Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation Black .......13-07-2002 Meeting!!!
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Emphelator
tranceaddict



Registered: Jul 2002
Location: Lekkerkerk, The Netherlandz

quote:
Originally posted by Valhalla
- Stomme mongool die in de trein naar Utrecht aan de noodrem trekt en keihard de trein uitspaait.


Uitspaait?
Wat is dat

Ben nu naar Lady Dana aan 't luisteren, idd lekker knallen.
Heb Chris Liebing geluisterd maar vond 't niet echt bijzonder.

Old Post Jul-14-2002 13:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Emphelator Click here to Send Emphelator a Private Message Visit Emphelator's homepage! Add Emphelator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42



Registered: Jan 2002
Location: home

Ik hoor een beetje tegenstrijdige verhalen.

Mijn partyreport:

Om 22.45 stonden we voor de deur, iedereen liep snel door dus we waren zo binnen. Dat is wel een groot pluspunt, als je een uur moet wachten om binnen te komen ben je al chaggie als je binnenkomt. Goed, daarna dus een Arena card gekocht en op naar de zaal.

Om 2300 begon Michel de Hey, vooraf gegaan aan een soort Safri Duo act (trommels). Om 2400 kwam Marco V. Ik vond hem in ieder geval beter dan Michel, maar dat heeft gewoon met zn platenkeuze te maken. Energy 52 - Cafe del mar kwam langs en Megara - Full Intention. Het geluid was trouwens goed, afgezien dan bij Dana op het laatst waar het wel erg zacht stond.

Na weer een showtje van ID&T kwam Chris Liebing. Dat vond ik dus echt niets, het leek wel of ie de hele tijd hetzelfde nummer draaide. We hebben dan ook van de gelegenheid gebruikt gemaakt om een uurtje op de tribune te zitten.
Na Liebing was er een megamix, en ik moet zeggen: die was lekker. Tekenend was wel dat iedereen dat vond en begon te springen na die set van Liebing.

Toen kwam Mauro, maar die heeft me niet kunnen imponeren. Beetje hetzelfde verhaal als Liebing, geen opbouw. Op het eind werd het wel leuker toen ie Lizard en Azzido da bass draaide.

Toen was het de beurt aan Lady Dana, na een (te lange) intro. Het was inmiddels licht geworden en ze hadden het volume flink lager gezet. Hadden ze niet moeten doen. Na een paar nummertjes zijn we naar huis gegaan.

Pluspunten:
geen wachtijden
aardige mensen
goed geluid
goede lichtshow
ArenA
parkeren

Minpunten:
prijs
Liebing, Picotto
Geluid bij Dana


___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear


Old Post Jul-14-2002 13:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

Hmm ja dat was wel een beetje te verwachten denk ik,

weinig echte techno liefhebbers en meer hardstyle fans,


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Jul-14-2002 13:52  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location: vergeten...

Ik vond het ook een matig feest. Alleen Dana was vet beuken.
Marco V vond ik nog wel een redelijk opwarmer, maar Picotto en Liebing vond ik niks. Het is net wat Cosmic guy net zegt, het is net of je heel de tijd maar 1 nummer hoort. Saai, voorspelbaar en eentonig.
Van Michel de Hey heb ik niks meegekregen want toen waren we nog niet binnen.

En dan op de terugweg die kuthoer die gewoon aan de noodrem trekt en die trein uit tieft , was er weer iets lek ofzo stonden we daar een half uur in maarssen ofziets.

Old Post Jul-14-2002 13:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::



Registered: Dec 2001
Location: K'pen

pluspunt:

-portemonai gevonden met 150 €urotjes erin.

Minpunt:

- fototoestel kwijtgeraakt !!!


___________________
2 bier a.u.b.

Old Post Jul-14-2002 14:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location: vergeten...

quote:
Originally posted by magrec
Hmm ja dat was wel een beetje te verwachten denk ik,

weinig echte techno liefhebbers en meer hardstyle fans,


Dat klopt wel ja

Old Post Jul-14-2002 14:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

t was gewoon een SCHIJTFEEST!

geen sfeer
muziek was niet hard
iedreen draaide bagger, Dana was wel redelij, de Megamix vondt ik t leukste.

Old Post Jul-14-2002 15:17 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK



Registered: Oct 2000
Location: NL

pfff ikkes ook weer terug!

We waren zo rond een uur of 2245 binnen , lekker kunnen doorlopen! perfect geregeld dus. Arena cardje ook zo binnen prima dus.

Toen ff michel de hey geleluisterd en het was wel aardg als opwarmertje draaide ook nog electric deluxe d8 ik, top dus.

Daarna marco v die ook wel leuk setje had geen uitschieters ofzow... was wel ok.

En toen Chris Liebing!!! OMFG dit was zo gaaaaf we stonden (uiteraard ) helemaal vooraan en van daaruit was goed te zien dat dhr. Liebing er zelf ook ontzettend veel zin in had , continu fatte big smile ensow, erg leuk om te zien dus. Zijn set was echt zwaaaar beuken!! hij draaide ook erg lang door.

Toen megamixje ook wel leuk om te horen! was wel aardig.

Toen Picotto, die pas om 415 begon, reden hiervan was me onduidelijk. Gewoon een KUTset. Viel compleet int nix bij die van liebing. Hij had natuurlijk wel paar hele fatte nummers, maar kvond dit toch nie zo geslaagd. Ook nog paar nummers gehoord met vocals , en die azzido da bass ,en lizard. ik d8 Mauro WTF!? Beetje jammer was dit dus. Hij stopte ook exact om 530. Erg kort setje dus.

Daarna Dana. Geen kut aan, gewoon klote muziek. Standaard hardyle. bah.

Over het algemeen wel goed naar me zin gehad, erg fatte locatie in de arena!!!! goede geluidsinstallatie! alles goed geregeld met drinken/wc's.

Vooral bij dana kwam het gespuis uit alle hoeken en gaten van de arena, maar desondanks vond ik toch dat er over het algemeen gewoon goeie sfeer hing!

Was wel leuk feestje dus!


___________________
To help our clients and our people excel.

Old Post Jul-14-2002 15:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Valhalla
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: Irish Pub

quote:
Originally posted by Emphelator


Uitspaait?
Wat is dat

Ben nu naar Lady Dana aan 't luisteren, idd lekker knallen.
Heb Chris Liebing geluisterd maar vond 't niet echt bijzonder.


De trein uitspringt en hard weg rent :x


___________________
Hardstyle :

Old Post Jul-14-2002 16:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Valhalla Click here to Send Valhalla a Private Message Add Valhalla to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

quote:
Originally posted by Valhalla


De trein uitspringt en hard weg rent :x


Rofl Zekers een snoepie teveel op


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Jul-14-2002 16:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Evil_E
Senior tranceaddict



Registered: Aug 2001
Location: Enschede/Zwolle, The Netherlands

Misshcien woonde ze daar wel en dacht, ik wacht niet op een station

Old Post Jul-14-2002 16:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Evil_E Click here to Send Evil_E a Private Message Add Evil_E to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac



Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK

quote:
Originally posted by magrec
Hmm ja dat was wel een beetje te verwachten denk ik,

weinig echte techno liefhebbers en meer hardstyle fans,


dat vond ik anders net omgekeerd.
zeker meer dan 50% van het publiek stond direct stil toen Dana begon te draaien en een aantal liepen met een zure kop van de dansvloer af.

het geluid bij Dana was zeker weten veel te zacht (zeker nu ik die set terug hoor)

Michel de Hey begon al om 22:00u hoor, er was alleen een break met wat percussie precies om 23u. Ik snap trouwens absoluut niet waarom mensen zo laat op een feest binnen komen. Ik wil het mee maken van het begin tot het eind. Maarja da's voor ieder persoonlijk natuurlijk. Moet wel zeggen dat ik nog nooit zo veel mensen zó vroeg heb zien komen als nu bij Sensation. Om 22u zag het letterlijk en figuurlijk al zwart van de mensen

Dat 1 nummer-gevoel.. da's nou dus techno.. was te verwachten dat veel mensen die er niet zo in thuis zijn dat hebben. Dat had ik dus ook toen ik voor 't eerst op Innercity kwam in '01. Je moet dus kennelijk proberen de lijn te vinden in die set en dan kun je je er op uitleven schijnbaar. Ik vind 'm niet - Maar ik moet wel zeggen dat ze zeker niet slecht draaiden (muv Picotto).


___________________
GHF Community - for all your EDM needs!

Old Post Jul-14-2002 17:41  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation Black .......13-07-2002 Meeting!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackEurodance Old Song ID (feat by Shiloh) [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLawnchair Generals - Tell You Something (Else Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:25.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!