar-18-2008 22:29  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Le cri de laloutre!!!

GAGNééééééé

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Mar-18-2008 22:34  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

quote:
Originally posted by Insigma
GAGNééééééé

(ça sent le vécu nan? )

Old Post Mar-18-2008 22:35 
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

@JoeHell: t'as pas tort. Apres tout depend de la maturité et de l'encadrement. Moi j'ai quasi le meme age que lui mais c'est le genre d'event ou je prefere aller accompagné de personnes plus agées et qui ont de l'experience dans les events.
Par exemple a la Tomorrowland si j'avais pas été avec Greg, j'aurais jamais su ce que voulais dire HOEREEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNn!!!!!

Old Post Mar-18-2008 23:14  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [01.03-08-08] Nature One @ Raketenbasis Pydna (Kastellaun - DE)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (39): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPLZ ID This #03 thx.... [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDogzilla - "Dogzilla" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:26.

Forum Rules: