|
Als eerste wil ik even zeggen dat deze reactie persoonlijk is, en dat ik op dit moment niet vanuit ID&T praat.
--------------
Nou nou... wat een liefhebbers hier zeg... Ik heb het gevoel dat hier erg veel meelopers rondhangen, aangezien er eentje is die een reactie post met een overheersende ontevredenheid, en de rest gaat keihard mee. ->
"Oh, wacht.. de anderen vinden ID&T een commerciële rotorganisatie..? Dan moet ik dat ook vinden" en zo begint het geblaat.
Dat jullie met z'n allen niet naar Sensation gaan stemt mij tot enorme blijdschap, omdat dit niet de motivatie is waarmee wij onze bezoekers zien. Aan de andere kant toch jammer eigenlijk, ik had jullie graag het tegendeel van de vermoedens willen bewijzen met het feest dat te komen staat. Maar jullie gaan vast ook wel kijken naar de live uitzending op TMF, kunnen jullie met eigen ogen zien wat jullie missen.
Verder nog even een paar puntjes van onjuistheden die mij nog bijstaan:
TMF is GEEN medeorganisator, TMF is een mediapartner. Dankzij TMF kunnen wij een erg goede registratie van het evenement maken, zodat er een kwalitatief hoogwaardige DVD gemaakt kan worden, en dat het live uitgezonden kan worden op TV. Buiten de TV commercials die zij voor ons verzorgen houdt verder de band op.
Eric Keijer is NIET iemand van de marketing. Nee, hij is de projectmanager van Sensation. DWZ, hij is de baas. Hij bepaald van het begin tot het einde wat er met Sensation gebeurt.
Ik zal hier wel weer mee ondergeflamed worden, maakt mij niet zoveel uit moet ik zeggen.
Ik wens jullie allemaal in jullie hutjes in de bossen (jullie doen toch niet aan commerciële dingen..? Da's het enige wat dan over blijft) een fijne voortzetting, en ik hoop dat jullie ooit de handen samen slaan en je eigen feest organiseren. Zul je merken dat je nooit iedereen tevreden kan houden.
Nog even één quote om jullie even te wijzen op een belangrijke factor die de dance heeft gemaakt tot wat het nu is:
| quote: | It's about music!!!
Not one music style is better as the other,
Not one music style is more truly than the other,the whole thing is based on respect.
It's all about respect, respect to the music, respect to the Dj's !
respect to the crowd and respect to each other. it's all music, music never seperate people! |
[carl cox/sven vath, loveparade "99]
|