Dit gaat nog een spannende Giro worden. Menchov, Leipheimer en Di Luca op een zakdoek van elkaar, met nog een paar pure Di Luca aankomsten te gaan, maar ook een tijdrit waarin de eerste 2 dan weer tijd kunnen terugpakken. En daarachter een paar mannen die al op enkele minuten staan, maar daardoor net naar de aanval zullen moeten grijpen als ze nog op het podium willen eindigen. En aangezien geen enkele ploeg er echt bovenuit steekt, zal het vooral een man tegen man gevecht worden denk ik. The Boss heeft wel nog wat werk tegen de Tour
Dit vind ik nu echt een regelrechte schande. Geen woorden voor...
Serge Pauwels kon der blijkbaar nog redelijk mee leven ook. Die zal morgen wel beseffen wat voor kans ie door zijn neus geboord kreeg. 0 profzeges en een prachtzege waar vele coureurs zelfs maar van kunnen dromen int verschiet, en ze laten hem nog wachten ook. Zo frustrerend jongens.
En amai Seeldraeyers indeed, het werd al een tijd geleden verkondigd dat hij de beste Belgische klimmer zou worden, maar dit was toch echt prachtig om zien.
Nu nog aan die tijdrit werken en tis volledig in orde
Die jongen is natuurlijk wel slim genoeg om nu niet in de pers zijn team af te kraken, met het risico om de wind helemaal van voren te krijgen. Ik kan me wel voorstellen dat hij straks op de wedstrijdbespreking in het hotel eens op de tafel zal kloppen en zijn onvrede zal uiten. Daar zal hij meer uit halen dan nu openlijk zijn ploegleider en kopman te kakken te zetten.
Frank Vandenbroucke (Cinelli-Down Under) heeft zaterdagavond het dernycriterium voor eliterenners zonder contract en beloften in Waregem gewonnen. VDB haalde het onder andere van Davy Commeyne en Sep Vanmarcke. (belga)
Wow, op zijn eentje heeft Franky-boy dit jaar zowat evenveel zeges gehaald als de hele silence-lotto ploeg
www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1
May-31-2009 17:29
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
Frank Vandenbroucke (Cinelli-Down Under) heeft de wielerwedstrijd voor eliterenners zonder contract en beloften in het Henegouwse Le Bizet gewonnen. Hij had na 117 km 12 seconden voorsprong op Jérémy Honorez. (belga)
Weer een zege
Frank Vandenbroucke (Cinelli-Down Under) heeft de wielerwedstrijd voor eliterenners zonder contract en beloften in het Henegouwse Le Bizet gewonnen. Hij had na 117 km 12 seconden voorsprong op Jérémy Honorez. (belga)
Weer een zege
zijn terugkeer naar de top zit er nu echt wel aan te komen