|
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
angst is een goede voedingsbodem voor haat, zo zie je maar weer. en angst ontstaat uit onwetendheid... |
Moet ik AMEN gaan zeggen (oh nee dat is Christelijk, zou natuurlijk weer racisme zijn...)!
Dit is echt weer typisch zon politieke tekst! Klinkt mooi maar je kan er eigenlijk vrij weinig mee!! Daarmee bedoel ik niet dat er geen kern van waarheid in zit maar die angst die ik hier heb, ontstaat echt niet door onwetendheid! Als ik gewoon over straat loop en opeens word aangevallen door een of andere guest die mijn phoontje probeert te jatten, dan krijg ik angst! Die gast loopt de hele tijd met 1 hand op zijn rug achter mij aan, dus ik ga ff bellen! Gaat die guest me aanvallen, JIJ NIET POLITIE BELLEN! "Ik wel politie bellen", dus ik die gast een ram voor zijn bek gegeven en weggerend! En ik ging nieteens de politie bellen!!
En hiermee zeg ik dus niet dat al die gasten fout zijn, integendeel ik ben juist tegen het generaliseren (wat onze grote vriend de "kut marokkaan" wel doet) maar ik wil wel dat er eens een keer door mensen zoals jij wordt ingezien dat er daadwerklijk een probleem ligt bij de botsing van culturen in Nederland! En ik zeg niet dat het ut probleem is van die guesten! Ik wil gewoon dat er een keer wat aan gedaan wordt.... En een stille tocht zo nu en dan is niet genoeg!!!
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Maarre...dit is toch de regering die JIJ gekozen hebt? |
Nee miss P, ik zat toen in UK, en vond het niet helemaal rechtvaardig om mezelf te gaan bemoeien met zaken in een land waar ik op dat moment politiek gezien nix vanaf wist!