Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA Sweden T-shirt
Pages (40): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Jag gillar den blå skarpt Nyx fast av nån anledning så ser jag den hellre på en stor "hood" tröja på ryggen...vad tycker ni andra?

Ska fixa med det där du sa Reveal...byta plats oxå

Old Post Jan-12-2003 22:42 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Drunk

Nyx! Shit....assnyggt!!!!

det e fan coolt om man slipper ha nån figur... å bara ha snygg text sådär fast de där krumelurerna e en part of it så att säga

ja e grymt impad.. hade ja ägt en reklambyrå nu, hade ja nog anställt dig på direkten

ja lägger ner mina bidrag

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-12-2003 22:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

ok haha nu har jag lagt in din medlemmsnummer som "spelarnummer" reveal Och ändrat så att färgerna passa bättre...vad tycker ni?

FRAMSIDA

BAKSIDA

Old Post Jan-12-2003 22:50 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

hohohoh
spelarnummer är kanske inte aktuellt

dock: det lär vara sjukt mkt dyrare att trycka i färg, man kanske ska ka enbart vitt tryck på svart t-shirt?

Old Post Jan-12-2003 22:52 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by reveal
hohohoh
spelarnummer är kanske inte aktuellt

dock: det lär vara sjukt mkt dyrare att trycka i färg, man kanske ska ka enbart vitt tryck på svart t-shirt?

beror juh på som sagt om vi gör det på Steves jobb och pyntar färgen...annars faller iaf hela min konstuktion heh...den bygger juh på färg

jag gillade idén med medlemmsnummer Visar hur många jävla medlemmar det faktiskt finns hära

Old Post Jan-12-2003 22:59 
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

ja tycker det ska va färg asså.. på svart tröja

asså tänker ni ändå betala 300 för en tröja.. kan ni ju ta sämre märke än det dyra å lägga 50 kr extra på färg iställe

Nyx, den blåa tyckte ja var snyggast. glömde säga

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-12-2003 23:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

medlemms nummer... neee tack.. mitt namn... neee tack

Old Post Jan-12-2003 23:03  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

om jag ska ha med namn så vill jag ha det lite mer diskret... jag kan tänka mig att ha det på ena ärmen eller smått på vänster sida på bröstet

Nyx bild var jäkligt schyrre.... jag tittar mest nu för att samla ihop så mycket som möjligt för att senare mot helgen ha en omröstning, klart folk får ha vad dom vill men lite enhetligt vore bäst tycker jag och det gör det hela enklare och beroende på hur vi går tillväga billigare också...
Smaken e som baken så det kommer att finnas skilda meningar vad man ska ha och inte...

Den där 300 spänns t-shirten är bara ett förslag men det är bara hålla ögonen öppna... Glorie du får välja nåt du tycker passar dig eftersom du e en donna

Som sagt detaljer ska kollas upp och se vilka tillvägagångssätt som e bäst billigast osv.

Old Post Jan-12-2003 23:10  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Jag vill att namnet ska synas vi ska juh hitta varandra juhe...

vi får väl se hur det blir tillsut

Old Post Jan-12-2003 23:14 
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

angående kvalitén på t-shirten så vill jag bara tillägga att det ska vara en tight modell. trycket på t-shirten syns bäst på sådana.
värst av allt är hängande modeler
ärmarna bör vara ganska korta.

Old Post Jan-12-2003 23:19  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
om jag ska ha med namn så vill jag ha det lite mer diskret... jag kan tänka mig att ha det på ena ärmen eller smått på vänster sida på bröstet

så kan jag också tänka mig att ha det..

och som rebel9 sa så måste det ju vara en tight modell... en "hängande" modell tar jag aldrig på mig.. enda gången e om jag har nån tröja över eller på söndagar som idag då jag e bakis och bara tar nått ur garderoben

Old Post Jan-12-2003 23:24  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

För min del är det Nyx förslag som attraherar mig starkast.

När det kommer till ärmlöst känner jag bara att användningsområdena begränsas kraftigt. Känns spännigt att komma ner på en träning eller till skolan med en sådan tröja.

När det gäller tryckerier så har hela mitt lag tryckt upp tröjor med utmärkt tryckningskvalitét hos ett gäng som heter "Mix fix". Kan ju vara ett tips när vi börjar söka runt lite.

Kan oxå absolut tänka mig ett litet personligt tryck, dvs namn, på ärmen eller liknande.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jan-12-2003 23:45  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA Sweden T-shirt
Post New Thread    Post A Reply

Pages (40): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackgreat track from Bs As Deep set [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRidgewalkers feat. El - Find (Andy Moor Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:06.

Forum Rules: