|
|
|
|
 |
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
|
|
|
Nov-12-2003 22:55
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003
|
|
|
Hmm, pinsamma saker..får funderar lite...
Kommer bara på en just nu.. lite konstig grej..
Iaf, jag och en kompis är på väg nånstans, kommer inte ihåg vart. Så ser vi till vår milda förskräckelse att vi är försenade! Hujeda mig utropar vi och börjar kuta allt vad vi kan. Tyvärr hade jag korvstoppat en hel del mat strax innan, så naturligtvis fick jag "håll" (hoppas det är förstått, kanse är nått slang, ingen aning, iaf när man får ont i sidan typ av när man springer).
Måste upplysa min polare om det, tänkter jag. MEN, av nån outgrundlig jävla andledning skriker jag följande:
STANNA, JAG HAR STÅND!!!
svinhögt verkligen... jag dog...omghi2u typ..

insignificant cor member alliance
|
|
Nov-13-2003 18:41
|
|
|
 |
 |
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
|
|
|
hahah.. var helt uttråkad tills jag läste ordet stånd.. tänk vad lite det krävs för att uppmuntras..
|
|
Nov-13-2003 22:24
|
|
|
 |
 |
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002
|
|
|
Nov-13-2003 22:33
|
|
|
 |
 |
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002
|
|
|
ERhm... en pinsam sak från mig då...
När min dåvarande flickvän skulle sova över hos mig för första gången (ca 2 år sen), jag bodde fortfarande hemma och det var nog.. söndag tror jag.
Iallafall, mitt under natten vaknar min flickvän utav att jag för "ett jävla oväsen" om mig.. jag rör på mig och så.
Så hon lyfter på täcket och märker till sin stora förvåning att jag ligger och onanerar... i sömnen...
Tror ni hon väcker mig och berättar?
Nej, hon frågar mig (som naturligtvis inte är i mina sinnens fulla bruk) om jag är vaken, varpå jag tydligen svarar "- ja, jag ska bara stänga av här först."
ergm.. när hon sen berättar detta för mig så håller jag på att dö, hon tyckte det var roligt, eftersom man inte brukar göra så.. direkt... eller?
När jag sen säger detta till min kompis (i största förtroende) så börjar han också skratta... och sen så småningom vet hela Alvesta om det eftersom min smarta vän råkade berätta det för en på sitt jobb (där typ 70% av alla unga jobbar)..
Lyckligtvis har jag inte fått några öknamn efter denna händelse...
oj, vad mycket pinsamt jag kom på nu ... erhm .. jag är rätt pinsam av mig kan jag säga. usch..
Typ tappa tallrikar, snubbla, ha sönder saker osv osv ... det är jag bäst på.
|
|
Nov-13-2003 22:42
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003
|
|
|
Nov-16-2003 15:48
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 06:43.
Forum Rules: