Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Voor alle Newbie's - Part 2
Pages (11): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mr.marcello
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Arnhem

quote:
Originally posted by Donna
Toeeeeevallig,kom ik nu op PF omdat miss WackyJacky onze foto's zag en uit r dak ging want die kennen we irl,en das een coole chick dus is fun,op housenation lees ik zo vaak,en heeeeeeeeeeeeel soms post ik s wat.

Dat r hiero ppl komen,komt ook door de mengelingetjes van forumpjes maar zekerssss niet door de shirts aangezien dat ECHT niet kewl eruit ziet op een feest,tis handig als je zo'n dude in zo'n shirtje ziet lopen die je nog nie kent zodat je weet dat ie voor de meeting komt,maar op zo'n adverterende manier weet ik ook dat appie heijn de gehakt in de reclame heeft


Wat een mooie zin Donna....AMEN!!!!

Met vriendelijke groet.

Old Post Jul-03-2002 19:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight



Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!

quote:
Originally posted by Donna

Dat r hiero ppl komen,komt ook door de mengelingetjes van forumpjes maar zekerssss niet door de shirts aangezien dat ECHT niet kewl eruit ziet op een feest,tis handig als je zo'n dude in zo'n shirtje ziet lopen die je nog nie kent zodat je weet dat ie voor de meeting komt,maar op zo'n adverterende manier weet ik ook dat appie heijn de gehakt in de reclame heeft


Ik doe m zaterdag aan naar Club <>. Dan ken je me vast wel herkennen, toch moppie?


___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..

Last edited by eXos on Jul-03-2002 at 23:08

Old Post Jul-03-2002 23:01 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rinus
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Capelle aan den IJssel

Na veel gezeur met me account kan ook ik me eindelijk eens voorstellen.

Ik ben Martijn en woon in Capelle aan den IJssel. Na een tijdje op dit forum rond gezworven te hebben vond ik het ook eens tijd om me te registreren.


Ik ben eigenlijk pas sinds 8 a 9 maanden Trance, Hardstyle en soms ook een beetje Techno gek. Dit kwam eigenlijk omdat ik voor het eerst naar een Dance Again feestje ging en sindsdien luister ik het elke dag. En leer ik nog steeds over de scene. Verder doe ik de opleiding Informatica in Rotterdam.

Dat was het wel zo'n beetje.
Laters
Rinus

Old Post Jul-04-2002 15:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rinus Click here to Send Rinus a Private Message Add Rinus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle



Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland

quote:
Originally posted by Rinus


Dit kwam eigenlijk omdat ik voor het eerst naar een Dance Again feestje ging en sindsdien luister ik het elke dag. En leer ik nog steeds over de scene. Verder doe ik de opleiding Informatica in Rotterdam.



Haha COOL om te horen!! Dance Again feesten zijn inderdaad TOP.. en worden altijd bezocht door minimaal 2 TAs.. hiero (ME en Ray)
Welkom op t forum en dat je nog maar heeeeeeeeel veeeeel mag leren over de scene.. en wat je niet weet kom je hier wel te weten, want er zitten hier een stel gestoorde verslaafde op t gebied van Trance das niet normaal (me is 1 of them )

Greetzz


___________________

Old Post Jul-04-2002 16:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

quote:
Originally posted by Rinus
Na veel gezeur met me account kan ook ik me eindelijk eens voorstellen.

Ik ben Martijn en woon in Capelle aan den IJssel. Na een tijdje op dit forum rond gezworven te hebben vond ik het ook eens tijd om me te registreren.


Ik ben eigenlijk pas sinds 8 a 9 maanden Trance, Hardstyle en soms ook een beetje Techno gek. Dit kwam eigenlijk omdat ik voor het eerst naar een Dance Again feestje ging en sindsdien luister ik het elke dag. En leer ik nog steeds over de scene. Verder doe ik de opleiding Informatica in Rotterdam.

Dat was het wel zo'n beetje.
Laters
Rinus

welkom gozer...

capelle das errug dichtbij


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post Jul-04-2002 17:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

Guten tag Herr Rinus.

Ich wolte dir gerne erfolg wünschen in diese uber geile thread von unser aller soziale Niederlandsche menschen.

Auf wiedersehen

New Wave










___________________
Allemaal gelul!!

Last edited by New Wave on Jul-04-2002 at 19:30

Old Post Jul-04-2002 19:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rinus
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Capelle aan den IJssel

Ok dan thx boysss, op de volgede DA feesten zie ik jullie TA'ers dan. Volgens mij hebben jullie mij en ik jullie al lang een keer gezien. Volgens mij geeft die ray mij steeds handen

Old Post Jul-04-2002 21:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rinus Click here to Send Rinus a Private Message Add Rinus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

quote:
Originally posted by Rinus
Ok dan thx boysss, op de volgede DA feesten zie ik jullie TA'ers dan. Volgens mij hebben jullie mij en ik jullie al lang een keer gezien. Volgens mij geeft die ray mij steeds handen


Dance Again? Dat zijn die feesten van Ichthus ja Moet ik oook nog een xtje naartoe

Old Post Jul-04-2002 22:12 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rinus
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Capelle aan den IJssel

Dan zie ik jouw ook Optimus, gaan we samen effe

Old Post Jul-04-2002 22:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rinus Click here to Send Rinus a Private Message Add Rinus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Emphelator
tranceaddict



Registered: Jul 2002
Location: Lekkerkerk, The Netherlandz

Hey,

Ik stel mij ook maar ff voor:
Mijn naam is Ronald, ben 17 jaar en woon in Lekkerkerk (ligt vlakbij Rotterdam, aan de Lek).
Ben al een tijdje luisteraar van Trance maar dat was sinds een jaar geleden alleen maar commerciele Trance (dat wat je op radio 538 hoort enzo).
Maar sinds ik in de 4de kwam, heb ik een jongen leren kennen die helemaal Trance-gek is (zit hier ook op 't forum (hoe kan 't ook anders): Zarch is zijn username).
Ik heb een keer zijn mp3-speler toen geleend om muziek eraf te halen (had toen nog geen internet) en toen heb ik ontdekt dat er veel meer Trance is dan ik al had gedacht.
Ik ben ook wel eens op dit forum geweest maar ik heb me 2 dagen geleden maar aangemeld want om een beetje te discusseren over muziek is altijd wel leuk
Ben naar Tom Harding geweest (31 maart, Hollywood) en dat was echt TOP.
Maar ik stop maar es want dit wordt wel een lang verhaal.

Laterz

Ronald

Old Post Jul-04-2002 22:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Emphelator Click here to Send Emphelator a Private Message Visit Emphelator's homepage! Add Emphelator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

Lekkerkerk....daar wonen allemaal boeren

welkom he


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post Jul-05-2002 08:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun



Registered: Jun 2001
Location: CapeTown

cewle thread dit, kun je direct een beetje zien wie en wat enzo.


iig WELKOM



greetzor


___________________
I hate the global warming hoax

Old Post Jul-05-2002 09:40 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Voor alle Newbie's - Part 2
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID from recent Demi set [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackClubringer feat Yulia - Like A Wind (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:55.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!