|
אני התחלתי עם זה ואז כולם העתיקו
ופשוט לנשר לוקח שנים לטפל באפטיפי אז ככה שרשמתי פה בכל זאת עם מישהו רוצה להוריד
(נשר אל תעלב פשוט כבר כמה ימים זה שוכב באינקומינג זה לא צריך להיות ככה)
בכל מקרה, לדעתי דווקא מוש כן צריך לקחת
CREDIT
כי ככה באמת רואים מי תורם ומי סתם
LEECHER
זה לא איזה אפטיפי סתם זה האפטיפי של כולנו ומי שלא תורם לא צריך להיות בו
___________________
Never again.
|