Eg niet!!
Tegen die tijd ben ik al in partyheaven,kijk ik op jullie neer met een big Wappie-smile want daar mag je non-stop wappie zijn,en bounce ik met al de "after"partyppl de wolken over,vet onweer gaan we maken voor jullie!
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Nov-21-2002 20:11
Three 'O Three
Lekker raggen
Registered: Mar 2002
Location: Rotterdam (Posse), Holland
Ja oke, vette fantasie heb je
Verder gaat het wel Donna??
___________________
Nov-21-2002 20:36
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Men zegt dat het leven pas ECHT begint na de 40... zal mij benieuwen...
Nov-22-2002 02:33
Teal'k
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2000
Location: Eindhoven
mij ook
Nov-22-2002 10:35
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
Na de 40?,gaat t nog heftiger worden dan? Nah tegen die tijd bestel ik een zooi geraniums en ga der lekker veilig achter zitten
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Nov-23-2002 06:34
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Donna
Na de 40?,gaat t nog heftiger worden dan? Nah tegen die tijd bestel ik een zooi geraniums en ga der lekker veilig achter zitten
nee nee.. dan ga jij lekker op de kleinkinderen passen, zodat jouw zoontje(s?) ook lekker kunnen doorfeesten tot hun pensioen
whehe
Nov-23-2002 11:39
T.H.C.
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Nederland, E'de
quote:
Originally posted by New Wave
Is het geen leuk idee om met de hele meut om 19:00 af te spreken in Amsterdam en dan effe bakkie eten ofzo?
We zijn toch allemaal in de buurt, jullie bij de HMH en ik en de rest bij NDSM Dockland warehouse.
Goed plan! wij gaan ook wel mee eten.
Nov-23-2002 11:53
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
I'm probably there, with my friend.. if I find a place to stay...
cant stand the crappy parties in sweden anymore
___________________
Tom Cloud - Told You So
Nov-23-2002 14:04
Holden Forevah!
tranceaddict in training
Registered: Nov 2002
Location: Leiden, Holland
niet echt super
Jezus wat een bagger-lineup zeg. Alleen Astrid en John the Dentist kunnen ermee door. En als ie eens een goed dagje heeft misschien ook Marco V, maar met de rest maak je me echt niet happy .
___________________
Every special night I wonder, why do days exist again?
Number one song ever!!! : Accadia - Into the Dawn (James Holden Remix)
Nov-23-2002 15:07
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
Location: Earth
me heeft zn kaartje ook binnen
Nov-23-2002 15:21
Teal'k
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2000
Location: Eindhoven
Ik ga toch niet, geld problemen enzo.. jammer had toch weer een keer zin om flink te
ghehe.. volgende keer beter
Nov-24-2002 16:27
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ja joepie, spreken we met de hele meut af. Lekker gezellig winkelen enzo en lekker eten en daarna dansen op goeie beats. Al zal het afscheid rond een uur of 21:00 zwaar zijn. Want je weet afsxheid nemen is nou eenmaal moeilijk. Wat word dat een fantastische dag!!!!
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***