Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 21.06.2011 - Richie Hawtin @ Grand Palais, Paris
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

quote:
Originally posted by Defcon_7
Ce sera pas moi le plus dur à convaincre

non, c'est moi

on s'était juré après les 6h de plic ploc de la fin de la TW 2005 de ne plus y remettre les pieds

parce qu'à ce rythme là, on va bientôt retourner à ILT

Old Post Jun-22-2011 13:18  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

ILT meme moi vous m'y trainerai pas

TW je suis sur que vous kifferiez

Old Post Jun-22-2011 14:04  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by matviscafcb
ILT meme moi vous m'y trainerai pas

TW je suis sur que vous kifferiez

Puisque le monsieur te dit qu'on l'a déjà fait la TW, en 2005 !
Avec pour finish de 8h à 13h Hawtin vs Villalobos et tous les autres floors fermés j'ai cru que j'allais me suicider à coup de coup de gobelet sur le crâne tellement c'était chiant...

Pour ça que j'ai été agréablement surpris hier soir une fois l'intro de 40 minutes passée

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Jun-22-2011 14:24  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Cette année y'en avait quasi aucun sur le line up qui jouait minimal, juste Magda et peut etre un peu Villalobos. Sur la soirée entre Luke Slater, Chris Liebing, Len Faki & co y'avait moyen de ramasser toute la soirée

Old Post Jun-22-2011 14:30  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

En effet et de plus la hype minimale semble s'être un peu tassée et les djs reviennent à la techno je trouve (les Beyer, Slater, Bailey... qui ont eu leur grosse période minimou-chiante)

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Jun-22-2011 14:41  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Yep, aujourd'hui si devait y'avoir une tendance c'est la techouse. Y'en a un paquet qui en joue (memem Bibi sick )

Old Post Jun-22-2011 14:50  France
Mr. D
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2008

Niveau musique je trouve que c'était quand même largement surestimé. Le mec il coupe les basses et ça y est c'est la guerre, tout le monde hurle, il les remet tout le monde saute.... ça fait un peu guetta mania.
Y a eu des bons moments où ça tapait grave tout en étant assez risqué niveau musique, mais y avait aussi des moments banals...

Old Post Jun-22-2011 17:16  France
Click Here to See the Profile for Mr. D Click here to Send Mr. D a Private Message Add Mr. D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nass
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

En effet, je pense qu'il y avait des amateurs de l'unighted. Tout le monde était là pour manger de la basse et il a bien fait durer l'attente.
Du coup avant qu'il envoi le premier beat, on a du passer du son d'aquarium à celui de l'espace. Au final, ça collait plutôt pas mal à la grosse forme au milieu du GP. Une baleine ? Un vaisseau ? 3 couilles géantes ?

Une fois la nuit tombé, il a envoyé bien techno. L’éclairage était sympa sans casser la baraque... et j'ai été un peu déçu qu'il n'y ait pas plus de jeu de lumière avec le Leviathan. Ca m'aurait fait tripper qu'il change de couleur par exemple !

Bref, encore merci plouf pour la place car j'ai passé une très bonne soirée

Au passage un gros - pour les skieurs de chiotte qui font que la file des filles était plus courte ! (jpeux pas croire que tous les mecs baissent leur froc pour pisser...)

Ibiza09
FullOnFerry08
SheDiscoteca08
Markus@BainsDouches08
Wildchild07
Heaven07
PVD@Queen06
Trance Energy06

Old Post Jun-22-2011 17:49 
Click Here to See the Profile for Nass Click here to Send Nass a Private Message Add Nass to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict

Registered: Oct 2006

quote:
Originally posted by Nass
les skieurs de chiotte

Old Post Jun-22-2011 19:36  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nass
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

Ibiza09
FullOnFerry08
SheDiscoteca08
Markus@BainsDouches08
Wildchild07
Heaven07
PVD@Queen06
Trance Energy06

Old Post Jun-22-2011 21:00 
Click Here to See the Profile for Nass Click here to Send Nass a Private Message Add Nass to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

Nice pic

Old Post Jun-22-2011 21:03  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

Old Post Jun-23-2011 19:56  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 21.06.2011 - Richie Hawtin @ Grand Palais, Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackParadise Soul – Theme [2024] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAnte Perry Vs. Babylon Robots - Der Urknall [Systematic] [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:50.

Forum Rules: