Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [26.11.2011] Godskitchen - Clash of the Gods - Back to back special @Air, Birmingham
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Je dévie un peu, mais vous avez vu les morts sous XTC ce week end au Alexandra Palace:

http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-15909496

Old Post Nov-29-2011 18:13  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
But he added that it would be impossible to know for sure until toxicology tests had been carried out.

Ce serait bien d'attendre les conclusions des tests sanguins, parce que l'ecstasy ne tue pas si on n'a pas de problèmes cardiaques et qu'on n'abuse pas. C'était en vente libre pendant plusieurs années aux États-Unis.

Ils ont bouffé de la merde ultra coupée... ce qui serait pas arrivé s'il y avait une production et une vente régulée. C'est un autre sujet, ça les fera pas revivre, mais faut pas se tromper de sujet.

Old Post Nov-29-2011 18:41 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Hank608
Ce serait bien d'attendre les conclusions des tests sanguins, parce que l'ecstasy ne tue pas si on n'a pas de problèmes cardiaques et qu'on n'abuse pas. C'était en vente libre pendant plusieurs années aux États-Unis.

Ouai enfin l'ecstasy n'est pas inoffensif non plus, ce serait pas la première fois qu'il serait responsable d'un arrêt cardiaque, de déshydratation, ou d'une atteinte potentiellement mortelle aux reins, alors de là a dire que ça ne tue pas.

Et puis au delà de la cause médicale en elle même, quand on voit les produits qu'ils mettent aujourd'hui dedans pour en fabriquer, une intoxication n'est pas exclue non plus, donc je pense bien que l'ecstasy peut tuer.

Old Post Nov-29-2011 18:48  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

....

Old Post Nov-29-2011 18:54  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by _IDS_
donc je pense bien que l'ecstasy peut tuer.

Oui, enfin t'as compris ce que je voulais dire.

L'abus d'alcool peut tuer, l'eau, l'aspirine, l'advil... et là on parle même pas des cochonneries mélangées dedans.

Old Post Nov-29-2011 19:02 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Ah ben merde c'est la soirée que je voulais faire le vendredi soir c'était ouffissime en drum n bass !!!

Par contre de l'exta pour de la d n b faut qu'ils arrêtent les saxons là ...

Bref c'est tout de même bien dommage et triste

Je me lève et je confirme

Old Post Nov-29-2011 19:38  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dansal62
#OU667OneBadder

Registered: Apr 2006

Hop voici mes 1ères vidéos de la soirée

Last edited by dansal62 on Nov-29-2011 at 21:12

Old Post Nov-29-2011 20:58  France
Click Here to See the Profile for dansal62 Click here to Send dansal62 a Private Message Visit dansal62's homepage! Add dansal62 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

avec anissa on a fait le début de ce B2B et après on est parti voir PAul Webster .. bon, autant JOC/Askwe /kearney/indecent sont meilleurs en B2B 'jai trouvé autant paul en B2B avec bronzwear, ca l'fait moins. Il avait l'air stressé e,n plus, je sais pas, absent ? par rapport aux lumi beach, c'était space enfin bon, c'était bien sympa qd meme et il a joué son remix de can you dig it alors *le tilt après on a tracé pr indecent et là encore full tilt

raaa j'arrive pas à atterir !

Old Post Nov-29-2011 23:15  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by Hank608
Oui, enfin t'as compris ce que je voulais dire.

...l'eau,....

clair

surtout quand tu la coupes avec une machine à laver..

Old Post Dec-01-2011 05:46  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Couper l'eau avec une machine à laver ? J'ai pas compris...

Old Post Dec-01-2011 09:21 
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Ca nuit gravement à la santé des bébés imo

Old Post Dec-01-2011 09:31  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [26.11.2011] Godskitchen - Clash of the Gods - Back to back special @Air, Birmingham
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWhat is this killer tune from 2001???? [2004] [9]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDelerium - Silence (Airscape Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:50.

Forum Rules: