Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Awakenings 31-12-02
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

brrrrrrrrrrrrr

van 00.00 tot 06.00 Adam Beyer & Chris Liebing

Old Post Dec-31-2002 10:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

en vanaf 06.00 deze dude

Old Post Dec-31-2002 11:11  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox

jeetje, ik heb zin!!!

Old Post Dec-31-2002 14:17  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

quote:
Originally posted by AlFerox
jeetje, ik heb zin!!!

[/img]

hehe anders ik wel

Old Post Dec-31-2002 15:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

De schrans techno zit nog steeds in me kop... wat een nacht.
Eerst wat gegeten en wat rondgestruind door Amsterdam, daarna meteen de eerste boot naar NDSM Warehouse gepakt. het was daar dus ook vrij rustig en koud binnen,beetje de boel verkennen en wat bier drinken kon het feest beginnen, eerst 12uur vuurwerk...leuk...magoed Beyer en Liebing draaiden ernstig lekker vond ik,heb geen moment stil kunnen staan (ik heb hier een klere dikke blaar aan mijn voet aan overgehouden omdat er een paperclip in mn schoen zat, kom ik net achter ) Was wel jammer dat Tim een poosje niet al te best was en heb hem daarom niet zo gek veel gezien op het feest.

Mooie lasershow,leuke mensen,goede lokatie, lekkere muziek..Kortom Awakeningsfeestje geslaagd op een paar kleine minpuntjes (glazen smorgens op,jassen niet al te best geregeld)
bz...nu rook ik er nog eentje en ga (proberen te) slapen.

Old Post Jan-01-2003 11:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rinus
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

net een pleuris reis achter de rug, maar was het zeker waard. AWAKENINGS was top.

In het begin van de avond wat rotzooi wezen trappen in amsterdam alvast wat eten en degelijke naar binnen gewerkt. Toen om een uur of 2330 de pond gepakt, en gvd wat was het koud.

Maarja eenmaal binnen helemaal los maar op een gegeven moment werd ik een beetje kut. En mijn god dat is de verwarmde tribune verschrikkelijk lekker.

Verder was alles goed geregeld alleen jammer dat er niks te eten ofzo was.

Top feest

Old Post Jan-01-2003 12:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rinus Click here to Send Rinus a Private Message Add Rinus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Rinus
net een pleuris reis achter de rug, maar was het zeker waard. AWAKENINGS was top.

In het begin van de avond wat rotzooi wezen trappen in amsterdam alvast wat eten en degelijke naar binnen gewerkt. Toen om een uur of 2330 de pond gepakt, en gvd wat was het koud.

Maarja eenmaal binnen helemaal los maar op een gegeven moment werd ik een beetje kut. En mijn god dat is de verwarmde tribune verschrikkelijk lekker.

Verder was alles goed geregeld alleen jammer dat er niks te eten ofzo was.

Top feest

cool om te horen dat het een gaaf feest was!

Old Post Jan-01-2003 12:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Goeden dag.
Iedereen nog een fris nieuwjaar toegewenst!

Ja, Awakenings was wel leuk.
Alleen jammer dat ik al 3 dagen ziek was en zeer jammer dat dat uitgerekend met nieuwjaar moest zijn.
Ik ben dus gewoon gegaan want ik wild edit niet missen.
Over het algemeen ging het wel goed maar toen Chris Liebing alleen ging draaien toen ben ik gaan zitten want het ging niet meer.
Helemaal naar de tyfus
Maargoed.

THC + broer en ik waren van de eerste lichting.
Om 9 uru stonden we al op Steffi te stooiteren.
Daarna Bart Skils die excht een super lekker setje neerzette.
Mooie opbouw, lekker strakke plaatjes.
Daarna Adam Beyer....juist, wat kan je zeggen...hij draaide zijn style.
Lekker beuken waz da.

Toen back2back met Chris Liebing.
Super!!
Chris liebing als 1nalaatste was best beuken maarja, veel nieuws was het eigenlijk niet want het was bijna 6 uur van hetzelfde...niet verkeerd....maar wel beetje langdradig.

Toen de remus.......na, die gast zat op de +6/+8 te pitchen.....wat een debiel zeg....zooooooo snel.....ik kon het niet meer aan met me gare knars

Vuurwerk was super.
En het vuurwerk ging door met 6 fette lasers...damn dat was mooi zeg.

Hoop op volgende awakenings weer fit rond te lopen.

Tjoww!!

Owjha, was er iemand met een gloedje nieuwe dure Opel Omega of had iemand hem naast die auto geparkeerd?

Last edited by New Wave on Jan-01-2003 at 15:45

Old Post Jan-01-2003 15:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

sow ik ben ook weer boven water!

was al met al een erg leuk feestje! Gewoon de hele nacht vrijwel knallen. Chris Liebing & Adam Beyer waren echt heeel goed bezig!

Alleen die Remus vond ik iets teveel van het goede, want zoals Tim al zei had ie het tempo er aardig inzitten. Sommige songs werden door dat tempo totaal verneukt vind ik, dat was beetje jammer. Zo verkrachtte hij ook nog stigmata 08 (b1)

Aan de organisatie schortte inderdaad het 1 en ander...

*Tot mijn verontwaardiging was er niets warms te krijgen!! alleen een broodje ham/kaas of een krentenbol. Nou ben ik misschien verwend ofzow maar dat vind ik gewoon te weinig. Maar goed daar was nog wel overheen te komen, alleen was om 0330 alles op!

*vee-vervoer op de boot!

maargoed voor mij heeft dit de pret niet vergald, want er werd gewoon super gedraaid!

Old Post Jan-01-2003 16:46  Netherlands
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by M5

*vee-vervoer op de boot!

das leuk man, lekker de wind in je gezicht in de kou

*lekkerrrrrr*

Old Post Jan-01-2003 17:04 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by Optimus
das leuk man, lekker de wind in je gezicht in de kou

*lekkerrrrrr*

Nee, ze waren dicht.
Dus no problem wat kou betreft.

Old Post Jan-01-2003 17:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox

Vond het erg leuk, heb lekker kunnen dansen enzo maar ik vond dit toch niet één van de betere 'awakeningsen'.
Ben heel veel aardige mensen tegengekomen maar toch vond ik het publiek een beetje raar? het leek wel of ze helemaal niet zo meegingen in de muziek. alleen rond 12 uur gingen de handjes de lucht in en was er echt ff een sfeertje. rest van de avond heb ik dat een beetje gemist.. maar dat kan ook aan mijn beleving liggen hoor

verder vond ik Liebing samen met Beyer érg gaaf!! heel koel!! en dan het begin van hun set.. ignition key woooooooooooooow dat was mooi!
ze zouden op 6-decks draaien maar volgens mij zijn ze niet verder gekomen dan 4. het was ook niet echt laagjes stapelen zeg maar.

maar verder erg gaaf hoe ze zelf hun climaxen en breaks creëerden
leek af en toe wel op een live-act sommige platen werden door al het getruuk, effecten eroverheen, en combinaties met andere platen gewoon helemaal omgeturnd tot iets heel anders.
was echt heel mooi!

vond 6 uur beyer/liebing alleen iets te veel van het goeie. op het 1e uur van beyer na was het allemaal een beetje van hetzelfde.. wel leuk maar niet veel variatie.
had het op een gegeven moment wel een beetje gehad bij Liebing

Remus was toen wel een zeer welkome afwisseling en afsluiter. OMG wat was dat RAGGEN zeg
dat hoor je niet vaak hoor zoals hij draaide, heb hem nu 3x gehoord maar gisteravond was die het ergst
had nog wel energie over dus heb lekker kunnen springen bij Remus

ohja, die plaat die Liebing draaide met die sample van Eminem erin haha prachtig!! echt stoer man, hij had niet nog erger voor lul gezet kunnen worden
brute dreunende plaat en dan versneld die sample erdoor zodat het net een kinderstemmetje lijkt: "nobody listens to techno, nobody listens to techno, nobody listens to techno etc"
en dat terwijl die hele NDSM uit zn dak gaat, het was gewoon echt sarcastisch

Old Post Jan-01-2003 19:39  China

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Awakenings 31-12-02
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Track - Escape??? [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBobina - "Russian Dream" (Passiva remix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:32.

Forum Rules: