 |
|
|
|
 |
oDrori
howdy

Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
|
|
|
Dec-01-2002 11:55
|
|
|
 |
 |
nesher
Flying Tranceaddict

Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal
|
|
|
אחים שליייייייייייייי
הייתה מסיבה טובהההההההההה, לאללה
נהנתי אחוש-שרמוטה, וכל החברים שלי , שבהתחלה פחדו שייצא חרא, אתה לא יודע כמה הם מודים לי , כל שניה!!!
הייתה מסיבה פשוט טובה לאללה
בדיוק כמו שצריך , בהתחלה קצת
Mtv. לאט לאט, מוזיקת דאנס כוסיות
ואז טראנס מפציץ , ואסף אחשלי
הסט שלך היה אחוש מפציץ , ומתאים לאללה
בקטע ששמת את הפלוטליכט, חשבתי אני מת , איזה מתאים זה היה
התחרפנתי שם
נמרוד אחי, מצטער על מה שקרה
כבר מה ששמת היה טוב, והלך יפה
והבן-זונה הוריד אותך , גם ככה החברים שלי לחצו עליי ללכת בגלל שצריך לנהוג לחדרה וזה לא קל
חיכינו כל-כך לאיקרוס אתה לא יודע, אולי ראית את החבר המסטול שלי בא
אליך לעמדה ומזיין תמוח, איקרוס , איקרוס, חחחח
אבל לא נורא, היה שווה לאללה
ואסף , שכחתי להגיד לך מזל טוב אתמול , אז אני אומר לך עכשיו
מזל-טובבב גברררר

*edit*
משום מה חשבתי שהייתה לך יומולדת , אבל הסתכלתי עכשיו בהזמנות, זה אסף אחר בכלל
לא נורא
=]
___________________
|
|
Dec-01-2002 12:02
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:12.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|