|
Re: awwwwwwww
| quote: | Originally posted by Glorie
ja går gärna i kurs..hos dig.
haha, men du e ju grrrrrrrrrryyym Jue... tack va snällt..
tar det mer än 3 min av din tid så behöver du inte jobba på den.. vill inte att du ska lägga ner för mycket tid alltså 
-->>Fullsize<<--
edit: ja kan visst inte se den när ja klickar på länken, men d kanske går att saxa in adressen? ehhhh, dumma browser |
bara att komma hit 
mer än 3 minuter ta det la kanske.. beror på hur snabbt jag jobbar 
men jag har inget annat för mig ändå så det gör inget.
och skall jag göra något så får det la göras riktigt eller 
anledningen till att den inte visas e pga att passagen inte tillåter direkt länkning till bilder, men det fixas lätt med att antingen byta fil ändelse till t.ex. ".txt" eller sätta in ett mellan slag efter .jpg som du har det nu, så jag börjar jobba nu.. kommer tillbaka om en liten stund 
___________________
Daniel
|