|
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
ik heb WEL een goed voornemen: MEER GAAN FEESTEN!!!! oja, en andere vrienden zoeken omdat ik anders in mijn eentje moet bij deze meteen dus een oproep: wie van jullie heeft er zin om met dit arme, hooguit af en toe stiervervelende vogeltje onder de hoede te nemen? 
Ik zal braaf mijn mondje houden en niet etteren. Erewoord (wat is dat?) |
als jij nou datums doorgeeft van die relaxte undergroundfeesten ben ik hier nog wel voor te porren :-) . nexus is nl. het enige 'undergroundfeestje' waar meer TA's naartoe gaan (en ik dus alleen naartoe kan), dus daar blijft het voor mij voorlopig bij , ook omdat dr. Quipers momenteel alleen een stijve tokus krijgt van zn vriendin en hardstyle, die plaatsgenoot van mij feestmanneke af is (voor zover ie dat ooit geweest is) EN ik weet zeker dat als IK met jou op pad ga Frans ook subiet meewil . eventuele bovengrondse (space)feesten ben ik ook voor te porren, daar money per ingang van februari weer geen issue is .
OVERIGENS moet ik het nog wel even kwijt dat ik het een zorgelijke ontwikkeling vind dat half TA om 12 uur op de zaterdagavond op het internet zit i.p.v. in een club/op een feest (denkt terug aan gisteravond )