|
| quote: | Originally posted by Glorie
okej...då ska vi se...
Ang de tre kisar som ska slagga hos mig den sista januari när det är fest i LKPG. Dioxys, Mindshooter å Vizay...
jag har alltså detta till förfogande.. en bäddsoffa (går ju att sova två i den och en luftmadrass... hmm å min egen säng.
det betyder att nån av er måste ta med extra madrass... för ja tänker fasen inte köpa en extra. Eller så sover två i bäddsoffan å en på madrassen så slipper ni, men jaa.. det e ju inte jobbigt precis att ta med sig en madrass och PUMP. min e lite knas ibland.
åsså kommer det bli lite trångt, men det gör ju inget.. ju trängre desto roligare eller nåt... hohoho...
ja, vad ska ni ta med er mer?
LEG/ID (vakterna e STENhårda i LKPG)
Tandborste
och typ manlig duschcreme om ni inte vill låna tjejduschcreme... 
det var väl allt för nu... adress å sånt kan vi klirra sen
ja just.. förfest går ju bra.. hur mycket fest det nu blir eftersom kenny drar vid halvnio... vi andra lär väl smyga dit då också... brahme å fairlayt (my favourites) lirar då tror jag |
låter grymt! jag kan kanske langa med mig en luftmadrass om jag hittar den, annars blir det skavfötters med vizay eller dioxys 
Skulle va kul om det var någon mer i gänget än jag som vill dra dit ett tag innan start för att köa så slipper jag stå alldeles ensam och elda.