Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > klassiska ringsignaler till mobben???
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

visste inte heller det

Last edited by dj_hysterix on Nov-18-2002 at 15:55

Old Post Nov-18-2002 08:46  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Jag har aldrig testat och har inga planer på att testa stanna uppe i några maratondygn. Däremot kan jag tipsa om att istället för att dricka rent vatten ska man försöka lite då och då trycka i sig lite sportdryck typ Pripps Energy eller Powerade och liknande. Dessa innehåller till skillnad från tidigare nämnda Red Bull och andra energidrycker inte koffein och andra lagliga droger vilka lurar kroppen om hur trött man är utan innehåller kolhydrater, salter och i vissa fall grenade aminosyror. Sådant som kroppen behöver tillskott av när den inte får möjlighet att återhämta sig genom vila och sömn.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Nov-18-2002 09:10  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Aendy
Jag har aldrig testat och har inga planer på att testa stanna uppe i några maratondygn. Däremot kan jag tipsa om att istället för att dricka rent vatten ska man försöka lite då och då trycka i sig lite sportdryck typ Pripps Energy eller Powerade och liknande. Dessa innehåller till skillnad från tidigare nämnda Red Bull och andra energidrycker inte koffein och andra lagliga droger vilka lurar kroppen om hur trött man är utan innehåller kolhydrater, salter och i vissa fall grenade aminosyror. Sådant som kroppen behöver tillskott av när den inte får möjlighet att återhämta sig genom vila och sömn.

hmm satt just å funderade på hur dessa fungerar...kan ju vara ett tips att om man stannar uppe länge dra någon sådan mellan varven.....typ en per timme eller varannan timme eller något

själv ska jag till dreamhack nästa vecka och som den inbitne lanare jag är blir det lite sömn mycket spela

batteries not included.

- dave

Old Post Nov-18-2002 16:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > klassiska ringsignaler till mobben???
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID from DJ before Nick Warren Live @ La Rocca 19-12-09 [2010] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackResistance D - Darkside [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:58.

Forum Rules: