Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Anne Birthday @ Yono Bar
Pages (25): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

[HS encore] J'ai pas vu de provoc de Poussin, sa réplique m'a même fait rire. J'ai piscine/traversée de la manche toussa...
Ben alors on sait plus rigoler par ici

Après avoir défendu Sarko, v'la que je défends Poussin.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-12-2009 18:15  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict

Registered: Oct 2006

quote:
Originally posted by DianeDesEtoiles
j'avais failli poster la même .... par contre, faudrait rajouter la photo imo ...

HERE

Old Post Oct-12-2009 18:18  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

quote:
Originally posted by Insigma
Après avoir défendu Sarko, v'la que je défends Poussin.

fais gaffe,ça commence comme ça et ça finit comme moi, ça fait 2 fois en 2 jours que j'suis d'accord avec une partie des propos de Poussin

Old Post Oct-12-2009 18:20  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007

Registered: May 2007

quote:
Ben alors on sait plus rigoler par ici

Old Post Oct-12-2009 19:14  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

Est-ce qu'il y a des personnes de l'est qui font le déplacement et auraient 2 places libres ? On rejoindrait sur Strasbourg, Nancy, Metz ou n'importe quel trou perdu.

Je peux conduire au retour parce que je boirai pas une goute, ça peut servir pour certains

Enfin c'est juste une question, pas sûr du tout qu'on soit disponibles d'ici là, je sais pas comment on répartit la garde des vacances de Noël de mon fils.

Old Post Oct-13-2009 07:38 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by JoeHell
Je peux conduire au retour parce que je boirai pas une goute

Chaumont on compte faire le mode touriste Paris en mode noel avant la soirée puis la soirée.

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Oct-13-2009 08:27  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
quote:
Originally posted by anne348
Avec GRAND plaisir Pierre

Je laisse donc le responsable de la soirée en décider... mais bon que je mixe ou pas je viens à cette soirée. J'arriverai dans la journée comme Kartman on pourra se retrouver sur Paris avant

Après je retourne en lorraine pour les fêtes mais sans doute en train à moins qu'on s'organise bien mais bon je prends mes billets bientôt pour par que ça me coûte un bras

Old Post Oct-13-2009 08:37  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

C'est pas con le mode touristes, surtout que Florence connait quelqu'un qui a un appart libre à Paris... je vais aller enquêter

Je vais arrêter de pourrir le thread et revenir à la charge quand je serai plus fixé.

quote:
J'ai pas vu de provoc de Poussin, sa réplique m'a même fait rire.

Pareil

Old Post Oct-13-2009 08:39 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
je sais pas, j'hésite.

en plus y'a des chances que je sois déjà en vacances ce jour là, si le boulot remonte pas.

on pourrait aller à Paris plage après

Old Post Oct-13-2009 10:22  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

mdr ta sig

allez viens andrééééé!

Old Post Oct-13-2009 10:33 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

Oué André viens. J'suis sur , avec un peu de chance y'a même moyen que tu te fasse contrôler par la douane volante sur les champs

Old Post Oct-13-2009 10:35  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
au fait oui c'est vrai je dis que je serai ptètre en vacances, mais... c'est quand ?

y'avait pas une date à une époque

Old Post Oct-13-2009 10:45  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Anne Birthday @ Yono Bar
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Track [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMadoka - Distant Memories (Original Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:06.

Forum Rules: