Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > 10 Days Off
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Push2005
Sidechain'd



Registered: Oct 2004
Location: Belgium

Tijdens het school/academiejaar doen ze daar alleszins niet moeilijk over. Geen idee of de organisatie van 10DaysOff daar andere voorwaarden voor stelt.

Normaal mag je dat bijna overal meepakken hé

Old Post Jul-20-2008 17:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

ik heb gelukkig een 3.2 pixel op mijn gsm zitten geen idee of fototoestellen toegelaten zijn..


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jul-20-2008 17:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

yo, da was weer een bom van een fiesje

ik wil de volgende tunes weten en rap:

plokke van de pf met xylofoon rond kxart na den 2e
den diggers, plokkes van kotier veur de 5e en 20 na de 5e.

Sinds wanneer draait digweed (melodische) minimal trouwes...
Fuck da was dik in orde ??????


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Last edited by Eagle` on Jul-21-2008 at 05:26

Old Post Jul-21-2008 05:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

quote:
Originally posted by Eagle`
ik wil de volgende tunes weten en rap:

plokke van de pf met xylofoon rond kxart na den 2e
den diggers, plokkes van kotier veur de 5e en 20 na de 5e.


Dan zul je iets concreter moeten zijn, vrees ik

Feestje was geslaagd, al had John iets vroeger op het hardere werk mogen overschakelen. Zijn 2e uur was nogal vlak en inspiratieloos. Begin en einde waren echter top!

Uitstekende set van Pole Folder trouwens.


___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony

Old Post Jul-21-2008 13:00  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

Ik denk dat ik in de hele avond slechts 1 plaat heb herkend, hehe

Old Post Jul-21-2008 13:04  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

Hier een plaat of 8-9 denk ik. Vooral Pole Folders 2de uur vond ik heel sterk. Digweed was wel in orde, laatste uur was dik ok. En die opwarmer Dan Tait draaide echt wel een hele random set in mijn ogen, maar de platen die hij uitkoos waren veelal wel goeie nummers. Een mooi avondje


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jul-21-2008 13:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

Dikke sfeer ook en goed geluid. Pole folder zijn stijl ligt me wel wat beter als die van diggers. Geslaagde avond!


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Jul-21-2008 13:50  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Shit, de reports zijn toch ook niet meer wat ze geweest zijn


Het was wel een leuk avondje uit, zowel muzikaal als qua sfeer. Een mix van oldskool en newskool Beta's arriveerde na een lang debat over tram of bus zo rond middernacht aan de Vooruit. Het binnengaan verliep heel vlotjes, al hadden we er al een halve marathon opzitten voor we de jassen weggestopt hadden en aan de Bacardi Room arriveerden. Dan Tait was daar aan het opwarmen, en ik had eerlijk gezegd voor 10 Days Off nog niet van deze kerel gehoord. Hij deed het niet slecht, maar zoals Config al zei was zijn set nogal random. Heel goeie tracks afgewisseld met ASOT-cheese (Sander Van Doorn en een Deadmau5-vehikel mét Anjuna-vocals ), en het mixen was niet altijd even strak. Maar de sfeer zat er al wel in, en de zaal begin al aardig vol te lopen. Het was mijn eerste keer Vooruit trouwens, en ik was wel aangenaam verrast door de setting en de inkleding van de zaal. Qua grootte, indeling en ruimtelijk gevoel deed het mij wat denken aan Café D'Anvers, en het is eens wat anders om in een ouderwetse concertzaal te feesten. Praktisch zat ook alles goed: niet te warm, vlotte bar en bediening, geen agressieve partygangers of security. Fijner dan in veel clubs waar ik al geweest ben Het enige nadeel was wel dat er totaal geen controle op drugs was aan de ingang. Nu stoort het mij niet dat er af en toe een wietluchtje te ruiken valt, maar dat ze naast u gezellig een paar lijntjes coke staan te snuiven terwijl ge een piske staat te doe, da hoeft voor mij nu ook weer niet

Pole Folder nam dan om 1u over, en die schakelde meteen een versnelling hoger. Niet zozeer harder of sneller, maar eerder dieper en met "een edge", een zeker niveau dat de gemiddelde progdj ver overstijgt. Ik blijf dan ook onvoorwaardelijk fan van hem, en hij is nog steeds één van de dj's die het beste aansluit bij mijn persoonlijke smaak en bij wat ik van een progressive dj verwacht. Goeie tracks, minutieus opbouwen en daarbij niet kiezen voor de gemakkelijke weg, "hitjes" afwisselen met upfront en onbekende tracks, uitermate strak mixen en een amalgaam van stijlen toch tot één vloeiend geheel weten te kneden. Ik had wel de indruk dat de zaal tijdens zijn set een beetje begon leeg te lopen (nu ja), hoewel dat zeker niet aan de muziek gelegen zal hebben (Baby You! ). Enfin, ook bij ons nam de honger de overhand, dus even snel een late night pita gaan eten, en dan net op tijd terug om de eerste tonen van Digweed te horen.

Diggers was weer zijn stoïcijnse zelf, maar dat weerhield het publiek niet om duidelijk te laten blijken dat ze er in zin hadden. De zaal zat dan ook stampvol, en gelukkig was het balkon open om de overlast beneden wat te beperken. De muziek in het eerste uur was goed, zo niet heel goed. Diepe, donkere platen met veel gevoel (Holunderbaum, fucking hell wat een plaat!), en vakkundig in elkaar gedraaid met Digweed's onfeilbaar gevoel voor timing en opbouw. Na een uurtje verviel hij - naar mijn mening - echter in een nogal gemakkelijk patroon van standaard mainroom techno met steeds dezelfde sounds en opbouw. Oké, het publiek ging volledig los, maar na een tijdje werd het nogal eentonig, en ik kreeg vooral het gevoel dat Digweed hier een beetje voor de makkelijke oplossing koos. Gelukkig pikte hij de draad weer op na 5u, en was er eindelijk weer wat melodie en groove te horen in zijn muziek. Het dipje was dan ook snel over, en het laatste uur hebben we nog geshaket als gekken. Wel geen Dark Flower of Sugarhigh gehoord helaas Daarna was het tijd om terug richting station te trekken, dus Xian heb ik helaas ook niet meer aan het werk gehoord.

Aan fanatiek trackspotten doe ik niet meer mee, hoewel ik toch een stuk of 15 bekende tracks heb horen voorbij komen. Dat maakt het ook leuk vind ik, af en toe een bekend plaatje als herkenningspunt, en dan voor de rest je laten verrassen door nieuw of onbekend werk. Ik kijk in ieder geval al uit naar Sasha in de Noxx, met weeral Pole Folder die de warmup voor zijn rekening neemt! \o/


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jul-21-2008 15:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!



Registered: May 2006
Location: Bruges

mooie review

iemand trouwens een gedacht wel plaatje dit is? http://www.youtube.com/watch?v=ejWfo2Kxluk


___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jul-21-2008 16:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion



Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium

quote:
Originally posted by Config
mooie review

iemand trouwens een gedacht wel plaatje dit is? http://www.youtube.com/watch?v=ejWfo2Kxluk


Is dat niet die Kollektiv Turmstrasse - Holunderbaum waar Jasper het over had? Kan verkeerd zijn zene, kwaliteit van da Youtube filmke zuigt een beetje.


___________________
https://soundcloud.com/xilvr

Old Post Jul-21-2008 16:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Nope, dat is niet Holunderbaum
Ik denk dat ik deze zelf ook gefilmd het met de GSM for id'ing purposes Sebiet de filmkes is proberen te uppen.


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jul-21-2008 17:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Sebiet de filmkes is proberen te uppen.

Damn, they're useless. Zo'ne gsm-camera is niet echt geschikt voor het opnemen van geluid in zo'n zaal. Volgende keer toch maar het gewone fototoestel meenemen...


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jul-21-2008 17:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > 10 Days Off
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFrom a few years back [2010] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStore N Forward & Cressida - Why Don't We Talk About It (Hawk Remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:26.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!