|
Zooow he, wat ik vandaag toch weer es meemaakte, jezus tapdansende christus:
Kwas effe me avondeten bij de mcdrive aan het halen, en voor me een bussie vol gasten. Die luitjes waren met een stuk of 7 en bestelde echt belachelijk veel, en alles werd maar in die bus gestouwt. Dus hun rijden weg en heb er verder geen erg meer in, ik haal mijn meukkie op en dan zegt dat lieve blondje met een bril en puisten op der kop, dat is dan 117 euro en 35 cent. Ik denk, wordt ik dan ook nog gepijpt ofzo? Want zoveel kost een quarterpoundermenutje toch niet? Dus ik effe es flink uit me dag gegaan en die quarterpounder in der face uitgekotst, zei ze van ja die mensen voor u zeiden dat de auto achter hun betaald. Meteen daarna de auto gestart en maar weggereden, dan maar een loempia ergens halen orzo. Zag ik die freggels op de parkeerplaats staan zichzelf helemaal klem te vreten aan kipnuggets en hamburgers enzo. Dus ik denk ha, daar ga ik eens even een hartig woordje mee spreken. 2 stonden buiten de auto wat met een hun tas te klootvioolen, dus ik parkeer me auto naast hun stap uit en loop woedend op hun af. Ze herkende me denk ik en meteen sprongen ze weg in de auto om daarna als een idioot weg te rijden. Gelukkig hadden ze een tas laten staan he, dus ik denk mooi... dies van mij, wie weet wat er voor geinigs in zit, dus ik ga me autotje weer in en maak die tas open....
weet je wat er in zat?
NOG MEER STERKE VERHALEN!