|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
was ik vandaag op een hardcorefeessie, en onder dat gerag op die gitaren maar ff langs de cd-tafels gelopen... stond daar toch ineens een vinylbak
dus ik daar ff in neuzelen, kom ik tot m'n stomme verbazing dit tegen:
Magnusson arrived from fjornebo - mary go around - the Armin van Buuren remixes
heb nummer 1x gehoord (van een cd), eigenlijk niet het sterkste werk van Armin, maar ik kon het toch niet laten um te kopen, volgens mij weten nl. niet zoveel mensen van het bestaan van deze plaat (uitgekomen uit vrij onbekend label)... stonden dr nog 8 of zoiets , anywayz, m'n tweede vinyl is een feit .
zal um morgen es bij dubbink gaan luisteren oid, hopen dat het wat is, zo niet, ach, boeiuh.
|
Dec-15-2002 01:55
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
was ik vandaag op een hardcorefeessie, en onder dat gerag op die gitaren maar ff langs de cd-tafels gelopen... stond daar toch ineens een vinylbak
dus ik daar ff in neuzelen, kom ik tot m'n stomme verbazing dit tegen:
Magnusson arrived from fjornebo - mary go around - the Armin van Buuren remixes
heb nummer 1x gehoord (van een cd), eigenlijk niet het sterkste werk van Armin, maar ik kon het toch niet laten um te kopen, volgens mij weten nl. niet zoveel mensen van het bestaan van deze plaat (uitgekomen uit vrij onbekend label)... stonden dr nog 8 of zoiets , anywayz, m'n tweede vinyl is een feit .
zal um morgen es bij dubbink gaan luisteren oid, hopen dat het wat is, zo niet, ach, boeiuh. |
lol,die plaat had ik een jaar geleden op promo gekregen,was de grootste teleurstelling ooit,vage mellow club meuk,totaal niet wat je verwacht van armin
|
|
Dec-15-2002 13:41
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:46.
Forum Rules: