Det är sant... Öl suger om man ska dricka fler än typ 3 på en kväll... jag blir så seg så jag knappt kan stå på benen till slut... Värsta sömnmedlet.. Men det är ju ändå ekonomivarianten, dricker man drinkar en hel kväll så blir inte kontoutdragen särskilt roliga dagen efter.
Ni lär ju få väldigt roligt på den här båtresan, riktigt bra line-up måste man säga..
Oct-08-2002 14:03
sipowitz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2001
Tjo!
Tycker det är dags att dra fram denna topicen igen,
för nu börjar det närma sig slutbokningsdatumet den 5
november.
Nån som vet om man kan sova 5 pers i en 4-pers hytt eller om det gör nån koll på det när man går ombord?
Vi är 5 pers nämligen.. känns lite dumt att boka två hytter då..
Oavsett vad, wow vilken fest det kommer bli!
Nov-03-2002 21:12
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Hade faktiskt tänkt att ta upp detta själv... som sagt sista inbetalnings datum den 5e November... inte att glömma
Det kan bli att jag får en lucka i min bokning... En kille som kanske inte följer med...
Last edited by SteveTranz4ever on Nov-05-2002 at 10:04
Nov-03-2002 22:25
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Ja då så... då var biljetterna betalda och klara... Beställde även för buffén (207:-) efter man gått ombord... jag bokade typ dom sista platserna.
Nu är det ju bara en liten eller rättare sagt rätt stor grejj kvar.
En av polarna som skulle med har nu backat ur för han inte kan få ledigt från jobbet.
Det lämnar mig alltså med två lediga platser... á395:-
Detta var inte kul
Man skulle ju kunna tro att det är ju bara ta några andra polare men det går ju inte för dom uppskattar inte den musiken jag verkligen gillar... och jag gillar inte E-type så värst mycke så....
Nån som inte fått tag på nån biljett, hör av dig till mig !!!
har terminprøve samme dag, og jeg får ikke utsettelse, så jeg kan desverre ikke være med
+ at økonomien min ikke hadde taklet det
har jo seff minus 4500 NOK etter ILT turen hehe
men overlever =/ (kanskje?)
Nov-15-2002 16:38
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
quote:
Originally posted by verminator
inni helvete
må selge min også
har terminprøve samme dag, og jeg får ikke utsettelse, så jeg kan desverre ikke være med
+ at økonomien min ikke hadde taklet det
har jo seff minus 4500 NOK etter ILT turen hehe
men overlever =/ (kanskje?)
Men hade du inte en massa vänner som skulle med också ? Eller bangar dom ur nu också när du inte kan åka ?
Är det så många så är jag säker på att det finns folk som vill ha dom... jagmenar billjetterna tog ju slut på nån vecka så nog måste det finnas folk som vill ha dom... annars e de ju bara att kontakta silja line å lämna tillbaks dom...
För mig är det ju så att jag har en hytt för 4 personer... så jag kan ju inte lämna igen dom två platser som e lediga för mig nu.