Originally posted by MoSH_MaN
לדעתי טיאסטו עדיין גדול אבל בוא נעזוב את זה
ברגע ש
Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tisto Remix)
יקח את שיר השנה תשתקו
אני איתך אח שלי
___________________
Dec-25-2002 18:19
elad11
Rivera Addict
Registered: Jan 2001
Location: Israel
סורי אבל קטע אחד לא יקבע שהוא היה טוב השנה
לא שזה קרוב בכלל לקטע השנה מבחינתי.......
אבל אין לי שום דבר נגדו השנה.....הוא נחלש אבל עדיין נשאר טוב..
___________________
<<< elad11 >>> Layo & Bushwacka - Love Story (Original Mix) .מומלץ בחום -----------
Dec-25-2002 18:28
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ורועי אם אתה עדיין לא קלטת
magik muzik = tiesto
זה כן הוא........
אתה היית באותה דעה שלי שזה לא הוא!!
אני די בדוק על זה שקראתי אז שהוא עוזר בהפקות אבל זה לא רק הוא
ות'אמת אני ישתוק פה רק אם ג'יימס הולדן יקח את אומן השנה
כי אף אחד לא מכחיש שסאוט'רן סאן טראק מצוין
לא שיר השנה מבחינתי אבל עדיין תותח
חוץ מזה גם לגרועים יש יציאות וגם לטובים יש נפילות
אז זה שיש לו אחד תותח לא אומר אוטומטית שהוא תותח
___________________
.
Dec-25-2002 19:36
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
רוצה שמות של שירים גדולים אחרים שהוא עשה השנה?
תראה אתה לא אוהב פרוג האוס
אתה לא חושב ככה
אני חושב שג'יימס פשוט מדהים
אתה לא,אז יופי שמור את זה לעצמך אל תעשה הכללות
אפילו אם רק אני חושב ככה
זה הדעה שלי
ובקשר למגיק מיוזיק
אני יודע חשבתי
אבל ביררתי והבנתי שטעיתי
ואני מקווה שגם אתה תודה בטעות
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Dec-25-2002 20:14
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ובקשר למגיק מיוזיק
אני יודע חשבתי
אבל ביררתי והבנתי שטעיתי
ואני מקווה שגם אתה תודה בטעות
אני יודה בטעות אם אני יראה
כי אני זוכר שאז ראיתי שאומרים שזה לא הוא והוא רק עוזר...
יש לך לינק בשבילי שיוכיח לי?
___________________
.
Dec-25-2002 20:20
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
זה הלייבל של טיאסטו ומין הסתם יש לו את הזכיות על שם.......
ופשוט הלכתי וגם שאלתי כל מיני אנשים ב
Ivibes , Trance.nu
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Dec-25-2002 20:31
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שמע לא יודע איזה מין הוכחה אתה צריך אבל.....
זה הלייבל של טיאסטו ומין הסתם יש לו את הזכיות על שם.......
ופשוט הלכתי וגם שאלתי כל מיני אנשים ב
Ivibes , Trance.nu
אוקיי אחי אם עשית עבודת בירורים אז אני יסמוך על זה
....
תודה
___________________
.
Dec-25-2002 20:35
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
אין בעיות
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Dec-25-2002 20:38
Vortex_SA
universal tranceaddict
Registered: Jul 2002
Location: rehovot
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מה זה תכיר בעובדות!?!?
בחיית תפסיק להתנשאות
כאילו אתה מלך שיודע הכל
זה שכאן לא ממש אוהבים אותו לא אורמ כלום
לדעתי הוא מספר אחד השנה וזהו
אז אל תשחק לי אותה מבין גדול
ואגב טיאסטו ממש אבל ממש לא אכזבה
הוא הביא שנה ממש גדולה.......הוא פשוט גדול
וורטקס ששכחתי איך קוראים לך
בוא תגיד לי את הסגנון של
01-lemon8-new_york_new_york__out_of_the_sanctuary_mix
ואז נתפשר
כשאני ישמע אני יגיד לך אחי, טראקים רצים פה ממש לאט עד שמגיע אליי משהו... זה הולך ככה, יש לי טראקים או מאתמול או מלפני חודש או חודשיים, אין באמצע
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
מצטער שאני נסחב על זה אבל
Magik Muzik =/= DJ Tiesto
מדי פעם אני מניח שהוא עשה את זה לבד אבל בימינו אלה זה בד"כ מפיק וטיאסטו מפיק משגיח. סורי מוש אבל את זה שמעתי מטיאסטו בכבודו, עם כל הכבוד לאייוייבס וטראנס.נו
Originally posted by oDrori
מצטער שאני נסחב על זה אבל
Magik Muzik =/= DJ Tiesto
מדי פעם אני מניח שהוא עשה את זה לבד אבל בימינו אלה זה בד"כ מפיק וטיאסטו מפיק משגיח. סורי מוש אבל את זה שמעתי מטיאסטו בכבודו, עם כל הכבוד לאייוייבס וטראנס.נו
ידעתי שצדקתי!!!!!!!!!
תודה עודד...
___________________
.
Dec-26-2002 13:45
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מה זה תכיר בעובדות!?!?
בחיית תפסיק להתנשאות
כאילו אתה מלך שיודע הכל
זה שכאן לא ממש אוהבים אותו לא אורמ כלום
מסכים במאה אחוז
מתי תפסיקו עם הוויכוחים של הילדים הקטנים
זה עניין של טעם ...
קיצר ומייק בכלל סגנון שונה אין קשר ...
quote:
Originally posted by Sniper
תאמת שסקוט השנה אותי אישית ממש ממש איכזבב
שנה שעברה היתה לו שנה פיי 1000000 יותר טובהה
מסכים
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בוא נתחיל מזה שאני לא מתנשא פה אלא אתה
אתה זה שחושב שהוא יודע הכל ומשחק לי אותה
זה שכאן לא אוהבים אותו אומר הרבה
תראה לי מקום שהרוב חושבים שהוא אומן השנה ואני יסכים איתך
עד שדעת הרוב לא תהיה איתך אל תהיה שחקן וזהו!!
רועי אני מצטער שאני תוקף אותך אבל לפעמים אתה אשכרה טמבל ...
הוא בסך הכל אמר שלדעתו הוא המפיק של השנה והביא לך עליו מידע
וטראקים - מה אתה רוצה מהבן אדם ?
מה הקשר ל- אל תהיה שחקן ?
טוב אני לא יכנס לכם במריבות המעפנות שלכם ...
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני חושב שזה צריך להיות ברור מעליו
גם אני ...
quote:
Originally posted by oDrori
טיאסטו לא אוהב יותר קלאב... טיאסטו עכשיו פרוגרסיב אדיקט בעצמו... או טק אדיקט או וואטאבר. זה יהיה רק צעד נכון לעושת את המוזיקה שהוא אוהב לא?
טיאסטו איכזב אותי שהוא אמר את זה ...
אני זוכר ראיונות מפעם שהוא קוטל את הפרוגרסיב אחושרמוטה !
הוא אומר שזה מוזיקה למסוממים בלי הבנה מינימלית בתחום האלקטרונית
עם ביטים פשוטים בלי לחן שדופקים ת'ראש !
וזה אשכרה ציטוט
זה מאמר דיי ידוע שלו - איך אלוהים יודע הוא פתאום עבר ...
לא שאני שונא מה שהוא עושה עכשיו אבל בכל זאת טיאסטו היה טוב
מאוד במה שהוא עשה - הוא הוכיח גם את עצמו בגיוון באלבום
סולו שלו שהוא פשוט עננק לדעתי ...
אין - אלבום תותח פשוט ...
ואני זוכר ראיון עם טיאסטו עוד מזמן שהוא אומר שם על
מאג'יק מיוזיק וכמה שהוא משקיע ברמיקסים האלה
דיברנו על זה כבר - מג'יק מיוזיק זה טיאסטו
גם אם יש אנשים שעוזרים שזה קורה בכל טראק שאיי פעם יצא ...
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ברגע ש
Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tisto Remix)
יקח את שיר השנה תשתקו
אין מה להגיד פשוט טראק ענננק
באמת נראה לי זה יהיה טראק השנה
בכל מקרה סופ"ש הזה אני יתחיל לסדר את ההצבעות אצלנו