Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Foutebole] Euro 2008
Pages (54): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by fnacsilver
....et c'est pas les Pays-Bas [....] qui peut nous faire peur !

On vous A.T.T.E.N.D !!

Old Post May-28-2008 17:53  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

Bon t'es pour le Japon ou les Orange?

Old Post May-28-2008 17:58  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

quote:
Originally posted by PEZ68
Bon t'es pour le Japon ou les Orange?

Ben moi a l'internationnal c'est le Japon of course, mais jdois avouer que a l'echelle Europe, c'est Netherlands.

Il y a beaucoup de joueurs que j'apprecie et pis bon ya quand meme un de mes "all time favorites" qui y a joué, tonton BERGKAMP!

Avec tout ca, mon coeur balance de leur coté, normal!

Old Post May-28-2008 18:16  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Atton Tray ya quand meme un de mes "all time favorites" qui y a joué, tonton BERGKAMP!

C'est un argument, je comprends parce que ça doit être mon 2eme favori

Après je dois dire que j'ai quand même du mal à comprendre les gens qui supportent une autre équipe nationale que la leur. Chacun à ses raisons bien sûr mais de là à vouloir la défaite de son propre pays, bof bof

Old Post May-28-2008 18:25  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:

Après je dois dire que j'ai quand même du mal à comprendre les gens qui supportent une autre équipe nationale que la leur. Chacun à ses raisons bien sûr mais de là à vouloir la défaite de son propre pays, bof bof

+ 1.000.000

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post May-28-2008 18:34  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:

Moins 1, je supporte la hollande aussi

Old Post May-28-2008 18:48  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

quote:
...mais de là à vouloir la défaite de son propre pays, bof bof

Faut se comprendre, je ne souhaite pas une defaite de la france, j'ai simplement une preference pour une victoire orange, c'est une nuance!

Old Post May-28-2008 19:20  Japan
Adrien
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by Atton Tray
Faut se comprendre, je ne souhaite pas une defaite de la france, j'ai simplement une preference pour une victoire orange, c'est une nuance!

Mouais ton argument là Dônis.

Old Post May-28-2008 19:34  France
Click Here to See the Profile for Adrien Click here to Send Adrien a Private Message Visit Adrien's homepage! Add Adrien to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by severnayaprods
Moins 1, je supporte la hollande aussi

maisd toi tu sipporte le psg donc tu peux pas participer t'es pas quelque un de bien

Old Post May-28-2008 19:44  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fnacsilver
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2006

Et ya un truc que je trouve insupportable, c'est que qd l'équipe cartonne, toute la France est derrière elle ; et qd elle perd, on la descend comme jamais, on dit que c'est des nuls etc...

INSUPPORTABLE ET MISERABLE !

SInon, ya le président roumain qui a sorti que son équipe allait battre la France et faire un nul contre les deux autres pour se qualifier... de la provoc', n'importe quoi ; on va les renvoyer vite fait dans leur pays ceux-là (mode caricatural supporter inside )

Vivement le 9 juin !!!!!!!!!

Old Post May-28-2008 19:48  France
Click Here to See the Profile for fnacsilver Click here to Send fnacsilver a Private Message Add fnacsilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

quote:
Originally posted by Adrien
Mouais ton argument là Dônis.

Oui, vivement le match, que la meilleure team gagne!!!

Old Post May-28-2008 19:51  Japan
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by fnacsilver
Et ya un truc que je trouve insupportable, c'est que qd l'équipe cartonne, toute la France est derrière elle ; et qd elle perd, on la descend comme jamais, on dit que c'est des nuls etc...

INSUPPORTABLE ET MISERABLE !

J'ai commencé à ne plus aimer l'équipe de France en 1998

Et j'étais le 1er heureux quand Tréchégay a loupé le péno contre l'Italie ya 2 ans

Old Post May-28-2008 20:44  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Foutebole] Euro 2008
Post New Thread    Post A Reply

Pages (54): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown tune in the background ... [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMind-X live at Mindcontrol 2002, please ID track someone [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:27.

Forum Rules: