|
| quote: | Originally posted by tango
argggggghhhhhhhh, ik heb net barthezz gezien bij totp op bnn. Het was een performance a-la milk inc.
Bartje achter een keyboardje, 2 lekkere sletjes die aan het dansen waren en dan als klap op de vuurpijl een vrouwelijke dj die aan de knopjes aan het draaien was, en zels jawel, aan het scratchen was.(wat je raar genoeg niet hoorde??)
echt triest zeg....
greetz,
TNG |
tja ik denk dat iedereen al uitegekeken is op al die toestanden van alleen een keyboard met daar iemand achter,een danseres(of meerdere) en een danser(of ook meerdere),en om het visueel iet of wa aantrekkelijker te maken(persoonlijk mijn mening niet)zetten ze ar dan maar zoiet gelijk scratchen bij,denk ik!
Hier in België hebben we nog zo'n acts,waaronder cisco kid(me een zekere Nancy da ge missch. kent van het programma 'de bus' ),gaat bvb,altijd uit de kleren bij een optreden,de muziek trekt op nix,ma er komt altijd volk voor de act!

| quote: | | Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af |
|