|
Re: mail
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
Hallo ID&T mensen,
Jullie zijn er in geslaagd een groots feest als Sensation met een grootse reputatie naar de kloten te helpen. Ik dacht altijd dat het op dit soort feesten om de muziek ging en niet om de show, shows hou je maar in de ahoy bij Frans Bauer ofzo, maar niet rondom een trance-feest, zo gaat de scene nog meer kapot dan al het geval is.
De line-up is ook bijzonder droevig mensen. Buitenlandse dj's kunnen ontbreken, dat is nog tot daar aan toe, maar om dan iemand als Roog (no offence) te laten openen op the mainstage..nee, dat gaat mijn pet ver te boven.
Als je werkelijk van trance houdt, dan ga je niet zo een feest geven en dan kondig je het niet op deze manier aan (via TMF nota bene). Mijn vertrouwen in jullie is werkelijk zwaar gedaald en ik hoop niet dat dit de lijn is voor de toekomst. |
iedereen moet deze mail naar id&t sturen want dat is het effectiefste!!!!!!!!!!!!!!!pleaazzzzzzzzzzz
later
michiel
I was five and he was six, we rode on horses made of sticks, he wore black and I wore white, he would always win the fight, bang bang. He shot me down, bang bang, I hit the ground, bang bang, that awful sound, bang bang, my baby shot me down...
Dominik Eulberg - Flora & Fauna
|