Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > fest: Voyage i Linköping
Pages (28): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

hihihi
glorie tar på sig mamma rollen lite

Old Post Jan-13-2003 19:25 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Glorie
okej...då ska vi se...

Ang de tre kisar som ska slagga hos mig den sista januari när det är fest i LKPG. Dioxys, Mindshooter å Vizay...

jag har alltså detta till förfogande.. en bäddsoffa (går ju att sova två i den och en luftmadrass... hmm å min egen säng.

det betyder att nån av er måste ta med extra madrass... för ja tänker fasen inte köpa en extra. Eller så sover två i bäddsoffan å en på madrassen så slipper ni, men jaa.. det e ju inte jobbigt precis att ta med sig en madrass och PUMP. min e lite knas ibland.

åsså kommer det bli lite trångt, men det gör ju inget.. ju trängre desto roligare eller nåt... hohoho...
ja, vad ska ni ta med er mer?

LEG/ID (vakterna e STENhårda i LKPG)
Tandborste
och typ manlig duschcreme om ni inte vill låna tjejduschcreme...

det var väl allt för nu... adress å sånt kan vi klirra sen

ja just.. förfest går ju bra.. hur mycket fest det nu blir eftersom kenny drar vid halvnio... vi andra lär väl smyga dit då också... brahme å fairlayt (my favourites) lirar då tror jag

låter grymt! jag kan kanske langa med mig en luftmadrass om jag hittar den, annars blir det skavfötters med vizay eller dioxys

Skulle va kul om det var någon mer i gänget än jag som vill dra dit ett tag innan start för att köa så slipper jag stå alldeles ensam och elda.

Old Post Jan-13-2003 19:28 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

vi får väll se vad som händer
jag har ingen aning om vad jag gör, antagligen drar man dit då med

Old Post Jan-13-2003 19:29 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
King

japp...hehe, jag får göra mig klar fort.. haha (brukar ju vilja ha flera timmar) hehe...

men d e lugnt...d blir finfint det dära

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-13-2003 19:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
okej...då ska vi se...

Ang de tre kisar som ska slagga hos mig den sista januari när det är fest i LKPG. Dioxys, Mindshooter å Vizay...

jag har alltså detta till förfogande.. en bäddsoffa (går ju att sova två i den och en luftmadrass... hmm å min egen säng.

det betyder att nån av er måste ta med extra madrass... för ja tänker fasen inte köpa en extra. Eller så sover två i bäddsoffan å en på madrassen så slipper ni, men jaa.. det e ju inte jobbigt precis att ta med sig en madrass och PUMP. min e lite knas ibland.

åsså kommer det bli lite trångt, men det gör ju inget.. ju trängre desto roligare eller nåt... hohoho...
ja, vad ska ni ta med er mer?

LEG/ID (vakterna e STENhårda i LKPG)
Tandborste
och typ manlig duschcreme om ni inte vill låna tjejduschcreme...

det var väl allt för nu... adress å sånt kan vi klirra sen

ja just.. förfest går ju bra.. hur mycket fest det nu blir eftersom kenny drar vid halvnio... vi andra lär väl smyga dit då också... brahme å fairlayt (my favourites) lirar då tror jag

jag kan släpa med mig min luftmadrass....har ganska stor vana av att sova på den efter diverse basketresor osv så de e inga problem alls

kanon att du kan upplåta plats glorie

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-14-2003 10:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Vizay
jag kan släpa med mig min luftmadrass....har ganska stor vana av att sova på den efter diverse basketresor osv så de e inga problem alls

Kanon att du kan ta med dig luftmadrass, och asjysst av Glorie som låter oss sova över, verkligen assjysst!!!

Old Post Jan-14-2003 14:11 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

quote:
Originally posted by Vizay

japp ja vet väl eftertraktade platser ni får kan ja säga..

quote:
Originally posted by Mindshooter
och asjysst av Glorie som låter oss sova över, verkligen assjysst!!!

ja e sjukt snäll heheh (fan vad ja brer på) hhohoho
illa..

men iaf.. så ligger festlokalen på gångavstånd från där ja bor.. ja ser den från mitt fönster soft va? Vizay, ja tror du måste signa upp dig på TC att du ska gå på festen. ja har frågat varför men inte fått något svar.

sen e det bra om ni har käkat innan ni kommer hit, för ja antar att ni kommer runt sju-åtta på kvällen? ja orkar inte laga mat.. det finns en grillbar i mitt hus så ni vet, som har öppet till 22 eller nåt.

aa å just det.. stora badlakan har ja inte så det räcker så ni får kanske ta med en handduk me.

När planerar bilen gå tillbaka till sthlm på lördan då?

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-14-2003 15:18  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Glorie När planerar bilen gå tillbaka till sthlm på lördan då?
Jag sticker innan grabbarna har vaknat neee

Vizay är redan uppsignad om inte jag minns fel sen ganska långt tillbaks... nån månad iaf

Jag måste väl ta å höra med den jag ska sova över så jag har det klart... känner flera som bor i Linköping...

Vet nu att stället tydligen heter Skylten... men dom var inte så smarta i sitt utskick eftersom det inte står med en adress, men man får väl söka efter det på nätet :-P Ungefär som jag säger att jag ska ha fest i Ladan i Väsby... ungefär bara Dioxys som skulle veta det här...

.../ Steve

Old Post Jan-14-2003 15:40  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

hmm....skylten e ett klassiskt ställe i LKPG å alla LKPG-bor vet vart det e

det ligger ett industriområde bakom resecentrum och där ligger det.. cirka 100 meter från där ja bor eller nåt.

ska du köra till stället från dem du bor hos alltså? ja tror det e smart om du parkerar bilen där ja bor eller nåt...(vart det nu finns plats...de brukar va upptagna här)
att köra dit me bilen kan va lite trixigt.. ja vet själv inte exakt hur man kör...(men det beror endast på att ja inte känner till stan så bra)

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-14-2003 15:46  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Det är det som är så fult... dom kan ju inte ta för givet att man vet.... om man ska veta ska man alltså vara Linköpingsbo... men siten är ju nationell och internationell så.... helknas

Jag kommer kolla upp på egen hand för att kolla vilken vän jag har som bor närmast.... jag kommer ju inte köra dit, en av anledningarna varför jag vill sova över och inte köra hem efteråt är för att kunna ta ett par järn...

Old Post Jan-14-2003 16:03  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

ok du menar innan dÅ? för där inne e det ju alkoholfritt.

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-14-2003 16:08  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
ok du menar innan dÅ? för där inne e det ju alkoholfritt.
Det förstog jag eftersom det är 16 års åldersgräns... men jag tror ingen gnäller om man har ett par bira i fickan... ingen som gjorde på förra TC festen...

Old Post Jan-14-2003 16:14  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > fest: Voyage i Linköping
Post New Thread    Post A Reply

Pages (28): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacka track from penthouse party zandvoort 2007 [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRank 1 - "Symsonic" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:49.

Forum Rules: