|
| quote: | Originally posted by itamarsan
דווקא זה ביטוי בן זונההה זה חברה של אחי לימדה אותייי |
טוב איתמר זה מתחיל לעצבן אז............
תגיד כבר את הביטוי המזדיין שלך ינעל רב רבאק!!!!
זהו
הוצאתי הכל החוצה
ועכשיו - איתמר, אתה מוכן סוף סוף להפסיק לתאר לנו את הביטוי ולהגיד אותו כבר??? 
___________________
Last edited by HyPeRSoNiC on Dec-19-2002 at 22:54
|