quote:Originally posted by Vizay here in sweden it cost's around 4000SEK wich equals about 400€ fan va bra.. då kommer jag hem till dig och bränner det nån dag då
___________________ Daniel
dbl: inga problem...säg till innan du kommer bara (nej de va inget skämt)
quote:Originally posted by Vizay dbl: inga problem...säg till innan du kommer bara (nej de va inget skämt) skulle ju då iofs vara ganska bra eftersom jag inte har en anning om var du bor
quote:Originally posted by dbl skulle ju då iofs vara ganska bra eftersom jag inte har en anning om var du bor Ekerö....de e ju iaf en sjyst minskning från sthlms miljonbefolkning till ekerös 25000 men jag tror dom andra här på forumet blir gladare om vi tar de här privat
Somebody make this thread sticky!
___________________ Download all my EuroHardTrance traxx & learn more about me ("Kompulsor"): www.kompulsor.com
quote:Originally posted by Eugene Somebody make this thread sticky! eh.. it is
___________________ Uncredible Haak on Soundcloud Uncredible Haak - September 2008 mix
quote:Originally posted by Haak eh.. it is oh... I'm sorry that was pretty dumb
quote:Originally posted by Eugene Somebody make this thread sticky! English, motherfu*ker... yeah yeah whatever wanker
quote:Originally posted by Vizay Ekerö....de e ju iaf en sjyst minskning från sthlms miljonbefolkning till ekerös 25000 men jag tror dom andra här på forumet blir gladare om vi tar de här privat vahten shploren shpihen nushen van buren shiten cocken fucken poopen ?!
hahahaha rak biglal she ata lo mevin shum davar... tov, ahshav leanglit
___________________ DJ deClarq's homepage