Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Jätte party Lucia!!!!
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Det är sant... Öl suger om man ska dricka fler än typ 3 på en kväll... jag blir så seg så jag knappt kan stå på benen till slut... Värsta sömnmedlet.. Men det är ju ändå ekonomivarianten, dricker man drinkar en hel kväll så blir inte kontoutdragen särskilt roliga dagen efter.

Ni lär ju få väldigt roligt på den här båtresan, riktigt bra line-up måste man säga..

Old Post Oct-08-2002 14:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001

Tjo!

Tycker det är dags att dra fram denna topicen igen,
för nu börjar det närma sig slutbokningsdatumet den 5
november.

Nån som vet om man kan sova 5 pers i en 4-pers hytt eller om det gör nån koll på det när man går ombord?
Vi är 5 pers nämligen.. känns lite dumt att boka två hytter då..

Oavsett vad, wow vilken fest det kommer bli!

Old Post Nov-03-2002 21:12  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Hade faktiskt tänkt att ta upp detta själv... som sagt sista inbetalnings datum den 5e November... inte att glömma

Det kan bli att jag får en lucka i min bokning... En kille som kanske inte följer med...

Last edited by SteveTranz4ever on Nov-05-2002 at 10:04

Old Post Nov-03-2002 22:25  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Ja då så... då var biljetterna betalda och klara... Beställde även för buffén (207:-) efter man gått ombord... jag bokade typ dom sista platserna.

Nu är det ju bara en liten eller rättare sagt rätt stor grejj kvar.

En av polarna som skulle med har nu backat ur för han inte kan få ledigt från jobbet.
Det lämnar mig alltså med två lediga platser... á395:-
Detta var inte kul
Man skulle ju kunna tro att det är ju bara ta några andra polare men det går ju inte för dom uppskattar inte den musiken jag verkligen gillar... och jag gillar inte E-type så värst mycke så....

Nån som inte fått tag på nån biljett, hör av dig till mig !!!

.../ Steve

Last edited by SteveTranz4ever on Nov-05-2002 at 22:22

Old Post Nov-05-2002 21:59  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

PARTY! PARTY! PARTY! PARTY!
Klantigt ifall nån glömde betala

Old Post Nov-08-2002 14:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xplorer76
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Gaby
PARTY! PARTY! PARTY! PARTY!
Klantigt ifall nån glömde betala

En månad kvar..... party

Old Post Nov-13-2002 17:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

27 DAGAR KVAR Sen smäller det...

Jag har 2 biljetter till försäljning (polare hoppa av)
Dom kostar alltså 395 kr styck...

Först till kvarn...

Old Post Nov-15-2002 08:38  Sweden
verminator
.

Registered: Oct 2000
inni helvete

må selge min også

har terminprøve samme dag, og jeg får ikke utsettelse, så jeg kan desverre ikke være med

+ at økonomien min ikke hadde taklet det

har jo seff minus 4500 NOK etter ILT turen hehe

men overlever =/ (kanskje?)

Old Post Nov-15-2002 16:38 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by verminator
inni helvete

må selge min også

har terminprøve samme dag, og jeg får ikke utsettelse, så jeg kan desverre ikke være med

+ at økonomien min ikke hadde taklet det

har jo seff minus 4500 NOK etter ILT turen hehe

men overlever =/ (kanskje?)

Men hade du inte en massa vänner som skulle med också ? Eller bangar dom ur nu också när du inte kan åka ?
Är det så många så är jag säker på att det finns folk som vill ha dom... jagmenar billjetterna tog ju slut på nån vecka så nog måste det finnas folk som vill ha dom... annars e de ju bara att kontakta silja line å lämna tillbaks dom...

För mig är det ju så att jag har en hytt för 4 personer... så jag kan ju inte lämna igen dom två platser som e lediga för mig nu.

Old Post Nov-15-2002 18:08  Sweden
verminator
.

Registered: Oct 2000
neida
alle de andre drar u ansett

er vel bortimot 15+- som kommer fra oslo som jeg kjenner til

kan hende det er flere og

en norsk invasjon blir det helt sikkert

jeg får heller satse på å ta del i cruiset som mondaybar skal holde til våren neste år istede

Old Post Nov-15-2002 23:45 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
27 DAGAR KVAR Sen smäller det...

Jag har 2 biljetter till försäljning (polare hoppa av)
Dom kostar alltså 395 kr styck...

Först till kvarn...

Vill bara säga att dessa är sålda sen ett tag tillbaks...

Old Post Dec-05-2002 00:39  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Jätte party Lucia!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAny ideas? [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGolden Girls - "Kinetic" [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:00.

Forum Rules: