Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dit is wat ID&T zelf denkt over Sensation
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally e-mailed by Eric Keyer:

Nadat we het event beter voor ogen kregen kwamen we vervolgens tot de conclusie dat het voor Sensation op zich zelfs beter was om alleen Nederlandse artiesten te boeken. Er staan namelijk 40.000 mensen in de ArenA die allemaal willen dansen. Wat vorig jaar bij ons opviel was dat een groot deel van de bezoekers het helemaal niet belangrijk vond dat Sven Vath of Carl Cox stond te draaien, zolang de muziek maar top was. Daarnaast viel het publiek tijdens "de grote buitenlandse namen" zelfs een aantal keren totaal stil en bij Tiesto en Jean is dat niet gebeurd!!!

Wat hij dus bedoelt is dat er bij Sensation, mede door de naamsbekedenheid (lees: het is een té commercieel feest geworden), er gewoon heel veel mensen komen die geen kont van electronische muziek af weten en dus ook helemaal niet geïntereseerd zijn in dj's als Sven Väth en Carl Cox... die muziek van hun is namelijk niet altijd even toegankelijk. Daarom is het gewoon veel slimmer om dj's neer te zetten die veel toegankelijkere muziek draaien: Jean, Rank 1, Marco V, Roog..
Dus zo onbegrijpelijk vind ik die actie niet van ID&T. En wat dan nog als ze van dit feest een feest willen maken waar de muziek en dj's niet op plaats 1 komen!? Er zijn genoeg andere (sommige door ID&T georganiseerd) feesten waar dat WEL het geval is! Nou dan ga je daar toch lekker heen... dus ik snap de commotie niet zo eigenlijk.

Old Post May-14-2001 22:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

ennu..ik wil nog ff toevoegen dat ik die pop vorig jaar wél heel vet vond! op en gegeven moment kreeg ik één van die armen door die zo op en neer ging, en ik heb er volgens mij wel een half uur naar gestaard, me af te vragen wat dat nou eigenlijk was! vàààààg!

Old Post May-14-2001 22:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

nou ja genoeg commotie omdat het vorig jaar echt een toppertje was door de dj's en het dit jaar een gewoon zware kut line up is...

Ja die erik is duidelijk een marketing man...

Old Post May-14-2001 22:57  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Obi
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2001

Als eerste wil ik even zeggen dat deze reactie persoonlijk is, en dat ik op dit moment niet vanuit ID&T praat.
--------------

Nou nou... wat een liefhebbers hier zeg... Ik heb het gevoel dat hier erg veel meelopers rondhangen, aangezien er eentje is die een reactie post met een overheersende ontevredenheid, en de rest gaat keihard mee. ->

"Oh, wacht.. de anderen vinden ID&T een commerciële rotorganisatie..? Dan moet ik dat ook vinden" en zo begint het geblaat.

Dat jullie met z'n allen niet naar Sensation gaan stemt mij tot enorme blijdschap, omdat dit niet de motivatie is waarmee wij onze bezoekers zien. Aan de andere kant toch jammer eigenlijk, ik had jullie graag het tegendeel van de vermoedens willen bewijzen met het feest dat te komen staat. Maar jullie gaan vast ook wel kijken naar de live uitzending op TMF, kunnen jullie met eigen ogen zien wat jullie missen.

Verder nog even een paar puntjes van onjuistheden die mij nog bijstaan:

TMF is GEEN medeorganisator, TMF is een mediapartner. Dankzij TMF kunnen wij een erg goede registratie van het evenement maken, zodat er een kwalitatief hoogwaardige DVD gemaakt kan worden, en dat het live uitgezonden kan worden op TV. Buiten de TV commercials die zij voor ons verzorgen houdt verder de band op.

Eric Keijer is NIET iemand van de marketing. Nee, hij is de projectmanager van Sensation. DWZ, hij is de baas. Hij bepaald van het begin tot het einde wat er met Sensation gebeurt.

Ik zal hier wel weer mee ondergeflamed worden, maakt mij niet zoveel uit moet ik zeggen.
Ik wens jullie allemaal in jullie hutjes in de bossen (jullie doen toch niet aan commerciële dingen..? Da's het enige wat dan over blijft) een fijne voortzetting, en ik hoop dat jullie ooit de handen samen slaan en je eigen feest organiseren. Zul je merken dat je nooit iedereen tevreden kan houden.

Nog even één quote om jullie even te wijzen op een belangrijke factor die de dance heeft gemaakt tot wat het nu is:

quote:
It's about music!!!
Not one music style is better as the other,
Not one music style is more truly than the other,the whole thing is based on respect.
It's all about respect, respect to the music, respect to the Dj's !
respect to the crowd and respect to each other. it's all music, music never seperate people!

[carl cox/sven vath, loveparade "99]

Old Post May-15-2001 21:17 
Click Here to See the Profile for Obi Click here to Send Obi a Private Message Visit Obi's homepage! Add Obi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur

Registered: Jan 2001

waarom is de 'music' niet op nummer 1 dan bij sensation, deze quote past niet bij sensation, want daar gaat het om de show erom heen een niet de 'music'

Old Post May-16-2001 10:20  Croatia
Click Here to See the Profile for Nastra Azzurro Click here to Send Nastra Azzurro a Private Message Add Nastra Azzurro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vinyl Boy
Supreme tranceaddict

uhm, aangezien ik uiteraard niet onder wil doen voor Obi's verwachtingen zal ik ff blaten:

Ik vroeg me af of Obi een ware trance liefhebber is of alleen de scene ten onder wil doen gaan onder het mom van "dance wordt mainstream". Dance wordt mainstream GEMAAKT ja, door de commercie en door een feest als sensation wordt het er allemaal niet minder commercieel op.

Persoonlijk ben ik gewoon teleurgesteld in de line-up ivm die van vorig jaar, toen was het namelijk wel super, verder heb ik niks tegen ID&T en ook draag ik gewoon mijn eigen mening uit. Ik ben ook niet van mening dat ID&T alleen maar winst zou willen maken, dat argument vind ik zelf ook nergens op slaan. Wat kan mij het boeien als een organisatie winst wil maken, als het feest maar goed is. Lees: als de muziek maar goed is.

En wat betreft feesten in hutjes op de hei: als jij het zo stelt, dat we daarheen moeten omdat we niet naar commerciele feesten willen, dan worden wij daarheen verdreven. Hoewel ik niet geloof dat alles commercieel is hoor, want Dutch Dimension bijvoorbeeld was toch echt niet uitverkocht.

Ik ben uitgeblaat, ik wacht op repliek van mijn medelammeren/schapen of van herder Obi.

Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day

Old Post May-16-2001 10:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Vinyl Boy Click here to Send Vinyl Boy a Private Message Add Vinyl Boy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dwingo
RebelChild

Registered: Nov 2000

Aan de line-up van Sensation zit toch nog 1 klein plus puntje, maar daar zullen de meesten het niet met me eens zij:

Joost van Bellen draait... Voor diegenen die ook van 2Step houden een goede zaak, voor de rest waarschijnlijk rampzalig. En gelijk hebben jullie. van Bellen hoort thuis op feestjes als Dance Valley (in een tentje ergens apart en afgelegen), niet op feestjes als Sensation.

Old Post May-16-2001 18:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dwingo Click here to Send Dwingo a Private Message Visit Dwingo's homepage! Add Dwingo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Dwingo
van Bellen hoort thuis op feestjes als Dance Valley (in een tentje ergens apart en afgelegen

heeeeeeeeeeel erg afgelegen....

Old Post May-16-2001 18:46 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Robvef
Bring That Beat Back!!!

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Dwingo
Van Bellen hoort thuis op feestjes als Dance Valley (in een tentje ergens apart en afgelegen), niet op feestjes als Sensation.

Waarom hebben ze hem dan geboekt??? Nou ja. Hij draait niet op de mainstage. Stel je dat eens voor Van Bellen op een feest als Sensation o.i.d. op de mainstage. Oei, dat wordt wennen.

Old Post May-16-2001 18:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Robvef Click here to Send Robvef a Private Message Visit Robvef's homepage! Add Robvef to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by Obi
Als eerste wil ik even zeggen dat deze reactie persoonlijk is, en dat ik op dit moment niet vanuit ID&T praat.
--------------

KNIP!!!!!!!!!!

Beste Obi,

Het is gewoon een enorme schok geweest om de line up te horen. Ik bedoel iedereen verheugde zich erop damn mensen waren er al helemaal klaar voor het feest van het jaar ik zelf wist niet wat ik er mee aan moest jtsja roog is nou niet echt mijn ding jean ook niet na rank 1 prima marco v ook michel de hey nooit live gezien. Toch ben ik nu gematigd erg gematigd ik ga wel maar mijn zin in het feest is 50% gedaald ik ga wel heb ik vandaag besloten.

Maar jullie hebben wel een hele discussie op gang gebracht op kremlin forum/ta forum/start2dance/tweakers/fourm van slam en de meningen verschillen maar om eerlijk te zijn ben ik voor 1 ding bang........

dat er mensen komen die alleen maar komen om te zeggen dat ze er geweest zijn mensen die superstrings(videoclip) hebben gezien en helemaal hotel de botel zijn. Dat dus de sfeer anders zal zijn?? vechtpartijen hmm zou best kunnen. de muziek maak ik me niet eens zo druk over.
Om eerlijk te zijn gaat het deze keer een nog groter risico worden voor jullie denk ik.
uitverkocht zal het wel worden maar we will see

i'm part of the night...will you???

Old Post May-16-2001 18:59  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Ik weet wel zeker dat er "touristen" komen op sensation.

Krijg je dit gesodemieter:

"heeeeeyyyyy ik ben naar Sensation geweest"

vond je de muziek goed?

"neee ze hadden beter R&B kenne draaien".......

Dus bang zijn hoeft niet, ze komme toch wel..
En daarom heb ik er ook voor gekozen om niet te gaan.
Het wordt denk ik geen sfeer, beetje houterig.....
stijfies.......ofziets LOL

En om die line up stond ik zeker niet te springen........als die gasten club gaan draaien (het zijn club-dj's) dan wordt het de gaarste trance-event in dance history

Old Post May-17-2001 17:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by New Wave
Ik weet wel zeker dat er "touristen" komen op sensation.

Krijg je dit gesodemieter:

"heeeeeyyyyy ik ben naar Sensation geweest"

vond je de muziek goed?

"neee ze hadden beter R&B kenne draaien".......

hahaha

Old Post May-17-2001 21:15 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dit is wat ID&T zelf denkt over Sensation
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackA track from an Id&t commercial [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackT.R.S. - Girls [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:36.

Forum Rules: