|
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Vad jag fattat det som så är väl musiken minst lika hög (om inte högre) på diverse fester "nerigenom". Läste nåt nånstans om att mysteryland hade sjukt hög volym nu senast...
|
de lirar alltid sjukt hög volym här... fråga Steve och Kenny till.ex de vet hur det känns.. i Tyskland är det även värre.. 
| quote: |
Är det inte allmänt känt världen över att man får hörselskador vid för höga påfrestningar i örat?
Låter rätt sjukt...78% som aldrig har.... |
kanske men särskilt inte i holland. förmodligen har du aldrig varit här förut på en fest men det finns verkligen ingen som använder de.. naja iaf en jätte små grupp.
| quote: | Originally posted by Pjox
Men va jag har hört så är volymen rätt mycket hög på vissa fester i holland, hur klara dom av att inte använda öronproppar? Det gör ju ont i öronen när det är för högt |
japp. men några människor gillar det
de har de mest sjuka argumenter för att bevisa att det är vettig att festa utan öronproppar:
"man går ju för ljudet, annars kan man likaså gå till krogen"
"man går dit för musiken, varför bär man öronproppar då?"
"whehe, efter en fest hör jag ingenting men på festen själv står jag framför högtalaren "
"nej, förmodligen har organisationer själv koll på ljudsvolymen.."
"de är inte nödvändigt, jag är redan döv"
"självklart.. jag vill inte bli gammal anyway.."
"man går inte och skaffar en ny TV och förpackar den med papper"
"det är vansinnigt. volymet måste vara så högt man har ont i öronen på nästa dagen. då vet man vart man gick igår"
"no way.. jag har huvudet i de högtalarna och rockar fett hårt.. that's life"
___________________
GHF Community - for all your EDM needs!
|