Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > God jul!
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kamelen
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002
well firar inte jul men hoppas ni alla haft en bra jul iallfall

Old Post Dec-26-2002 04:51 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

klart, jag kan itne klaga på det jag fick, men ändå.

Old Post Dec-26-2002 15:30 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

GRATTIS till Dioxys

Du fyller år idag om inte jag minns fel som du nämde på sidan 3

Själv har jag namnsdag idag

.../ Stefan aka Steve

Old Post Dec-26-2002 21:17  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

grattis båda 2

Old Post Dec-26-2002 21:18  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

tackar tackar!

Old Post Dec-26-2002 21:59 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Julen ÄR en tid för omtanke och kärlek. Det blir vad man gör det till... Julen i sig är inte skit, det är sverige som är skit. Och förresten, för dom som inte vet så hörde jag häromdan att dom hemlösa får mer mat än dom kan äta just runt jul bara för att folk är så snälla. Härbärgerna har juh speciella serveringar med julklappsutdelning till alla hemlösa också. många hemlösa äter för mycket just under julen. Påstår verkligen inte att dom har det bra. Men julen är en tid där dom (i förhållande till övrig tid) har det jävligt bra!

Själv tycker jag precis som många andra att julen har blivit så materialistisk, synd. För det ska handla om att man verkligen har nånting som man _vill_ ge till en annan person. Inte att man känner sig tvingad att springa och julhandla till släktingar som man knappt träffar egentligen.

Jag älskar t.ex att köpa juklapp till eventuell flickvän, eller i år hitta jag asjysst julklapp till brorsan. Så att jag bara längtade tills jul för att se när han öpnnade den.... det är SÅ det ska vara.
Julstämning för mig är fan inte att sitta med bara släkten och vara social. Även fast jag älskar min släkt liksom. Skönt att få träffa dom. Men jag vill égentligen helst vara med folk jag trivs med normalt och ta det lugnt liksom. Ge varandra små presenter och bara må bra.

Old Post Dec-27-2002 01:07 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

word up mind.....jävligt bra sagt....fast personligen så tycker jag att släktingarna e viktiga också....e skönt å ha en träff som blir ganska spontan å inte bara koncentrerar sig på själva träffandet....men sen har jag ju alltid haft det så så de e klart att man kanske uppskattar det mer då...e ju tradition i min familj osv

sen har vi en annan grej som gör själva julklappsutdelningen lite mer bortdragen från själva det materialistiska....alla skriver verser till julklapparna...det ligger nästan mer vikt på själva verserna än klapparna hos oss, de e rätt kul

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-27-2002 01:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fairlayt
tranceaddict in training

God trance jul på er allesammans

Mindshooter: Djävligt vettigt show du gjorde för oss i Norrköping den 20e

/Fairlayt

Old Post Dec-27-2002 17:22  Sweden
Click Here to See the Profile for fairlayt Click here to Send fairlayt a Private Message Visit fairlayt's homepage! Add fairlayt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

GOD JUL på dig

Old Post Dec-27-2002 17:44  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

God Fortsättning

Old Post Dec-27-2002 18:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > God jul!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackName this remix of Amber - Anyway [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMark Norman - "Total Seduction" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:12.

Forum Rules: