|
Vond het erg leuk, heb lekker kunnen dansen enzo maar ik vond dit toch niet één van de betere 'awakeningsen'.
Ben heel veel aardige mensen tegengekomen maar toch vond ik het publiek een beetje raar? het leek wel of ze helemaal niet zo meegingen in de muziek. alleen rond 12 uur gingen de handjes de lucht in en was er echt ff een sfeertje. rest van de avond heb ik dat een beetje gemist.. maar dat kan ook aan mijn beleving liggen hoor
verder vond ik Liebing samen met Beyer érg gaaf!! heel koel!! en dan het begin van hun set.. ignition key woooooooooooooow dat was mooi!
ze zouden op 6-decks draaien maar volgens mij zijn ze niet verder gekomen dan 4. het was ook niet echt laagjes stapelen zeg maar.
maar verder erg gaaf hoe ze zelf hun climaxen en breaks creëerden 
leek af en toe wel op een live-act sommige platen werden door al het getruuk, effecten eroverheen, en combinaties met andere platen gewoon helemaal omgeturnd tot iets heel anders.
was echt heel mooi!
vond 6 uur beyer/liebing alleen iets te veel van het goeie. op het 1e uur van beyer na was het allemaal een beetje van hetzelfde.. wel leuk maar niet veel variatie.
had het op een gegeven moment wel een beetje gehad bij Liebing
Remus was toen wel een zeer welkome afwisseling en afsluiter. OMG wat was dat RAGGEN zeg 
dat hoor je niet vaak hoor zoals hij draaide, heb hem nu 3x gehoord maar gisteravond was die het ergst 
had nog wel energie over dus heb lekker kunnen springen bij Remus 
ohja, die plaat die Liebing draaide met die sample van Eminem erin haha prachtig!! echt stoer man, hij had niet nog erger voor lul gezet kunnen worden 
brute dreunende plaat en dan versneld die sample erdoor zodat het net een kinderstemmetje lijkt: "nobody listens to techno, nobody listens to techno, nobody listens to techno etc"
en dat terwijl die hele NDSM uit zn dak gaat, het was gewoon echt sarcastisch