Hmm nog iets, rippers betalen zich scheel aan het inkopen van goeie meuk.. en dan komt er effe zo'n leechertje langs (die ook nog es lame gaat lopen janken als de link niet werkt) die effe al je bandwidth gebruikt om effe gratis en voor niks jouw meuk op cdr te zetten.. tuurlijk, krijg je weer zo'n verknaakte comment van: "Als ik het nummer goed vindt dan koop ik hem toch" waar dus geen ruk van waar is!! Jonges, hou een ander voor de gek en ga gauw weer terug naar AG, want in de tijd dat je deze tekst zit te lezen had je ondertussen alweer 3 nieuwe gratis nummers kunnen leechen!
___________________
We from Toilet DuckŪ recommend Toilet DuckŪ.
Jun-07-2002 18:05
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
quote:
Hmm nog iets, rippers betalen zich scheel aan het inkopen van goeie meuk.. en dan komt er effe zo'n leechertje langs (die ook nog es lame gaat lopen janken als de link niet werkt) die effe al je bandwidth gebruikt om effe gratis en voor niks jouw meuk op cdr te zetten..
Misschien vergis ik me nou hoor, maar het doel van die rippers is toch om nieuwe mp3's aan andere mensen door te geven? Waarom zou je anders rippen?
Ik snap het niet meer...
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Jun-07-2002 18:46
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Misschien vergis ik me nou hoor, maar het doel van die rippers is toch om nieuwe mp3's aan andere mensen door te geven? Waarom zou je anders rippen?
Ik snap het niet meer...
Persoonlijk vind ik het [vriendelijk mode]"niet zo leuk"[/vriendelijk mode] als iemand zomaar een album van 21 euro effe van me computer komt trekken. Daarom is er zegmaar een soort van vereniging opgericht van peoples die onderling hun aanwinsten sharen... onder het motto: VOOR WAT, HOORT WAT! Ik heb totaal geen moeite met ratio sites, zelfs niet als het 1:1 zou zijn. Ik werk (lees: rip) er hard voor door cd's te kopen, me vrije tijd te steken in het rippen, perfectioneren en coderen van radio uitzendingen. Op ze zachts gezegt en om niet egoistisch over te komen verdien ik het om iets terug te mogen downloaden. Ik heb er zeg maar "voor betaald". Dit vind ik nu een eerlijke manier van uitwisselen van muziek! Op dit forum zitten weet ik veel hoeveel van die mannekes die muziek kunnen krijgen (waar anderen geld en arbeid in hebben gestoken) door alleen een brakke post te maken met "Thnx"... hier kan ik me zo pisneidig over maken, maar dat doe ik niet..
___________________
We from Toilet DuckŪ recommend Toilet DuckŪ.
Jun-07-2002 19:06
xxl
Supreme tranceaddict
Registered: May 2001
Location:
topic
-- ik vind er eigenlijk nix an al dat gefxp
-- er gaat veel te veel tijd in zitten -- -- en daar word je frusti van zo te zien
--dat er een ratio op een ftp zit, is op zich geen wonder (is ;_0 afentoe maja)
ik heb altijd al zoiets gehad van "share your wealth"
Jun-07-2002 19:22
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
mwa het posten van FTP links gaat me iets te ver; maar het delen van mp3's dmv AG vind ik op zich best kunnen. (zeker als het livesets betreft).
maar wat me wel mateloos irriteert is dat ik al bijna 3 jaar lang aan het proberen ben om in een 'scene' te komen maar ik gewoon geen voet aan de grond krijg.. nou was t in 't begin een beetje lastig omdat ik thuis enkel een ISDN lijntje had liggen maar nou rip ik toch regelmatig livesets en ken ik wat mensen maar nog steeds niets.. wat dat laatste betreft vind ik dat dus een klein beetje arrogantie aan de zijde van de 'sceners', kan zijn dat ze uitermate selectief zijn met het kiezen van hun nieuwe mensen maar je moet iemand wel een kans geven I think. thx 4 reading.
Jun-07-2002 19:31
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
quote:
Originally posted by Chicane
me vrije tijd te steken in het rippen, perfectioneren en coderen van radio uitzendingen.
kijk dat vind ik nou een goede zaak want sommige rips zijn echt gewoon zo matig dat je je afvraagt wanneer die persoon is toegelaten tot de scene
maar ja.....ookal zou je wat willen sharen.....alles is al geript voor je er erg in hebt
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jun-07-2002 19:40
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Misschien vergis ik me nou hoor, maar het doel van die rippers is toch om nieuwe mp3's aan andere mensen door te geven? Waarom zou je anders rippen?
Ik snap het niet meer...
Moet je mijn verhaal op de vorige bladzijde wel lezen he
quote:
Originally posted by ScuL
mwa het posten van FTP links gaat me iets te ver; maar het delen van mp3's dmv AG vind ik op zich best kunnen. (zeker als het livesets betreft).
Ik zou je ook niet in mn groep willen als je dr zo over denkt
Als je wat te bieden hebt PM me maar, alleen geen livesets ofzo... Vinyl/CD only
Originally posted by Chicane
Ik werk (lees: rip) er hard voor door cd's te kopen, me vrije tijd te steken in het rippen, perfectioneren en coderen van radio uitzendingen.
Quality over Quantity he? Daar hebben sommigen nogal eens wat problemen mee. Chicane weet wel wat ik bedoel, en wie (lees: welke groepen) ik bedoel.
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jun-07-2002 19:55
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Moet je mijn verhaal op de vorige bladzijde wel lezen he
Ik zou je ook niet in mn groep willen als je dr zo over denkt
Als je wat te bieden hebt PM me maar, alleen geen livesets ofzo... Vinyl/CD only
Greetz,
Glaniskanis
Heb jij een eigen groep dan??
We hebben hier nog wel wat liggen,je weet wel de nieuwe eyal barkan,mogen we in je groepie nu?
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jun-07-2002 19:58
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands
quote:
Originally posted by Donna
Heb jij een eigen groep dan??
We hebben hier nog wel wat liggen,je weet wel de nieuwe eyal barkan,mogen we in je groepie nu?
ARGH
Fuck jullieeeeeee
whehehee
ik weet al wat de voorwaarden zijn voordat jullie um eindelijk rippen ja
kan ik nie aan voldoen alleen
Quality over Quantity he? Daar hebben sommigen nogal eens wat problemen mee. Chicane weet wel wat ik bedoel, en wie (lees: welke groepen) ik bedoel.
Greetz,
SnuggLe
Aangezien dit een publiekelijk toegankelijk forum is, kan ik alleen maar zeggen: LOL!
Er zweven wat Qontact en QlubTempo setjes rond die gewoon te gruwelijk zijn om naar te luisteren, en daarmee bedoel ik niet de kwaliteit van de DJ
Anways, thanks voor het begrip in mijn uitspatting van deels woede, deels frustratie aan mijn kant en deels het onbegrip (of arrogantie misschien? ) van de mensen die niet weten waar ze over praten
Even voor de duidelijkheid, ik voel me totaal geen godheid, uberl33t of verheven boven anderen.. ik ben ook gewoon een mensch en ja, ik heb ftp
___________________
We from Toilet DuckŪ recommend Toilet DuckŪ.