Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Website or not Website ? =)
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by marco.V
il ne faut pas oublier sven vath c'est lui le precurseur de la trance contemporaine

Ah... curieux comme tout le monde dit que Sven Väth c'est de la Trance et tout et tout... et quand on écoute son album Fireworks on a pas du tout l'impression que c'est de la Trance, ou alors c'est pas la même...

Old Post Aug-22-2003 17:27  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_Marco_
emruh firhf moize

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by maxxyme
Ah... curieux comme tout le monde dit que Sven Väth c'est de la Trance et tout et tout... et quand on écoute son album Fireworks on a pas du tout l'impression que c'est de la Trance, ou alors c'est pas la même...

Je n ai jamais ecrit ke Väth faisait de la trance. J ai dit ke c'est lui le precurseur . Tu fais un bond en arriere jusk'en 1986 et tu comprendras k'il fait partie de ceux ki sont a l'origine du mouvement techno et trance (exemple c'est lui l'investigateur de la Love Parade).
Evidemment maintenant il fait de la german techno (fireworks) et non pas de la trance...

Old Post Aug-22-2003 18:29  France
Click Here to See the Profile for _Marco_ Click here to Send _Marco_ a Private Message Add _Marco_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Steve-Austin
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

A propos de Sven, l'Esperanza, l'original ainsi que je ne sais plus quel remix sont quand même fort trance de l'époque. Et dernièrement Design music sonait fort tek-trance ds le style de Michel De Hey, Psychogene, Sharpside, Midfield general, ...

Old Post Aug-22-2003 18:47  Belgium
Click Here to See the Profile for Steve-Austin Click here to Send Steve-Austin a Private Message Add Steve-Austin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

Stan> Je me mettrai vraiment au site mi septembre , je dois d aborg juger 2 compet avant , ca pren pas mal de temps

Old Post Aug-22-2003 19:48  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Bon j'ai passé mes trois derniers jours à faire le site.
Il est donc fait.
Je peux pas vous le montrer car pas uploadé, car pas encore internet (j'écris de chez voltneed là- qui au passage n'a pas retrouvé son mot de passe -)

Donc j'espère que ceux qui se sont engagés a faire qqch le font vraiment
Oxy, Lytchix et Pez en septembre donc.
y a vraiment un gros boulot a fournir au nivo des clubs (si qqn veut aider Lytchix)et surtout des prods/djs (si qqn veut aider Pez)
Oxy l'histoire, ca le fait ?

Et pis le top du top ce serait une belle intro en flash si qqn veut faire ca...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-27-2003 16:07  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

Oui, oui... ça le fera

Old Post Aug-27-2003 16:18  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
malkovitch
Suspended User

Registered: May 2003

si vous avez besoin d'un coup de main je veux bien me désigner! autant pour le flash que pour les dj\prod ...

PM pour en parler en privée si tu veux Stan!

Old Post Aug-27-2003 16:37  France
Click Here to See the Profile for malkovitch Click here to Send malkovitch a Private Message Visit malkovitch's homepage! Add malkovitch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Website or not Website ? =)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFunny House track [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLuke Fair - "Lokitas" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:57.

Forum Rules: