|
|
|
|
 |
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001
|
|
|
Zow dat was me het feessie weer, ik vond het zoals altijd erg vet. Met 2 rugzakken vol versnaperingen waren wij wat laat in de stad, rond een uurtje of half 2....., het was weer megadruk, al die domme mensen die aan de zijkant blijven staan te kijken . Met verschillende karren meegelopen. Amrin was echt retevet, echt SUPER!! , heel veel onwijs relaxte platen gehoord, baal soms dan weles dattik de titel dan niet weet, maar goed.....heerlijke trance!. Eindfeest was ook erg druk, zeker bij het begin, opstelling was erg kewl bij de techno area oa. met die containers. Ik stierf van de honger dus ff 2 broodjes warme beenham gehaald wat ff 8 euro kostte maar goed , het smaakte wel. Naar het achteste terrein gelopen waar Rank 1 draaide, daar was het gelukkig helemaal niet zo druk, kon gewoon lekker vooraan staan. Toen weer AvB was weer super! , helaas wilde mn vrienden naar huis omdat we savonds weer naar de stad gingen. Op dat moment begon het zo hard te regene dat was niet normaal  , nog nooit ZO nat geregend.....eerst nog tas boven mn hoofd houden maar dat hielp geen ene reet, dus ja maar gewoon nat laten zeiken. Was wel vet toen het zo hard regende en we voorbij de technoarea liepen werd echt een onwijs strak nummer gedraaid, dus in dat pokkeweer helemaal uit mn dak gegaan, dat had ook wel wat . Heb nog beetje rondgekeken naar bekende maar niks gezien. Het was weer super!!! 
Oja, het leek erg goedkoop te worden, maar dat bleek achteraf niet zo te zijn, op de heenweg hadden we netjes kaartje gekocht voor bus en metro, op de terugweg geen zin meer in dus gelijk de bus ingedoken, pesies op dat moment controle, 30 euro pleite, das balen maar goed, niks aan te doen 
Aug-11-2002 14:00
|
|
|
 |
 |
-TAIS-
Underground Attack!

Registered: Oct 2000
|
|
|
Echt te mooi!
Rond half 2 waren wij in R'dam... ff supermarkt overvallen uhm... bezocht. Drankinkopen doen... Toen tegen 2 uur ff stukje parade bekeken. Niet eens alle wagens gezien, vanaf 7 ofzo, maar het was leuk om te zien. Ik vond alleen dat er vorig jaar meer mooie wagens waren. Toen de stoet voorbij was zijn we ff gaan eten en wederom supermarkt bezocht. Toen op naar de Lloydpier. Dachten we slim te zijn om nu wel direct naar het podium over het water te lopen (dat was waar het vorig jaar allemaal relaxed was). Kwamen we bij de trance area (en we wilden naar techno)! Wij maar ff wachten tot de drukte op de bruggetjes over was (het was allemaal 1 richtingsverkeer toen nog, iedereeen ging naar trance toe). Toen het kon gingen we naar techno, waar Laidback Luke vs. Benny Rodrigues draaiden. KUT! Relaxe muziek man! Ik had ze beide wel een paar keer los horen draaien, maar toen was Benny een beetje funky en Luke een beetje progressive. Nu samen dus techno, klonk superlekker (ok wel wat foutjes, maar who cares, het was hun 1e keer samen ). Toen lekker regen... hoppa, direct een sfeer die top is. Gelukkig had een vriend van mij een paraplu bij zich, dus mijn hoofd stond droog (de rest was zeiknat). (Vrienden maken gaat trouwens echt snel met een paraplu in de regen ) Naja, Lloydpier eindfeest was echt top (ook Remy en Michel de Hey).
Tegen 22:30 was het ongeveer tijd om te gaan. 2 vrienden van ons gingen alvast, ze waren bang dat ze anders niet op tijd waren voor de trein. Ik en een andere vriend wouden nog ff het nr. afluisteren. Wij om 22:40 weg... TREIN GEMIST... Ok, dat werd dus de 1e trein terugnemen de volgende ochtend :S
Wij toen maar naar de Nighttown gegaan. Daar was FFWD afterparty met Michel de Hey, Lucien Foort, Sean Quinn en nog een DJ (ben naam kwijt). Echt betere muziek. Als 1e Michel in de basement. Topset, hij had er ook echt zin in! (Alleen jammer dat hij op een gegeven moment gewoon de Dancevalley cd opzette, incl. MC Marxman erdoorheen met Dancevalley geMC). Daarna ff naar boven gegaan, was Lucien Foort bezig. Lekkere progressive... klonk relaxed! Toen kwam Sean Quinn (Australie). Wow... nog nooit van hem gehoord, maar hij was echt top! Onwijs relaxte nrs (zelfs 1x een of andere progressive rmx van Southern Sun ). Topsetje. Wij ff naar beneden om 4:30 om te kijken of Michel de Hey nog steeds draaide. Staat Benny Rodrigues daar! Die stond niet aangekondigd van te voren! Hij had denk ik nog energie over ofzo dattie maar ff wat platen kwam draaien. Wederom techno, en ditmaal echt HARD! Hij heeft echt kauwgom aan de vingers volgens mij, want hij blijft maar bezig met de knoppen. Veel mixen en effectjes uithalen (misschien wel de NL Dave Clarke als hij blijft doorgaan met techno ). Tegen 5 uur kwam d'r een kerel naar em toe die zei dat Benny moest stoppen, gebaarde die dat het laatste plaat was... Rustig nog 5 nrs doormixen hoor (gemiddelde speeltijd van een plaat bij hem was 2-minuten ofzo, vrij intensief!) Hij had er echt zin in! Toen begon die kerel weer dat het af was, Benny weer zeggen dat dit de laatste plaat was. Na 3 nrs was het dan eindelijk af... 5:20... was echt de beste set van de hele dag dit... Hele andere kant van die Benny gezien, echt wel meesterlijk.
Toen konden we nog tot 7:37 wachten op R'dam CS totdat de trein kwam...
|
|
Aug-11-2002 15:17
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
Aug-11-2002 22:08
|
|
|
 |
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
Aug-13-2002 11:14
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:39.
Forum Rules: