Veel succes. Dat je het maar mag halen en je weet het he.
Als je slaagt, gebak voor iedereen. (Zal een beetje moeilijk gaan, maar ok)
Apr-23-2001 11:02
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
hahah !! eindelijk dan !! ik mag de weg op
Apr-23-2001 13:57
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Hardstikke gefeliciteerd hendrik!! nu kunnen we samen gaan stampen hehehe
Apr-23-2001 16:27
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Dat je maar veel rijplezier mag hebben!!!!
Apr-23-2001 16:53
Remy D
Oranje!!!!
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ik ben zaterdagavond niet weg geweest omdat ik zondag om 6:00 moest werken.. Dus ben ik op mijn kamer maar ff uit mijn dak gegaan op de nieuwe cd van Sander Kleinenberg, maarja het is toch anders .
Originally posted by Robvef
LoL
En dat vind jij erg, dat je door een meid word aangerand. LoL
NOu ja ik kan er wel om lachen maar 15 is toch wel erg gortig of niet?hahahaha
Apr-23-2001 22:53
Remy D
Oranje!!!!
quote:
Originally posted by Akira
NOu ja ik kan er wel om lachen maar 15 is toch wel erg gortig of niet?hahahaha
Ken net!!
Apr-24-2001 11:36
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Remy D
Ken net!!
he maar remy die gozer is 20 man !!! dat kan eigenlijk dus HELEMAAL NIET !! 5 jaar verschil.......ach ja AKIRA....je bent het zo weer vergeten !!
Apr-24-2001 13:30
Remy D
Oranje!!!!
quote:
Originally posted by M5
he maar remy die gozer is 20 man !!! dat kan eigenlijk dus HELEMAAL NIET !! 5 jaar verschil.......ach ja AKIRA....je bent het zo weer vergeten !!
Hahaha is die 20 Dan is het inderdaad een beetje jammer. Maarja had ze der wel al haar op
Apr-24-2001 13:47
Akira
MASTER
quote:
Originally posted by M5
Hendrik wat flik je me nou?? als ze niet wisten dat ik 20 was dan was de schade enigzins beperkt...hahaha Nou ja vergeten zal ik het niet want het is achteraf wel dik lachen geweest...
quote:
Originally posted by Remy D
Hahaha is die 20 Dan is het inderdaad een beetje jammer. Maarja had ze der wel al haar op
Ja erg jammer zelfs haha nou ja zover ik me kon herrineren was ze niet natuurlijk kaal...nee hoor ik heb niet eens echt lopen voelen..beetje aan haar borsten...zij was drukker bezig..haha zij probeerde mij broek naar beneden te trekken.Maar dat had ik nog enigszins kunnen voorkomen...
Apr-24-2001 22:52
Akira
MASTER
Zo dit weekend was zeker weer leuk....vrijdag lekker de kroeg ingegaan en een super leuk meisje ontmoet,zater naar shockers ja ik vond het zeker wel een leuk feestje hoor maar ja ik ben niet de grootste techno fan maar toch heb ik me gped vermaakt en wat stond de bass hard aan bij luke slater...ik werd gewoon weggeblazen.
Jeff mills nog de bells gedraaid en dat was zeker ff flink genieten al met al een geslaagd weekend