hahaahhahahaha, /me pakt de slingers en versiert ze kamer
hier hiep hoera
anyways, het verloren "schaap" is terug
greetz
Aug-15-2002 07:27
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Sja vanaf cd kan altijd,gebeurd hier alleen in noodgevallen,als platen ECHT niet meer te vinden zijn of als er geldnood is,maar liefst op plaat gewoon.
Ennuh Gerrit,kap r nou maar gewoon mee want je blijft maar doordrammen.....
Als je me nog meer te vertellen hebt doe dat dan ff PM en blijf niet en public stampvoeten
Aug-15-2002 07:33
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Yahel - Voyage ligt al vanaf een maand na Sensation 2000 in 1 van Andreas' platen bakken
Jammer dat Andreas alle ouwe rampestampes heeft weggedaan (Terror Traxx 17 JOEHOEEEEEEE)
Aug-15-2002 07:48
Jesse
Gaming TrancEaddict
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Donna
En 2 Jesse: Ik weet wel zeker dat wanneer ik jou in onze vinylbakken hier in huis laat struinen je een aantal keer goed uit je dak gaat
We hebben VEEL klassiekers gespaard dik een jaar geleden maar klaar zijn we nooit
Mooi, dan houden we t feestje bij jullie thuis
ik begin zelf mijn verzameling ook uit te breiden met klassiekers maarre..ze komen niet uit de lucht vallen
Aug-15-2002 08:07
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
ik heb mijn 1ste vinyls besteld (maar nog niet ontvangen helaas, duurt dat echt zo lang uit engeland?).. niet zeldzaam maar in mijn ogen wel klassiekers!
Heb je ze bij juno besteld?? Daar zou het 6-8 dagen moeten duren naar europa. Dotvinyl.com zegt het in 3-4 dagen te kunnen...
Ze zullen echt wel komen denk ik
GreetZ, DC
Aug-15-2002 09:11
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Bij Juno en Dotvinyl verschilt het volgens mij erg met de tijd. Ik heb bij Dotvinyl 2,5 week moeten wachten op de promo van Jurgen Vries, ik dacht echt van die krijg ik nooooooit meer, 2x mail gestuurd waarop ze niet reageerden. Toen had ik ook bij Juno besteld en die had ik na 5-6 dagen in de bus liggen volgens mij en tegelijk kwam ook mn plaat van Dotvinyl
Donna, je krijgt een knuffel op Mysteryland van me
Aug-16-2002 18:49
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by TimeportE
ik heb mijn 1ste vinyls besteld (maar nog niet ontvangen helaas, duurt dat echt zo lang uit engeland?).. niet zeldzaam maar in mijn ogen wel klassiekers!
Als je bij die recordstores niet extra bijbetaald dat ze het snel moeten afleveren enzo dan kan het wel is heel lang duren voordat je ze krijgt
Misschien zijn alle promo's dan 'net' de deur uit en moeten ze w88 op de volgende lading
Bijbetalen voor een beetje extra snelheid is dan wel handig, maar aan de andere kant ook nutteloos duur als je ze niet zo snel wil hebben
Bellen wil ook vaak helpen... ook al is het misschien naar een buitenlandse zaak
Ik kan btw niet geloven dat niemand nog http://www.htfr.com heeft genoemd (tenminste niet de stukken die ik heb gelezen)
Die hebben ook vaak veel nieuwere vinyls dan de andere online winkels die ik ken
Voor nederlandse platen kun je trouwens nog het beste terecht bij only-dj's, maar sommige nl promo's hebben ze bij htfr zelfs eerder dan in nl (bijv Marco V - Simulated vorig jaar september)
Originally posted by Glaniskanis
Ik kan btw niet geloven dat niemand nog http://www.htfr.com heeft genoemd (tenminste niet de stukken die ik heb gelezen)
Die hebben ook vaak veel nieuwere vinyls dan de andere online winkels die ik ken
Greetz,
Glaniskanis
Komt vast omdat je mij op ignore hebt staan