Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by SnuggLe
En diegene die zeggen van: Kijk, onze stem maakt toch niets uit, er gebeurt toch geen fuck! die moet niet zo zeuren. Iedere stemt telt wel degelijk... en het kan wel uitmaken.
Hmz.. mwa, kwas wel een beetje errug overdreven aan het reageren ja, maar toch, ik vertrouw het gewoon niet....
Ben erg benieuwd wat er de komende 4 jaar gaat gebeuren!
Aug-12-2002 12:10
Teknikol
terug uut 'de west'!
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by junis
Ben erg benieuwd wat er de komende 4 jaar gaat gebeuren!
Mat herben stapt op...LPF valt uit elkaar...Nieuw kabinet!
(Tenminste, zo zie ik het in mijn softwarematige glazen b0l)
Aug-12-2002 17:34
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Teknikol
Mat herben stapt op...LPF valt uit elkaar...Nieuw kabinet!
(Tenminste, zo zie ik het in mijn softwarematige glazen b0l)
idd nieuwe verkiezingen... alle lpf-kiezers naar de VVD.. happaaa
Aug-12-2002 20:17
junis
Senior tranceaddict
quote:
Originally posted by M5
idd nieuwe verkiezingen... alle lpf-kiezers naar de VVD.. happaaa
Dat zie ik ook nog wel gebeuren ja...
Ik haat een partij als VVD.. maargoed, alles beter dan LPF
Aug-12-2002 21:09
@ddicted
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Waarom haat je de VVD
Aug-12-2002 22:07
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Heel makkelijk op te lossen hoor dit prob.
Elke bewoner krijgt een soort geregistreerde strippenkaart,bij elk misdrijf(je) krijg je een stempel,bij bv 3 vergrijpjes krijg je als nederlander een vette boete en/of andere sancties en als buitenlander vlieg je er bij 3 stempels uit,hups naar t eigen landje onder t motto 3 keer is scheepsrecht!
Zo ist niks geen discriminatie maar wel een goede orde handhaving en blijven de goede buitenlanders gewoon in nederland wonen en worden dan ook gerespecteerd door de nederlandse samenleving.
Zo moeilijk is t allemaal niet.
Wrom maken ze mij ook geen heerser van dit land?!
Aug-13-2002 07:29
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Donna
Elke bewoner krijgt een soort geregistreerde strippenkaart,bij elk misdrijf(je) krijg je een stempel,bij bv 3 vergrijpjes krijg je als nederlander een vette boete en/of andere sancties en als buitenlander vlieg je er bij 3 stempels uit,hups naar t eigen landje onder t motto 3 keer is scheepsrecht!
Zo ist niks geen discriminatie maar wel een goede orde handhaving en blijven de goede buitenlanders gewoon in nederland wonen en worden dan ook gerespecteerd door de nederlandse samenleving.
Haha dat is een goeie :P
Aug-13-2002 08:26
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Jaaaa...Donna voor heerser! Ik stem VOOR!
Aug-13-2002 10:02
Pjotr G
Mindcrawler
Registered: Aug 2001
[flauw mode]
ga dan met allochtonen dobbelen na een misdrijf: 1, 2, 3 = het land uit; 4, 5, 6 = nog eens gooien
[/flauw mode]
Aug-13-2002 10:05
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Teveel werk.
Maar een goed uitgewerkt strippenkaart-plan zou een goede uitkomst zijn naar mijn id.
Laten ze maar een onbewoont eiland als strafkamp maken en pleur daar al de etters op die hun strippenkaartje vol hebben,hupsekeej
En dus niet alleen de allochtonen huh,gewoon alles doet mee,alle kleuren die we hebben.
Aug-14-2002 11:10
MaGiK54
Happy Skippy
quote:
Teveel werk.
Maar een goed uitgewerkt strippenkaart-plan zou een goede uitkomst zijn naar mijn id.
Laten ze maar een onbewoont eiland als strafkamp maken en pleur daar al de etters op die hun strippenkaartje vol hebben,hupsekeej
En dus niet alleen de allochtonen huh,gewoon alles doet mee,alle kleuren die we hebben.
Donna for president
Aug-14-2002 12:30
Rinus
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by TimeportE
waar in mijn stukje staat dat dat (zakkerollerij) niet in nederland voorkomt ik zeg alleen dat er niet voor word gewaarschuwd wat volgens mij mee te maken heeft dat het in nederland ivm andere landen erg meevalt.. de criminaliteit mag dan wel stijgen maar zo erg is het momenteel niet.. en harder aanpakken heeft echt geen zin hoor, kijk maar naar niet-tolerante landen in turkije zit het in de gevangenissen vol!! in amerika is de criminaliteit nog nooit zo hoog geweest!!
De kleine criminaliteit (rollen, inbraken, etc) is in Nederland in verhouding veel hoger dan in Amerika. Stond laatst in de krant en dat is waar nederland ook het meest mee te maken heb.
Het is gewoon een lastig onderwerp.
Maar als het echt te gek word kan je altijd nog de BR-wet inschakelen (iemand Battle Royale) gezien